خانهاخبار
لپتاپ Mi Notebook شیائومی با پردازنده نسل هشتم اینتل معرفی شد

لپتاپ Mi Notebook شیائومی با پردازنده نسل هشتم اینتل معرفی شد

شیائومی تازه‌ترین مدل از لپتاپ‌های Mi Notebook خود را رسما معرفی کرد. این دستگاه هوشمند نمایشگر 15.6 اینچی دارد و از صفحه کلید با پد شماره اختصاصی بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۶/۳

کمپانی شیائومی روز گذشته نسخه تازه‌ای از لپتاپ‌های سری Mi Notebook خود را رسما معرفی کرد. این نسخه تازه به پردازنده نسل هشتم اینتل، NVIDIA GPU و صفحه کلید فول سایز به همراه پد اختصاصی شماره‌ها مجهز شده است.

Mi Notebook تازه شیائومی نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی دارد و از پردازنده نسل هشتم اینتل قدرت می‌گیرد که باتوجه به مدل موردنظر Core i5 یا Core i7 خواهد بود. نسخه مجهز به Core i5 با 4 و 8 گیگابایت حافظه رم همراه است و صرفنظر از مدلی که خریداری کرده‌اید می‌توانید به 128 گیگابایت حافظه SSD به همراه 1 ترابایت HDD دسترسی پیدا کنید. این مدل‌ها همچنین از کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX110 2GB بهره می‌برند.

image

پردازنده نسل هشتم اینتل در عملکرد حدودا 40% نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و GeForce MX110 هم برای پردازش تصویری و اجرای بازی‌های آنلاین مناسب است. شیائومی می‌گوید کاربران می‌توانند برای بهبود عملکرد در صورت تمایل مموری دستگاه خود را تا 32 گیگابایت هم ارتقا دهند. Mi Notebook تازه شیائومی از طراحی دستگاه تهویه دوگانه بهره می‌برد و قادر است به کمک پایپ‌های 2 + 2 گرما را به سرعت پخش کند.

پد کلید شماره‌ای که به طور اختصاصی طراحی شده است و کلیدهای مشخصی برای ماشین حساب دارد، یکی دیگر از نکات برجسته در Mi Notebook به شمار می‌رود. دو پورت ارتباطی USB 3.0، یک پورت HDMI، جک هدفون 3.5 میلی متری و یک پورت اترنت در کناره سمت چپ بدنه دیده می‌شوند و درگاه کارت حافظه SD، یک پورت USB 2.0 و یک پورت DC در کناره سمت راست تعبیه شده‌اند. علاوه بر این‌ها لامپ LED در میان پورت‌های USB 2.0 و DC طراحی شده و متاسفانه هیچ پورت مدرن USB Type-C برای این مدل تازه در نظر گرفته نشده است.

image

شیائومی درباره این محصول تازه گفته است که Mi Notebook بلندگوهای دوگانه 3W و تکنولوژی صوتی فراگیر Dolby Audio دارد و دستیار هماهنگی اختصاصی شیائومی به همراه نرم افزار مایکروسافت آفیس به صورت پیش فرض روی آن نصب شده‌اند.

قیمت Mi Notebook برای نسخه مجهز به Core i5 به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت + 1 ترابایت از 582 دلار آغاز می‌شود و اگر 4 گیگابایت رم بیشتر می‌خواهید باید 655 دلار پرداخت کنید. مدل مجهز به پردازنده Core i7 با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی مشابه نسخه قبلی هم حدودا 727 دلار قیمت گذاری شده است. امکان پیش خرید این مدل‌ها در حال حاضر توسط سازنده برای کاربران علاقه مند فراهم شده است اما روند عرضه عمومی Mi Notebook تازه رسما از 28 اوت آغاز خواهد شد. این مدل‌ها قرار است در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hamed

۱۳۹۷/۶/۳
خدایا مفته یعنی.....
آخه چرا باید رابطمون با جهان اطراف اینجوری باشه مگه چند بار به دنیا میایم.....