خانهاخبار
قیمت و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

از آنجایی که تنوع بالای برندهای دستگاه تصفیه آب از نظر مدل، کیفیت و قیمت کار را برای انتخاب یک دستگاه مناسب بسیار دشوار کرده است، در این مطلب قصد داریم به این سؤالات پاسخ دهیم و نکاتی را در این رابطه طرح کنیم.
۱۳۹۷/۶/۳

با توجه به اهمیت مصرف آب آشامیدنی سالم و نقش آن در حفظ سلامتی و همچنین املاح نامطلوبی که در آبلولهکشی شهری وجود دارد، خرید دستگاه تصفیه آب به یکی از دغدغههای جدی بسیاری از شهروندان تبدیل شده است. بسیاری از افراد نمیدانند که مدلهای مختلف دستگاههای تصفیه آب خانگی در عملکرد چه تفاوتهایی با یکدیگر دارند و به دنبال پاسخ این سؤال هستند که چه دستگاه تصفیه آبی بخریم و کدام دستگاه از بقیه بهتر است. از آنجایی که تنوع بالای برندهای دستگاه تصفیه آب از نظر مدل، کیفیت و قیمت کار را برای انتخاب یک دستگاه مناسب بسیار دشوار کرده است، در این مطلب قصد داریم به این سؤالات پاسخ دهیم و نکاتی را در این رابطه طرح کنیم.

image

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب

1- استاندارد بودن دستگاه

کیفیت دستگاه تصفیه آب خانگی مهمترین مسئلهای است که باید قبل از خرید دستگاه تصفیه آب مورد توجه قرار گیرد. البته معمولاً بیشتر افراد تخصصی در این زمینه ندارند و ممکن است چیز زیادی از پیچیدگیهای فنی ندانند؛ به همین خاطر یک راه ساده برای تشخیص استاندارد بودن دستگاه، داشتن گواهینامه بنیاد ملی بهداشت (NFS) است. این گواهینامه یک تأییدیه‌ی بین‌المللی محسوب می‌شود و دستگاه‌هایی که این گواهینامه را داشته باشند، دستگاه‌هایی استاندارد محسوب می‌شوند.

 

2- گارانتی محصول و خدمات پس از فروش

توجه داشته باشید که علاوه بر استاندارد بودن دستگاه، باید به گارانتی محصول، وضعیت خدمات پس از فروش و کیفیت این خدمات نیز توجه کنید. در واقع با خرید یک محصول کار تمام نشده است و شما در آینده برای تعویض فیلترها، سرویس دستگاه و رفع مشکلات احتمالی نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش خواهید داشت. به همین خاطر خرید محصول از یک فروشگاه معتبر، داشتن گارانتی مناسب و آگاهی از شرایط خدمات پس از فروش امری ضروری است.

 

3- آگاهی از وضعیت تأمین قطعات و لوازم جانبی

به دلیل آنکه دستگاههای تصفیه آب موجود در بازار معمولاً وارداتی هستند، ممکن است بعدها برای تأمین قطعات بعضی از دستگاهها با مشکل مواجه شوید. به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب دستگاه موردنظر از شرایط موجود بودن قطعات در بازار تحقیقات لازم را به عمل آورید.

 

4- ارسال و نصب محصول

حتماً دستگاه تصفیه آب خانگی را از فروشگاههای معتبر خریداری کنید تا نصب محصول توسط کارشناس انجام شود. همچنین بعضی از فروشگاهها محصول را به صورت رایگان برای مشتریان ارسال میکنند که بهتر است از این فروشگاهها خرید کنید. در غیر این صورت نه تنها برای نصب با مشکل مواجه میشوید بلکه مجبور خواهید شد هزینه زیادی را برای حمل و ارسال محصول بپردازید.

image

بهترین مارک و برندهای دستگاه تصفیه آب

از بین برندهای مختلفی که در بازار وجود دارند، سه برند سافت واتر و سی سی کا و آکوا جزو بهترین برندهای موجود در بازار هستند. محصولات این سه برند تحت لیسانس آمریکا بوده که در کشور تایوان ساخته میشوند و دارای گواهینامههای معتبر بینالمللی مانند تأییدیه‌ی NFS و water quality هستند. البته باید توجه کرد که در حال حاضر به دلیل نیاز گستردهای که به دستگاه تصفیه آب وجود دارد، سودجویان دستگاههای تقلبی و غیر اصل را به جای دستگاههای با کیفیت و اورجینال در بازار به فروش میرسانند و به همین خاطر باید قبل از خرید دستگاه حتماً از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

