خانهاخبار
مشخصات میان‌رده Honor 8X با حاشیه‌های باریک فاش شد

مشخصات میان‌رده Honor 8X با حاشیه‌های باریک فاش شد

تصاویر فاش شده از نمونه واقعی میان‌رده Honor 8X نشان می‌دهد که برند آنر درنظر دارد تا گوشی جدیدش را با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک عرضه نماید.
۱۳۹۷/۶/۴

با اینکه تمرکز اصلی هوآوی به عرضه گوشی‌های هوشمند با برند خود معطوف شده است اما ساب‌برند آنر نیز محصولاتی را برند «Honor» و مشخصات سخت‌افزاری نزدیک به گوشی‌های هوآوی و البته قیمت پایین‌تر ارائه می‌دهد. اگر اطلاعات اخیر صحت داشته باشد، شرکت چینی برای رونمایی از یک گوشی میان‌رده جدید با نام تجاری Honor 8X آماده می‌شود و به‌نظر می‌رسد که این گوشی از نظر طراحی، مشابه هوآوی میت 20 و میت 20 پرو خواهد بود.

image

با توجه به تصاویر مختلفی که از این گوشی در اختیار داریم و ظاهرا فردی در حال استفاده از Honor 8X درون اتوبوس است، میان‌رده جدید برند چینی آنر طراحی بدون حاشیه خواهد داشت و در بالای نمایشگر نیز بریدگی کوچکی به شکل قطره آب وجود دارد که دوربین سلفی را درون خود جای داده است. باید اشاره کرد که مانند دیگر میان‌رده‌های هوآوی و ساب‌برند آنر خبری از حذف حاشیه‌ی پایین نمایشگر نیست اما به‌نظر می‌رسد که ضخامت این حاشیه بسیار کم خواهد بود. طراحی آنر 8 ایکس با آنچه که پیش‌تر از پرچمداران سری «میت 20» دیده بودیم، هم‌خوانی دارد.  البته در قاب پشتی، تفاوت میان‌ اعضای سری «میت 20» و میان‌رده آنر 8 ایکس بیشتر خواهد بود؛ نباید انتظار داشت که برند آنر جانشین Honor 7X را با سه دوربین در قاب پشتی ارائه دهد. دوربین اصلی در تصاویر به‌دست آمده قابل مشاهده نیست اما می‌دانیم که دو سنسور به صورت عمودی در قاب پشتی جای گرفته‌اند؛ این در حالی است که هوآوی میت 20 پرو از سه سنسور در قاب پشتی بهره می‌گیرد و چینش سنسورها به صورت مربع‌شکل است. همچنین قاب پشتی میزان حسگر اثرانگشت خواهد بود.

بد نیست اشاره کنیم که میان‌رده Honor 8X نمایشگر بسیار بزرگی دارد؛ گفته شده است که این مدل با صفحه‌نمایش به بزرگی 7.1 اینچ عرضه خواهد شد. در همین حال، هوآوی میت 20 و میت 20 پرو به ترتیب از نمایشگر 6.3 اینچی و 6.9 اینچی بهره خواهند برد. با این‌حال، برخی مدعی هستند که نسخه دیگر گوشی میان‌رده Honor 8X با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی توسعه می‌یابد؛ به عبارت بهتر، آنر دو گوشی از سری Honor 8X عرضه خواهد شد که یک مدل به نمایشگر 7.1 اینچی مجهز شده است و نسخه کوچک‌تر از نمایشگر 6.5 اینچی بهره می‌گیرد.

image

تراشه Kirin 710 نیز از دیگر مشخصات احتمالی خواهد بود که برند آنر برای گوشی جدیدش درنظر می‌گیرد.  گفته می‌شود این گوشی به باتری غول‌آسای 4900 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود که با توجه به رزولوشن احتمالی صفحه‌نمایش FHD+ (با درنظر گرفتن قیمت احتمالی Honor 8X، این رزولوشن منطقی به‌نظر می‌رسد) می‌توان انتظار داشت که Honor 8X شارژدهی قابل قبولی داشته باشد. سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی درنظر گرفته خواهد شد و جلوی گوشی نیز میزبان یک سنسور 8 مگاپیکسلی است؛ سنسور 2 مگاپیکسلی که برای دوربین اصلی درنظر گرفته شده، تنها برای بهبود تصاویر پرتره کاربرد خواهد داشت. چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه، سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 و نمایشگری با نسبت ابعاد 18.7 به 9 از جمله مشخصاتی است که انتظار داریم میان‌رده Honor 8X هوآوی ارائه دهد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Fatemeh z

۱۳۹۷/۶/۶
میدونید چه تاریخی به ایران میرسه و قیمتش حدودا چند دلاره؟