خانهاخبار
با نسل جدید کوله پشتی‌های مجهز به نمایشگر آشنا شوید

با نسل جدید کوله پشتی‌های مجهز به نمایشگر آشنا شوید

در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که تقریبا اکثر لوازم اطراف ما لقب هوشمند را به خود گرفته‌اند و ظاهرا کوله پشتی‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. Pix به تازگی اولین کوله پشتی هوشمند با قابلیت نمایش متن‌ها، انیمیشن و ... را معرفی کرده است.
۱۳۹۷/۶/۳

Pix با معرفی کوله پشتی هوشمند خود سعی کرده تا کوله‌ها را هرچه بیشتر به مفهوم لوازم جانبی و پوشیدنی‌ها هوشمند نزدیک کند. با استفاده از نمایشگر این کوله پشتی کاربر می‌تواند تصاویر شخصی، متن‌ها، انیمیشن‌ها و شکلک‌های خود را به نمایش بگذارد. در نگاه اول شاید شما هم تصور کنید که این کوله پشتی ۱۹۹ دلاری که چندان هم ارزان نیست، صرفا ابزاری است برای متمایز بودن از افراد اطراف‌، اما کاربردهای جالبی برای این کوله در نظر گرفته شده است که شاید برای شما هم جالب باشد.

image

Pix معتقد است که امروزه کوله پشتی‌ها به یک ابزار ضروری برای اقشار مختلف تبدیل شده اند و به همین دلیل کوله پشتی خود را ضد آب و ضد ضربه طراحی کرده است تا وسایل درون آن از آسیب محفوظ باشند. در قسمت بیرونی این کوله پشتی یک نمایشگر رنگی وجود دارد که در تعامل با اپلیکیشن‌های موبایلی اندروید و iOS از طریق بلوتوث به نمایش محتوای مورد نظر کاربر می‌پردازد. این کوله پشتی در ۴ رنگ خاکستری، زرد، بنفش و آبی تولید می‌شود و پیش فروش آن با قیمت ۱۹۹ دلار آغاز شده است.

یک منبع از تصاویر، انیمیشن‌ها، ویجت‌ها و بازی در اختیار کاربر قرار دارد تا از میان‌ آن‌ها به دلخواه انتخاب نماید. می‌توان از این کوله پشتی برای آشنایی دادن به مهمانان در فرودگاه و ایستگاه‌ و ... به جای پلاکارد و کاغذ استفاده کرد؛ ورزشکاران می‌توانند آن را گوشه‌ی زمین بگذارند و از نمایشگرش به عنوان کرنومتر استفاده کنند؛ می‌توان با آن اکولایزر موسیقی را نمایش داد؛ از اعلانات شبکه‌های اجتماعی مطلع شد؛ وضعیت اب و هوا یا زمان را نمایش داد و از همه مهم‌تر این که دوچرخه سواران یا راکبان موتور سیکلت می‌توانند از آن به عنوان چراغ راهنما استفاده کنند. البته برای سرگرمی می‌توان انیمیشن‌های مختلف اموجی‌ها یا بازی‌های ۸ بیتی مانند تتریس و Snake را هم به نمایش گذاشت. 

image

علاوه بر موارد ذکر شده، کاربران نیز می‌توانند به دلخواه خود محتوای قابل نمایش برای این کوله پشتی تهیه کنند. کوله پشتی هوشمند Pix به وسیله‌ی USB و اتصال به پاور بانک انرژی مورد نیاز نمایشگرش را تامین خواهد کرد و گفته می‌شود برای تامین شارژ نمایشگر به مدت ۱۲ ساعت، به یک پاور بانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی نیاز است که می‌توان همزمان با خرید کوله آن را نیز از کیک استارتر تهیه کرد. همچنین می‌توان به همراه کوله پشتی یک ریموت مخصوص دوچرخه که بر روی فرمان آن نصب می‌شود را نیز سفارش داد. 

کیک استارتر یک کمپین برای این کوله پشتی هوشمند راه انداخته است که هدفش جمع آوری مبلغ ۳۵ هزار دلار است و تا حدود ۴۰ روز دیگر به جذب سرمایه ادامه می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)