خانهاخبار
انتشار به‌روزرسانی GPU Turbo برای پرچمدار P20 Pro هوآوی

انتشار به‌روزرسانی GPU Turbo برای پرچمدار P20 Pro هوآوی

گوشی‌های P20 Pro و P20 در حال حاضر قدرتمندترین پرچمداران هوآوی به شمار می‌روند و هوآوی هم قصد دارد آن‌ها را به تکنولوژی GPU Turbo مجهز کند. به روزرسانی نرم افزاری GPU Turbo حالا برای P20 Pro منتشر شده است و انتظار می‌رود روند انتشار آن به زودی برای P20 هم آغاز شود.
۱۳۹۷/۶/۲

هوآوی روند انتشار به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای را به منظور افزودن قابلیت GPU Turbo برای پرچمدار P20 Pro و احتمالا P20 آغاز کرده است. قابلیت GPU Turbo در ماه ژوئن رسما معرفی شد و هوآوی آن را اساسا برای بهبود سرعت GPU داخلی دستگاه طراحی کرده است. هوآوی که کمپانی توسعه دهنده این تکنولوژی است ادعا می‌کند که GPU Turbo باعث می‌شود در هنگام اجرای فایل‌های گرافیکی و بازی انرژی کمتری از باتری دستگاه مصرف شود. این کمپانی همچنین می‌گوید که قابلیت GPU Turbo عملکرد کلی پردازش گرافیکی را تا حدود 60% بهبود می‌بخشد و همچنین سرعت مصرف انرژی را هم تا 30% کاهش می‌دهد.

image

در ادامه می‌توانید تصویر اسکرین شات مربوط به لاگ تغییرات این به روزرسانی نرم افزاری را مشاهده کنید. البته این به روزرسانی در حال حاضر تنها برای P20 Pro منتشر شده است و هنوز 100% مطمئن نیستیم که به P20 هم می‌رسد اما احتمال آن بسیار زیاد است. در این به روزرسانی نرم افزاری تازه بدون شک افزوده شدن قابلیت GPU Turbo را باید مهم‌ترین نکته دانست اما از طرف دیگر نباید فراموش کرد که هوآوی موارد مهم دیگری را هم در این بسته گنجانده است. این غول تکنولوژی با به روزرسانی نرم افزاری تازه خود اپلیکیشن Game Suite را هم به P20 Pro اضافه کرده و تأیید کرده است که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود بازی‌های نرم افزاری روی گوشی را بدون وقفه اجرا کنند. بسته امنیتی ماه ژوئیه هم در این به روزرسانی نرم افزاری قرار دارد و برای رفع برخی مشکلات و حفره‌های امنیتی طراحی شده است. قابلیت‌ها و بسته‌های مذکور همه مواردی هستند که هوآوی در لاگ تغییرات خود به آن‌ها اشاره کرده است. بدین ترتیب رفع باگ‌ها و بهینه‌سازی عمومی عملکرد در لاگ تغییرات دیده نمی‌شود اما هوآوی قطعا بهبودهایی در زمینه نرم افزاری اعمال کرده است چراکه این موارد بهبود کلی عملکرد همواره در بسته‌های نرم افزاری دیده می‌شوند. این به روزرسانی نرم افزاری 670 مگابایت حجم دارد و با شناسه CLT-L298.1.0.152(C432) در حال انتشار است.

image

گوشی پرچمدار P20 Pro هوآوی در فوریه سال جاری میلادی در کنار P20 رسما معرفی شد. انتظار می‌رود که کمپانی هوآوی سری Mate 20 خود را که پرچمداران تازه‌اش هستند در آینده نزدیک معرفی کند. از طرفی تا آن زمان گوشی‌های پرچمدار سری P20 قدرتمندترین مدل‌های آن هستند. گوشی P20 Pro از پردازنده Kirin 970 قدرت می‌گیرد و به دوربین اصلی سه گانه در پنل پشتی مجهز شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mrx

۱۳۹۷/۶/۲
عالیه.
باید منتظر بمونییم و ببنیم در واقعیت چه کار می کنه.

هادی

۱۳۹۷/۶/۲
قرار بود اول به میت ۱۰ بده اول پرید به p20