خانهاخبار
اوپو R17 Pro با دو باتری و دوربین سه گانه معرفی شد

اوپو R17 Pro با دو باتری و دوربین سه گانه معرفی شد

اوپو چند روز قبل گوشی هوشمند R17 را به عنوان اولین گوشی محافظت شده با گوریلا گلس ۶ معرفی کرد. امروز نسخه‌ی پرو این گوشی با مشخصات جالب مانند دو باتری، بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل و ... معرفی شد.
۱۳۹۷/۶/۲

اوپو R17 Pro محصول جدید کمپانی چینی است که به نمایشگر AMOLED در ابعاد ۶.۴ اینچ و نسبت ۹۱.۵ درصدی نمایشگر به بدنه مجهز است. اسنپ دراگون ۷۱۰ که از هشت هسته‌ی پردازشی با فرکانس ۲.۲ گیگایایت و واحد گرافیکی ادرنو ۶۱۶ بهره می‌گیرد، به عنوان مغز پردازشی این گوشی مشغول است که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را نیز به همراه دارد.

image

اوپو R17 Pro نیز همانند بردار کوچک‌ترش R17، در بالای نمایشگر خود بریدگی کوچکی دارند که حالت قطره‌ای شکلی دارد. در قاب پشتی این دستگاه یک دوربین مجهز به سه لنز دیده می‌شود که طبق اعلام اوپو شامل یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز استریو سه بعدی است که مورد آخر برای محتواهای مرتبط با واقعیت افزوده است. شاید دوربین سه گانه شما را به یاد هوآوی P20 Pro بیاندازد، اما شباهت بیشتری بین این دو گوشی است که شاید مهم‌ترین آن‌ها طیف رنگی بدنه‌ی گوشی باشد.

image

ویژگی جذاب دیگر این گوشی که چند سالی است توجه سازندگان را جلب کرده و در یک سال اخیر در چند مدل محدود به کار گرفته شده است، اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر است. البته این سنسور تمامی نمایشگر را پوشش نمی‌دهد و کاربر فقط باید انگشت خود را در محدوده‌ی مشخص شده قرار دهد تا قفل گوشی را باز کند.

شاید عجیب‌ترین ویژگی این گوشی وجود دو باتری باشد؛ اوپو R17 Pro به دو باتری ۱۸۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که در مجموع ظرفیت ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی را ارایه می‌کنند، اما پشت این تصمیم اوپو ایده‌ی هوشمندانه‌ای نهفته است. استفاده از دو سلول جداگانه به کاربر این امکان را می‌دهد تا با بهره گیری از فناوری شارژ سریع اوپو که VOOC نام دارد، در مدت ۱۰ دقیقه باتری دستگاه را به میزان ۴۰ درصد شارژ نماید.

در حال حاضر از قیمت، زمان و بازارهای در نظر گرفته شده برای عرضه‌ی این گوشی اطلاعی در دسترس نیست.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ali

۱۳۹۸/۱/۷
این گوشی 40 دقیقه بزنی به شارج باتریش 100 درصد میشه . یه سرچ بکنید
قیمتش حدودا 6 تومن هست ریجستر شدش
خاک بر سر اپل سامسونگ

امین

۱۳۹۷/۶/۳
مجموع دو باتریش اندازه نوت 9 نیست چیپستش هم خیلی ضعیفتره چیو با چی مقایسه میکنی آماتور

محمدمهدی

۱۳۹۷/۶/۳
برادر گرامی?
مگه سامسونگ گفته نجومیش کنین برا ایرانیا؟
مشکل قیمت ارزه
وگرنه اونا پول قطعات و سود خودشونو حساب کردن
الان همه گوشیهای رده بالا همین اوضاعن
بسیار مایل هستم فاز شما را بدانم?

وحید

۱۳۹۷/۶/۲
خاک تو سر note 9
واقعا متاسفم برای سامسونگ با این قیمت نجومیش