قیمت انواع دستگاه تصفیه آب 

قیمت دستگاههای تصفیه آب خانگی بر حسب مدل دستگاه و قابلیت هایی که دارد، متفاوت است. یکی از مسائلی که در قیمت دستگاه تصفیه آب مؤثر است، مراحل انجام تصفیه آب توسط دستگاه است؛ دستگاههای مختلف، قادرند آب را از سه مرحله تا هشت مرحله تصفیه کنند. هر مرحله در حقیقت اختصاص به یک تصفیه دارد؛ برای مثال در یک دستگاه تصفیه آب هفت مرحلهای آب از هفت فیلتر تصفیه اب عبور میکند. بعضی از دستگاهها تنها آلایندههای آب را از آن میگیرند؛ اما برخی دیگر علاوه بر این کار، در مرحلهی آخر میزانی از یونهای مفید را به آن اضافه میکنند که این یونها برای سلامتی مفید هستند. همچنین برخی دستگاهها دارای فیلتر uv تصفیه فرابنفش هستند که قادرند تمام میکروارگانیسمهای موجود در آب مانند باکتریها را از بین ببرند. شیوهی نصب دستگاه نیز یکی دیگر از نکاتی است که در قیمت آن تاثیر دارد. بعضی از دستگاهها قابلیت نصب به ساید را دارند اما برخی دیگر از این قابلیت برخوردار نیستند. همچنین قطعات و لوازمی که همراه دستگاه ارائه میشود از دیگر مسائلی است که در قیمت آن تاثیرگذار است. دقت سنجش آلایندهها و قدرت از بین بردن آنها نیز عامل مهم دیگری است که در تعیین هزینه دستگاه تصفیه آب اهمیت دارد.

 

مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب خانگی 

شرکت رادگستر نوین یکی فروشگاههای معتبر عرضهی دستگاههای تصفیه آب خانگی است که یکی از اصلیترین واردکنندهی و عرضه کننده این محصولات در کشور به شمار میرود. این شرکت در حدود بیش از  یک دهه سابقهی فعالیت در زمینهی دستگاههای آب تصفیه کن را دارد که در زمینهی فروش و خدمات پس از فروش این دستگاهها شرایط عالی را برای مشتریان فراهم آورده است. محصولات رادگستر نوین همگی توسط بهترین و بزرگترین برندهای معتبر جهان در زمینهی دستگاههای تصفیه آب تولید شده اند که از گارانتی طلایی یک ساله برخوردار بوده و دارای خدمات پس از فروش مادامالعمر هستند. از آنجایی که افراد ممکن است قبل از خرید سؤالاتی داشته و یا نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشند، کارشناسان فروش شرکت رادگستر نوین آمادهی ارائهی هرگونه مشاوره هستند و متقاضیان محترم می‌توانند با شماره 77723166-021 تماس حاصل نموده و سؤالات خود را مطرح نمایند. 

 

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب 

رادگسترنوین امکان خرید اینترنتی محصولات خویش را فراهم کرده است. بدین منظور آن دسته از متقاضیانی که قصد خرید اینترنتی تصفیه آب را دارند، می‌توانند به سایت راد گستر نوین مراجعه کرده و ضمن مشاهدهی محصولات مختلف، نسبت به اطلاعات و قیمت آنها آگاهی کسب کنند. در این سایت همچنین اطلاعات کاملی دربارهی دستگاههای آب تصفیه کن خانگی، راهنمای خرید، انواع مدلها، مشکلات احتمالی و... وجود دارد که افراد را در تصمیمگیری برای انتخاب یک دستگاه تصفیه آب متناسب با نیازشان راهنمایی میکند. پس از آن که افراد محصول موردنظرشان را انتخاب کرده و در سایت سفارش خود را ثبت کردند، کارشناسان شرکت در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام سفارش و ارسال محصول رسیدگی خواهند کرد و همچنین میتوانید قبل خرید از کارشناسان فروش راد گستر نوین مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب بگیرید و همان لحظه سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان شرکت در سریعترین زمان ممکن برای نصب دستگاه در محل موردنظر حضور پیدا کرده و پس از نصب، در حضور مشتری تست اطمینان را نیز انجام خواهند داد. لازم به ذکر است که خرید از این شرکت به دو صورت نقد و اقساط امکانپذیر بوده و هم ارسال و هم نصب محصولات کاملاً رایگان است. خدمات سریع، قیمت مناسب، پشتیبانی طولانی مدت و کادر مجرب فروش از جمله مسائلی هستند که استقبال از محصولات رادگستر نوین را بالا برده و آن را از سایر رقبا متمایز کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کیارش

۱۳۹۷/۶/۳
فک کنم NSF درست باشه . نه NFS !