خانهاخبار
تصاویر به ثبت رسیده با گوشی Pixel 3 XL گوگل

تصاویر به ثبت رسیده با گوشی Pixel 3 XL گوگل

آن‌طور که پیداست، گوشی Pixel 3 XL عملکرد خیره‌کننده‌ای در زمینه عکاسی خواهد داشت؛ به‌تازگی تصاویر به ثبت رسیده با این گوشی فاش شده است.
۱۳۹۷/۶/۳

گوشی پیکسل 3 ایکس‌ال گوگل که عنوان بزرگ‌ترین پرچمدار غول جست‌وجو را یدک خواهد کشید، اخیرا در فضای مجازی فاش شده است؛ ظاهرا نمونه‌هایی از این گوشی به بازار سیاه راه یافته و این موضوع باعث شده است تا با مشخصات احتمالی و طراحی پرچمدار جدید گوگل از سری «پیکسل» بیشتر آشنا شویم. اول از همه باید اشاره کرد که گوشی پیکسل 3 ایکس‌ال فاقد دوربین دوگانه است و شرکت سازنده به استفاده از یک سنسور برای دوربین اصلی رضایت داده؛ این موضوع بدین معنی است که جانشین پیکسل 2 ایکس‌ال تنها از یک سنسور 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده خواهد کرد .

اما آن‌طور که پیداست، شرکت سازنده در بهبود عملکرد تنها سنسور دوربین اصلی پرچمدار خود نسبت به نسل قبل تاحد زیادی موفق بوده و باید پیکسل 3 ایکس‌ال را یکی از بهترین گوشی‌ها در زمینه عکاسی عنوان کرد. یکی از کاربران روسی که توانسته است به نسخه واقعی پرچمدار Pixel 3 XL گوگل دسترسی داشته باشد، تصاویری را با دوربین این گوشی به ثبت رسانده و آن‌را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است. تصاویر جدید در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است؛ به همین جهت نمی‌توانستیم به نسخه اصلی آن‌ها دسترسی داشته باشیم اما ظاهرا Pixel 3 XL در زمینه عکاسی، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. تصاویری که با این گوشی به ثبت رسیده، شارپ بوده و همچنین دامنه دینامیکی بالایی دارند؛ شکی وجود ندارد که این موضوع به کمک حالت HDR+ امکان‌پذیر شده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر به ثبت رسیده با دوربین گوشی Pixel 3 XL گوگل را مشاهده کنید:

لازم به‌ذکر است که پیکسل 3 نیز احتمالا از یک دوربین مشابه با گوشی Pixel 3 XL بهره می‌گیرد؛ تفاوت‌های بین پرچمداران گوگل از سری «پیکسل» بیشتر مربوط به اندازه صفحه‌نمایش یا طراحی آن‌ها است و مشخصات سخت‌افزاری دیگر نظیر پردازنده، دوربین و ... را شامل نمی‌شود. Pixel 3 XL گوگل تنها پرچمدار امسال گوگل به شمار می‌رود که در بالای نمایشگر خود بریدگی دارد؛ در همین حال، گوشی Pixel 3 با طراحی مشابه با Pixel 2 XL عرضه خواهد شد و حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش در این مدل حفظ شده است.

پرچمداران 2018 گوگل با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهند شد و به‌نظر می‌رسد که شرکت سازنده آن‌ها را با حداقل چهار گیگابایت رم ارائه می‌دهد. مدتی پیش، نسخه بزرگ‌تر یعنی گوشی Pixel 3 XL فاش شده بود که مشخصات به‌دست آمده از عرضه آن با چهار گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام حکایت داشت. با وجود اینکه گوگل از یک دوربین در قاب پشتی پرچمداران جدیدش استفاده کرده است، گمان می‌رود جانشین Pixel 2 و Pixel 2 XL به دوربین سلفی دوگانه مجهز شده باشند؛ بهره‌گیری از دو سنسور برای دوربین سلفی می‌تواند عملکرد خیره‌کننده این گوشی را در زمینه عکاسی پرتره تضمین نماید و همچنین از ترکیب دو سنسور برای احراز هویت آن‌ها با تشخیص چهره، مورداستفاده قرار بگیرد. گوشی‌های جدید گوگل به صورت رسمی در تاریخ 4 اکتبر معرفی خواهند شد و احتمالا اولین پرچمدارانی خواهند بود که سیستم‌عامل اندروید پای 9 گوگل را اجرا می‌کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)