خانهاخبار
اطلاعات کاملی از Pixel 3 XL منتشر شد: طراحی،‌ ویژگی‌ها، قیمت و بیشتر

اطلاعات کاملی از Pixel 3 XL منتشر شد: طراحی،‌ ویژگی‌ها، قیمت و بیشتر

به نظر می‌رسد که نسخه‌ پیش از عرضه Pixel 3 XL به دست یکی از منابع رسیده که به لطف آن، شاهد منتشر شدن اطلاعات فراوانی از جدیدترین محصول گوگل هستیم.
۱۳۹۷/۶/۲
شاید بتوان به راحتی گفت که گوگل در زمینه حفاظت از اطلاعات محرمانه تلفن هوشمند جدیدش یعنی Pixel 3 چندان عملکرد خوبی به جای نگذاشته است. تا به امروز شاهد منتشر شدن اطلاعات فوق العاده زیادی پیرامون این محصول بوده ایم که هرکدام جزییات بیشتری را از سومین تافن هوشمند ساخت گوگل بیان می‌کنند. حال امروز میزان قابل توجهی از اطلاعات و تصاویر Pixel 3 XL منتشر شده که در ادامه، این اطلاعات و تصاویر را بررسی خواهیم کرد. برای جزییات بیشتر، مانند همیشه با جی اس ام همراه ما شوید.

به لطف تصاویری که تا کنون از این تلفن هوشمند منتشر شده، تقریبا درک کاملا واضحی از شکل و شمایل Pixel 3 XL از هر زاویه ممکن را داریم. بر اساس این تصاویر و البته تصاویر قبلی، Pixel 3 XL دارای یک زبانه بزرگ در بالای نمایشگر است که میزبان اسپیکر و دوربینی دوگانه می‌باشد. اطلاعاتی که این منبع در اختیار ما گذاشته، فوق العاده زیاد است؛ به گفته او، پنل نمایشگر به کار رفته در Pixel 3 XL در حد و اندازه تلفن هوشمند اپل یعنی آیفون ۱۰ بوده اما میزان روشنایی این نمایشگر جای بهبود دارد، خصوصا زمانی که این نمایشگر در کنار نمایشگر بزرگ و براق گلکسی نوت ۹ قرار می‌گیرد. در سمت راست بدنه این دستگاه، یک دکمه پاور با رنگی متفاوت از بدنه و دکمه‌های تنظیم صدا وجود دارند.

در لبه پایینی فریم نیز شاهد پورت یو اس بی سی و البته جایگاه قرارگیری سیم کارت هستیم. همانند نسل قبل، لبه های Pixel 3 XL به فشار حساس هستند و می‌توان از آن برای فعالسازی دستیار هوشمند گوگل اسیستنت استفاده کرد. منابع قبلی پیش از این اشاره داشتند که گوگل از دو نوع متریال شیشه متفاوت استفاده خواهد کرد، اما به گفته این منبع که Pixel 3 XL را در دست داشته، قسمت بالایی همچنان شیشه ای و ‌باقی بدنه به صورت فلزی طراحی شده و همانطور که انتظار هم می‌رفت، این فلز درست مانند نسل قبل احساسی شبیه به متریال پلاستیک می‌دهد. دوربین تک لنزه و سنسور اثر انگشت هم همچنان به قوت خود در پشت دستگاه قرار گرفته اند.

به شکل جالبی، تا‌کنون شاهد تصاویر متعددی از جعبه گشایی Pixel 3 XL بوده ایم و هرکدام به نوعی یک سری اطلاعات تازه را به ما داده اند. حال به لطف تصاویر جددی، دید بهتری درون جعبه Pixel 3 XL خواهیم داشت. مانند جعبه هر تلفن هوشمند دیگر، شاهد دفترچه راهنما و سوزن خارج کردن سینی سیم کارن از دستگاه هستیم، البته نکته جالب اینجاست که درون این دفترچه راهنما، از این تلفن هوشمند با نام Nelit که در واقع نام رمز این دستگاه بود یاد شده است.

جدا از این مورد، شاهد دانگلی برای جک ۳.۵ میلی متری هدفون، کابل یو اس بی سی و آداپتور شارژ سریع جدید هستیم. برخلاف تمام تلفن های هوشمند تحت برند گوگل، به نظر می‌رسد که Pixel 3 XL به همراه یک جفت هدفون سیمی مشابه Pixel Buds روانه بازار خواهد شد، هرچند شاید بسته بندی نهایی فاقد هرگونه هدفونی باشد. درکل این اقدام مثبتی از سوی‌ گوگل است چرا که بسیاری از کاربران دیگر نیازی به استفاده از جک هدفون یا خرید هدفون‌های مجزا نخواهند داشت.

