خانهاخبار
تصویر رندر Xiaomi Mi Mix 3 فاش شد؛ واقعا بدون حاشیه!

تصویر رندر Xiaomi Mi Mix 3 فاش شد؛ واقعا بدون حاشیه!

شرکت شیائومی در اواسط ماه آینده از پرچمدار جدیدش با نام Xiaomi Mi Mix 3 رونمایی خواهد کرد و تصویر رندری تازه منتشر شده، طراحی احتمالی آن‌را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۶/۳

دو روز پیش، تصاویر واقعی از پرچمدار Xiaomi Mi Mix 3 فاش شد و به دنبال آن، تصویر رندر این گوشی منتشر شده است. بنجامین گسکین موفق شده با استناد به تصاویری که تاکنون از پرچمدار جدید شیائومی به‌دست آمده، طراحی احتمالی Xiaomi Mi Mix 3 را به تصویر بکشد؛ با توجه به اینکه تصویر رندر رسمی نیست یا از منبعی به‌دست نیامده، این احتمال وجود دارد که پرچمدار جدید شیائومی با طراحی متفاوت راهی بازار شود و طراحی آن به آنچه که در تصویر می‌بینیم، نزدیک نباشد.

image

به‌طور کلی می‌توان گفت که گوشی پرچمدار Xiaomi Mi Mix 3 واقعا بدون حاشیه است؛ در مدل‌های قبلی، تنها حاشیه‌ی بالای نمایشگر حذف شده بود اما در پایین صفحه‌نمایش حاشیه‌ی نسبتا ضخیمی قرار داشت که محل جای‌گیری دوربین سلفی بود. حال به‌نظر می‌رسد که شرکت چینی، موفق شده است تا حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش را نیز حذف کند که این موضوع در افزایش نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بی‌تأثیر نبوده؛ البته طراحی جدیدی که برای پرچمدار  Xiaomi Mi Mix 3 درنظر گرفته شده، نقص‌هایی نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌‌توان به گنجاندن دوربین سلفی درون بدنه گوشی اشاره کرد. به عبارت بهتر، دوربین سلفی درون بدنه جای گرفته است و تنها زمانی‌که بخواهید با دوربین جلو عکس بگیرید، از بدنه خارج شده و ظاهر می‌شود. چنین طراحی را تاکنون در دیگر گوشی‌ها از جمله Vivo Nex S و OPPO Find X دیده بودیم؛ البته پرچمدار مفهومی شرکت OPPO نسبت به گوشی بدون حاشیه Vivo یا پرچمدار آینده شیائومی متفاوت‌تر است و حتی دوربین اصلی آن نیز تنها زمانی نمایان می‌شود که وارد برنامه دوربین شده باشید.

image

تصویر واقعی از گوشی Xiaomi Mi Mix 3

آن‌طور که پیداست، شیائومی Mi Mix 3 فاقد دوربین سه‌تایی خواهد بود و شرکت چینی به دو دوربین برای گوشی مفهومی جدیدش اکتفا کرده است. با توجه به تصویر واقعی که اخیرا از این گوشی منتشر شده، بعید است جانشین Xiaomi Mi Mix 2 یا Mi Mix 2S به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز باشد و شرکت چینی احتمالا از روش‌های جدیدتر استفاده خواهد کرد تا حسگر اثرانگشت را با نمایشگر ادغام کند؛ هرچند، مطمئن نیستیم که کارآیی حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش با روش‌های معمول مشابه باشد.

پرچمدار Xiaomi Mi Mix 3 در قاب پشتی خود انحنا دارد و بدنه آن احتمالا از جنس فلز و شیشه یا سرامیک خواهد بود؛ ممکن است مانند آنچه در پرچمدار Xiaomi Mi Mix 2S دیده بودیم، شرکت چینی به ترکیب فلز و سرامیک رضایت دهد. هرچند رونمایی از یک نسخه با بدنه پشتی از جنس شیشه محتمل به‌نظر می‌رسد. جدیدترین پرچمداری که شیائومی در دست توسعه دارد، در تاریخ 15 سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ پیش‌تر، پوستر این گوشی منتشر شده بود که تاریخ 15 سپتامبر را برای رونمایی از چهارمین گوشی از سری Mi Mix تأیید می‌کند. بد نیست اشاره کنیم که در صورت ارائه Xiaomi Mi Mix 3 در ماه سپتامبر، شرکت چینی در بازه زمانی یک ساله نزدیک به سه گوشی از خانواده Mi Mix ارائه داده است؛ ماه سپتامبر سال 2017، شیائومی Mi Mix 2 معرفی شد و بهار نیز از نسخه ارتقا یافته آن با نام تجاری Mi Mix 2S رونمایی شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

بنیامین

۱۳۹۷/۶/۳
آقا من از هر کسی که میتونه صدای ما ملت ایران رو به گوش دستندر کاران وارد کننده برسونه که در این وانفسای گرانی همچین برندهایی (مخصوصا شیائومی) رو که خوش ساخت و خوش قیمت هم هست رو وارد کنند البته بصورت گسترده و رقابتی تا بشه کمی از فشارها از خرج و مخارج زندگی کم کنه.
انصافاً شاید تا چند سال پیش موبایل کالای غیر ضروری بود.
اما الان برای بعضی ها از نون شب هم واجب تره. البته منظورم این است که اقشاری هستند که زندگی شون از راه اینترنت و با گوشی هوشمند می‌چرخه.
اینم بگم که من صرفا بخاطر اینکه این یکی از محصولات شیائومی هست این مطلب رو نوشتم.
واگر نه میدونم که این مدل بسیار گران تر از خیلی از تولیدات این شرکت هست و منظور بنده بیشتر راجع به مدلهای میان رده و حداکثر زیر 400 دلار هست.
ممنون از توجه شما

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۳
اینو هستم? تا سه‌رقم زیرِ اعشار