خانهاخبار
احتمال معرفی HTC U12 Life در تاریخ 8 شهریور

احتمال معرفی HTC U12 Life در تاریخ 8 شهریور

اچ تی سی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی تأیید کرده است که قصد دارد یک گوشی تازه را به زودی معرفی کند. این گوشی احتمالا U12 Life نام دارد و 30 اوت (8 شهریور) رسما رونمایی می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۲

به نظر می‌رسد کمپانی اچ تی سی قصد دارد یک گوشی هوشمند تازه معرفی کند چراکه روز گذشته با انتشار تیزری در حساب رسمی توییتر خود به احتمال رونمایی از یک گوشی در تاریخ 30 اوت (8 شهریور) اشاره کرده است. اچ تی سی در این توییت از عبارت "تلاقی قدرت و زیبایی" یاد کرده و به تاریخ 30 اوت اشاره کرده است اما از انتشار نام و مشخصات گوشی هوشمند خبری نیست. از طرفی تصویری که در تیزر تبلیغاتی دیده می‌شود علاوه بر حرف U که به رنگ سفید درون آن طراحی شده است نشان می‌دهد که این محصول یک گوشی تازه از U خواهد بود. همچنین باتوجه به شایعه‌های اخیر پیش بینی می‌شود که اچ تی سی تنها یک گوشی دیگر را تا آخر سال 2018 معرفی کند و آن هم U12 Life باشد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که رونمایی از گوشی هوشمند U12 Life مهم‌ترین هدف اچ تی سی از برگزاری رویداد تازه‌اش باشد.

image

گوشی HTC U12 Life اخیرا بارها در شایعه‌ها و خبرهای مختلف دیده شده است و برخلاف نسل قبلی آن یعنی U11 Life که دسامبر سال 2017 رسما معرفی شد، قرار است با صفحه نمایش کشیده و نسبت تصویر 18:9 رونمایی شود. براساس تصویر طراحی منتسب به U12 Life که ماه گذشته فاش شد، این گوشی احتمالا به دوربین دوگانه اصلی با چینش عمودی در پنل پشتی مجهز می‌شود. همچنین حسگر اثرانگشت آن هم در پنل پشتی قرار می‌گیرد و ماژول دوربین سلفی با لنزهای دوگانه هم در پنل جلوی آن طراحی می‌شود. علاوه بر این ممکن است طراحی کلی پنل پشتی و جنس آن شبیه پنل پشتی در پرچمدار Pixel 2 گوگل باشد. از طرفی وقتی پای طراحی ظاهری در پنل جلو به میان می‌آید، به نظر می‌رسد که اچ تی سی چندان تمایلی ندارد مرزها و محدودیت‌ها را در هم بشکند و به سمت طراحی لبه تا لبه متمایل شود. انتظار می‌رود که U12 Life هم مانند نسل قبلی یک گوشی میان رده باشد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 قدرت بگیرد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و از پنل نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 بهره می‌برد.

همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، بخش موبایل اچ تی سی مدتیست که با مشکلات جدی مواجه شده و شایعه شده است که گوشی U12 Life هم احتمالا توسط سازنده دیگر تولید می‌شود. بدین ترتیب این گوشی نتیجه همکاری اچ تی سی با یک کمپانی دیگر خواهد بود و توسعه نهایی و روند تولیدش هم توسط این سازنده جانبی اجرا می‌شود اما با برند اچ تی سی روانه بازار خواهد شد. البته این موضوع هنوز رسما توسط اچ تی سی تأیید نشده است اما به زودی شاهد انتشار خبرهای رسمی در این باره خواهیم بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۳۹۷/۶/۲
سلام قیمت این گوشی چن دلاره؟