خانهاخبار
گوگل دو سری گوشی از خانواده Pixel 3 عرضه خواهد کرد؛ احتمال رونمایی از گوشی انعطاف‌پذیر

گوگل دو سری گوشی از خانواده Pixel 3 عرضه خواهد کرد؛ احتمال رونمایی از گوشی انعطاف‌پذیر

ظاهرا گوگل در حال توسعه هفت گوشی از خانواده Pixel 3 است و احتمال دارد تا برخی مدل‌ها را در سال آینده یا حتی در سال 2020 عرضه نماید.
۱۳۹۷/۶/۴

به‌تازگی نقد و بررسی کاملی از گوشی پرچمدار Pixel 3 XL منتشر شده است؛ ظاهرا نمونه‌های آزمایشی این گوشی در بازار سیاه با قیمتی نزدیک به 2000 دلار به فروش می‌رسد و برخی نسبت به خرید این مدل‌ها اقدام کرده‌اند. همین موضوع باعث شده است تا سخت‌افزار و قابلیت‌های نرم‌افزاری دستگاه به طور کامل فاش شود. نکته‌ جالب‌توجه این است که گوگل نزدیک به هفت مدل از گوشی‌های سری «پیکسل 3» را به صورت هم‌زمان توسعه می‌دهد؛ به این موضوع در پایان نقد و بررسی فاش شده از پرچمدار Pixel 3 XL اشاره می‌شود.

دو مدل از هفت گوشی که گوگل در حال توسعه آن است، با نام تجاری Pixel 3 و Pixel 3 XL عرضه خواهد شد؛ چهار مدل باقی‌مانده به همراه یک نمونه آزمایشی که صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر دارد و در سال 2020 عرضه خواهد شد، دیگر محصولاتی هستند که از سری Pixel آماده می‌شوند. لازم به‌ذکر است که دو مدل از چهار گوشی آینده گوگل در زمان معرفی Pixel 3 و Pixel 3 XL آماده خواهند شد؛ در صورتی‌که گوگل بخواهد چنین کاری انجام دهد، احتمالا در ماه آینده میلادی آن‌ها را تولید می‌کند. دو گوشی مذکور از نظر طراحی شبیه به خانواده Pixel 3 هستند که در ماه اکتبر معرفی می‌شوند؛ با این‌حال، شاسی متفاوتی خواهند داشت. همچنین از نظر سخت‌افزاری با پیشرفت‌های چشمگیری همراه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم تشخیص چهره و حسگر تشخیص عنبیه چشم اشاره کرد. همچنین بلندگوی مکالمه به عنوان یک نمونه استریو عمل خواهد کرد؛ ضمن اینکه گوگل در قاب پشت از دوربین دوگانه استفاده کرده است و هوش مصنوعی بهینه‌تر شده. ضمن اینکه نسل آینده پرچمداران Pixel گوگل از نسل جدید فناوری VR که در سال آینده معرفی خواهد شد؛ پشتیبانی می‌کند. همچنین برخی مدعی هستند که این مدل‌ها دکمه‌های لمسی جدیدی مانند فریم HTC U12 Plus دارند و نسل جدید پردازنده کوالکام و یک تراشه گرافیکی را به همراه خواهند داشت.

image

بعید است گوگل در لحظه آخر تصمیم بگیرد تا تغییراتی را در پرچمداران آینده خود به وجود آورد؛ امکان دارد تعدادی از گوشی‌های دیگر سری «پیکسل» که گوگل در حال توسعه آن‌ها است، به عنوان یک به‌روزرسانی برای پرچمداران 2018 این شرکت معرفی شوند که تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام و نسل پنجم ارتباطی از جمله‌ قابلیت‌ آن‌ها خواهد بود. البته در حال‌حاضر، مشخص نیست گوگل چه تصمیمی خواهد گرفت و آنچه که اکنون اعلام شده، تنها گمانه‌زنی است.

باید منتظر ماند و دید که گوگل چه تصمیمی می‌گیرد؛ زمان زیادی به آغاز ماه سپتامبر باقی نمانده است و غول جست‌وجو نزدیک به یک ماه فرصت دارد تا تصمیم بگیرد که چه گوشی‌هایی را به عنوان پرچمداران آینده خود ارائه دهد. نمونه‌هایی که در حال‌حاضر از عرضه آن‌ها نام‌ برده می‌شود؛ فاقد دوربین دوگانه هستند و همچنین مدلی که تحت عنوان Pixel 3 XL ارائه خواهد شد، در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی دارد. گوگل پرچمداران 2018 خود را در تاریخ 4 اکتبر به صورت رسمی معرفی خواهند کرد زیرا پیش‌تر در یک سایت تبلیغاتی در کانادا، از افراد معروف یوتیوب خواسته شده است که پس از این تاریخ به تبلیغ پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL بپردازند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)