 

به لطف اسکرین‌شات‌های منتشر شده، به وضوح می‌توان ویژگی‌های نرم افزاری Pixel 3 XL را مشاهده کرد. در این اسکرین شات‌ها، شاهد ویژگیهایی همچون Pixel Imprint برای انجام خریدها با استفاده از سنسور اقر انگشت، Active Edge Squeeze برای لبه‌های حساس به فشار و فعال سازی دستیار گوگل، دوبار ضربه زدن روی صفحه و یا بلند کردن گوشی برای روشن شدن نمایشگر، سوایپ کردن سنسور اثر انگشت برای کشاندن نوار نوتیفیکشن‌ها به پایین و دوبار فشردن دکمه پاور برای فعالسازی دوربین هستیم. جدای از این موارد، ویژگی‌هایی که پیش از این در اندروید ۹ پای معرفی شدند هم در Pixel 3 XL وجود خواهند داشت؛ ویژگی‌هایی همچون قابلیت نوشتن بر روی اسکرین شات و مصرف بهینه باتری که از سیستم هوش مصنوعی استفاده می‌کند. خوشبختانه این منبع برای کاربرانی که بشدت اخبار Pixel 3 XL را دنبال می‌کنند سنگ تمام گذاشته است! Pixel 3 XL دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی فوق العاده بزرگ است و به لطف تصاویر منتشر شده، می‌توتن به وضوح دید که این محصول در کنار هواوی P20 Pro و البته Galaxy Note 9 چگونه به نظر می‌رسند. در واقع گوگل با وجود اسنفاده از نمایشگر بسیار بزرگ ۶.۷ اینچی در Pixel 3 XL، موفق شده که به کمک کاهش حاشیه‌های نمایشگر، ابعاد دستگاه را به بندازه سایر رقبا برساند. این یعنی که حتی با وجود استفاده از نمایشگری بزرگتر، ابعاد Pixel 3 XL چندان تفاوتی با دو تلفن هوشمند دیگر ندارد. البته در نظر داشته باشید که همچنان مشخص نیست که آیا نمایشگر Pixel 3 XL قطعا ۶.۷ اینچ خواهد بود یا خیر.

قطعا یکی از بخش‌های هیجان انگیز Pixel 3 XL، دوربین آن است و بر اساس اسکرین شات های منتشر شده، می‌توان دید که Pixel 3 XL از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین دوگانه ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در حالت عادی عکاسی، تصاویر صورت طبیعی و با کمی تغییرات کوچک ثبت می‌شوند و همچنین به نظر می‌رسد که Pixel 3 XL به لطف هوش مصنوعی، برخی تغییرات در چهره‌های درون تصاویر ایجاد می‌کند. حالت‌های پانوراما، پرتره، ضبط ویدیو نیز همچنان وجود دارند. علاوه بر این سه، شاهد قابلیت‌های گوگل‌لنز، ضبط ویدیو‌های اسلوموشن و البته عکاسی ۳۶۰ درجه Photo Sphere هم هستیم.

درون تنظیمات دوربین، Pixel 3 XL به کاربر اجازه می‌دهد تا کیفیت عکاسی و فیلمبرداری را تغییر داده و حتی قابلیت لرزشگیر ویدیو را خاموش یا روشن کنند. برخلاف رقبایی همچون آیفون ۱۰، Pixel 3 XL نمی‌تواند ویدیوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم را ثبت کند و صرفا کاربران باید به همان نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه کفایت کنند. تا جایی که می‌دانیم، گوگل به احتمال فراوان، Pixel 3 و Pixel 3 XL را در تارین ۴ اکتبر سال جاری رونمایی خواهد کرد و اگرچه تاریخ عرضه این دو به بازار مشخص نیست، احتمالا باید دو هفته بعد از مراسم رونمایی برای عرضه این دو محصول صبر کنیم. انتظار می‌رود که Pixel 3 با قیمت ۶۴۹ دلار و Pixel 3 XL با قیمت ۷۴۹ دلار آماده فروش شوند.

نظر شما چیست؟ شما درباره Pixel 3 XL چه فکر می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

saeed

۱۳۹۷/۶/۵
خب اینکه دوربینش دوگانه نیس که نوشتین تو عکس اینطوری نیس

علی

۱۳۹۷/۶/۳
اگه قیمتش این باشه خیلی خوبه نسبت قیمت هزاردلاری خیلی از پرچمدارها

حامد

۱۳۹۷/۶/۲
مالی نیست

Saeed_h

۱۳۹۷/۶/۲
من طرفدار htcنیستم ولی از موقعی ک بخشی از htcرو خریده الان این طراحیش شبیه گوشی های دیزایر htcشده تقریبا مخصوصا کناره های گوشی شیار سیم کارت منظورمه و دوربینش