خانهاخبار
نوکیا گوشی میان‌رده Nokia X7 را با بریدگی نمایشگر ارائه می‌دهد

نوکیا گوشی میان‌رده Nokia X7 را با بریدگی نمایشگر ارائه می‌دهد

تصویر به‌دست آمده از پنل نمایشگر گوشی جدید نوکیا، نشان می‌دهد که میان‌رده Nokia X7 با بریدگی نمایشگر توسعه خواهد یافت.
۱۳۹۷/۶/۳

شرکت HMD Global برای اولین‌بار، گوشی Nokia X6 را عرضه کرد که در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی داشت؛ مدتی بعد، یک میان‌رده ارزان‌قیمت‌تر با نام تجاری Nokia X5 توسط این شرکت فنلاندی عرضه شد که به تبعیت از Nokia X6، بریدگی در بالای صفحه‌نمایش آن اعمال شده بود. حال به‌نظر می‌رسد که شرکت فنلاندی به عرضه گوشی‌های هوشمند خود با چنین طراحی علاقه نشان داده است و تصمیم دارد تا گوشی‌های بیشتری را با بریدگی نمایشگر ارائه دهد. 

image

با وجود اینکه ایجاد بریدگی در بالای صفحه‌نمایش ممکن است مورد رضایت همه نباشد اما شرکت HMD Global از فروش بالای میان‌رده‌های خود از سری X رضایت دارد و این موضوع باعث شده است تا دو گوشی Nokia X6 و Nokia X5 با نام تجاری Nokia 5.1 Plus و Nokia 6.1 Plus به صورت جهانی عرضه شوند. اخیرا تصویری از پنل نمایشگر گوشی جدید HMD Global به‌دست آمده که نشان می‌دهد شرکت فنلاندی در حال توسعه یک گوشی با طراحی مشابه با Nokia X6 است؛ در بالای صفحه‌نمایش این مدل بریدگی اعمال شده و البته حاشیه‌ی پایین نمایشگر نیز حفظ شده است. گمان می‌رود پنل نمایشگر مذکور به گوشی میان‌رده Nokia X7 ارتباط داشته باشد.

image

جدا از پنل صفحه‌نمایش میان‌رده Nokia X7 که اخیرا تصویری از آن به‌دست آمده است، مشخص نیست این گوشی چه مشخصات دیگری ارائه خواهد داد اما با توجه به شایعات گذشته، بعید نیست مدل مذکور به تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام مجهز شده باشد؛ لازم به‌ذکر است که پردازنده اسنپدراگون 710 با هدف کاهش فاصله هرچه بیشتر میان‌ گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار ارائه شده است و قدرت پردازشی خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد.

از آنجایی‌که شرکت فنلاندی HMD Global تأیید کرده است گوشی جدیدی را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی نخواهد کرد، بعید نیست میان‌رده Nokia X7 در اواخر امسال یا اوایل سال آینده میلادی راهی بازار شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)