خانهاخبار
هر آنچه باید درباره‌ مک‌بوک جدید اپل بدانیم

هر آنچه باید درباره‌ مک‌بوک جدید اپل بدانیم

پیش بینی می‌شود اپل به زودی از مک‌بوک جدید خود رونمایی کند و با توجه به گزارش منتشر شده از سوی بلومبرگ، انتظار داریم طراحی جدیدی را برای این محصول شاهد باشیم.
۱۳۹۷/۶/۳

در حال حاضر مشخص نیست که مک‌بوک جدید چه نامی خواهد داشت، اما بلومبرگ مدعی است که مک‌بوک ایر یا نیو مک‌بوک نامیده خواهد شد. در نتیجه فعلا با عنوان «مک‌بوک جدید» از آن یاد می‌کنیم. طبق خبرها و شایعاتی که تا به حال منتشر شده‌اند، مک بوک جدید با بهبودهای سخت افزاری بسیاری به بازار عرضه خواهد شد، اما ظاهرا کاربران همچنان انتظار دارند ظاهر آن با آنچه از سال ۲۰۱۱ تا به حال در مک‌بوک‌ها دیده‌ایم یکسان باشد.  در حال حاضر ارزان‌ترین مک‌بوک در دسترس حدود ۹۹۹ دلار قیمت دارد، ولی به زودی تمامی این موارد دستخوش تغییرات خواهند شد. با هم نگاهی داشته باشیم به ویژگی‌های اعلام شده برای مک‌بوک جدید:

صفحه نمایش دستگاه ۱۱ اینچی نخواهد بود

image

اپل در سال ۲۰۱۶ نسخه‌های ۱۱ اینچی لپ‌تاپ‌هایش را بازنشسته کرد و انتظار می‌رود مک‌بوک جدید هم مانند مک‌بوک ایر فعلی به نمایشگر ۱۳ اینچی مجهز شود.

رزولوشن نمایشگر نسبت به نسل‌های قبلی بیشتر است

image

با توجه به شنیده‌ها، انتظار داریم اپل در مک‌بوک جدید از نمایشگر رتینا با رزولوشن بالاتری استفاده کند، اما مشخص نیست که آیا این نمایشگر از نوع صفحه نمایش سوپر رتینا به کار رفته در آیفون X است یا خیر.

حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تر می‌شوند

Huawei Mate Pro X

بلومبرگ مدعی است که حاشیه‌های اطراف نمایشگر در مک‌بوک جدید کاهش می‌یابد. بنابراین، انتظار داریم با یک لپ‌تاپ مشابه هوآوی MateBook X Pro مواجه شویم.

نام این دستگاه چه خواهد بود؟

ممکن است اپل این لپ‌تاپ را به عنوان جانشین مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی که در حال حاضر با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد انتخاب کند، یا آن را به عنوان نسل جدید مک‌بوک ۱۲ اینچی که در سال ۲۰۱۵ و با قیمت پایه‌ی ۱۲۹۹ دلار عرضه شده بود در نظر بگیرد.

image

بلومبرگ در گزارش خود به این مورد اشاره کرد که قیمت پایه‌ی مک‌بوک ۱۲ اینچی سبب شد تا بعضی کاربران از فکر خرید آن منصرف شوند، در نتیجه منطقی است که اپل لپ‌تاپ جدید خود را در خانواده‌ی مک‌بوک ایر قرار دهد، زیرا این برند برای توجیه قیمت بالای دستگاه بهانه‌ی مناسبی است!

احتمالا مک‌بوک‌ جدید در ماه اکتبر معرفی می‌شود

image

ممکن است اپل تا پیش از پایان سال جاری و در ماه اکتبر از این محصول رونمایی کند. پیش از این نیز اگر اپل قصد داشت در پایان سال عضوی از خانواده‌ی مک را معرفی کند، در ماه اکتبر این کار را انجام می‌داد. همچنین طبق گزارش بلومبرگ، انتظار داریم در این مراسم شاهد معرفی مک مینی جدید هم باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)