خانهاخبار
بازی موبایلی Monument Valley به فیلم سینمایی تبدیل می‌شود!

بازی موبایلی Monument Valley به فیلم سینمایی تبدیل می‌شود!

Monument Valley یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی چند سال اخیر است که در دو نسخه عرضه شد. محبوبیت زیاد این بازی باعث شده تا Paramount Pictures تصمیم به ساخت فیلمی سینمایی با اقباس از این بازی بگیرد.
۱۳۹۷/۶/۱

پارامونت پیکچرز و وید رود پیکچرز به تازگی پاتریک آزبرن را برای کارگردانی فیلم سینمایی مانیومنت ولی انتخاب کرده‌اند و امید دارند که بتوانند با الهام از بازی موبایلی محبوب استدیو Uutwo Games که به شهرت جهانی رسیده است، یک مجموعه سینمایی خانوادگی/ اکشن بسازند. آزبرن تا به حال اسکار بهترین انیمیشن را برای ساخت «دیو و دلبر» در کارنامه‌اش ثبت کرده و در حال حاضر مشغول تولید Nimonia برای کمپانی فاکس و بلو اسکای است.

هر دو نسخه‌ی بازی مانیومنت ولی در فضایی سورئال در جریان است که قوانین فضا و زمان در آن وجود ندارد. فیلمی که قرار است ساخته شود نیز شخصیت‌ها را به دنیای عجیب و شگفت انگیز بازی خواهد برد. گلدزمن به عنوان تهیه کننده به همراه پارامونت پیکچرز و وید رود پیکچرز تا به حال از یک نویسنده دعوت کرده‌اند تا برای نگارش داستان این فیلم با آزبرن همکاری نزدیکی داشته باشد. این کارگردان درباره‌ی فیلم این‌طور می‌گوید:

مانیومنت ولی از آن نوع تجربه‌های منحصر به فرد است؛ در عین حال که گیم پلی ساده و درگیر کننده‌ای دارد، به‌طور فزاینده‌ای حس تاریخی بودن را القا می‌کند. من این فرصت را دارم که قلمرو مرموز Ida را بسازم تا در دنیای او با معماری غیر ممکنش بازی کنم که دیدن متفاوت اجسام اطراف، همه چیز است. هیجان زده‌ام که این دنیای منحصر به فرد را با همکاری قصه سرایان با استعداد پارامونت و وید رود به سینما بیاورم.

image

دن گری، رئیس Ustwo Games نیز در رابطه با این موضوع گفت:

چهار سال از زمانی که برای اولین بار مانیومنت ولی را عرضه کردیم می‌گذرد و منتظر یک فرصت مناسب بودیم که این دنیای زیبایی‌ها و ناممکن‌ها را به سینما بیاوریم. ما از همکاری ایجاد شده با پارامونت، وید رود و پاتریک آزبرن برای تبدیل این طرح در یک مدیوم دیگر بسیار خرسندیم.

بازی مانیومنت ولی در مجموع ۱۶۰ میلیون بار دانلود شده است و افتخارات بزرگی مانند عنوان برتر Apple Design Awards در سال ۲۰۱۴، بازی سال آیپد و دو جایزه‌ی بفتا برای بهترین بازی بریتانیا و بهترین بازی موبایلی و قابل حمل را کسب نموده است. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mazileo

۱۳۹۷/۶/۳
چجوری میخوان این بازی رو فیلم کنن؟
مگه کسی چیزی حالیش میشه از این فیلم؟
بازیش رو با کلی فکر انجام میدیم...