خانهاخبار
ایسوس در حال توسعه نسخه‌ ارزان‌تری از گوشی گیمینگ ROG Phone است؟!

ایسوس در حال توسعه نسخه‌ ارزان‌تری از گوشی گیمینگ ROG Phone است؟!

با توجه به اسناد منتشر شده، به نظر می‌رسد شرکت ایسوس مشغول توسعه‌ی نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر و ضعیف‌تر از گوشی گیمینگ ROG Phone است. اولین گوشی گیمینگ ایسوس چندی پیش معرفی شد و با توجه به ويژگی‌ها و لوازم جانبی جذاب خود توانست نظر بسیاری از کاربران و کارشناسان را به خود جلب کند.
۱۳۹۷/۶/۱

به تازگی گوشی جدیدی از شرکت ایسوس در وب‌سایت سازمان TENAA دیده شد که ظاهری مشابه ROG Phone دارد، اما میزان حافظه‌ی رم و ماژول دوربین آن با گوشی گیمینگ ایسوس متفاوت است. ROG Phone اصلی با قیمت ۹۹۹ یورو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ROG Phone اولین تلاش کمپانی تایوانی در حوزه‌ی موبایل‌های گیمینگ است و در خانواده‌ی جمهوری گیمرهای این شرکت جای دارد. به تازگی GSMArena اعلام کرد که ایسوس گوشی جدیدی با شباهت بسیار به ROG Phone را در سازمان ارتباطات چین، TENAA به ثبت رسانده است که حافظه‌ی رم و دوربین آن با نسخه‌ی اولیه گوشی گیمینگ این شرکت تفاوت دارد.

image

این دستگاه که با شماره مدل Z01QD ثبت شده است، شباهت بسیاری به ROG Phone اصلی دارد اما از نظر مشخصات سخت افزاری در رده‌ی پایین‌تری قرار می‌گیرد. گفته شده این گوشی با سه حافظه‌ی رم متفاوت ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی تولید می‌شود؛ در حالی که نسخه‌ی اصلی ROG Phone تنها ۸ گیگابایت رم داشت. ماژول دوربین گوشی جدید نیز تنها به یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است تا قیمت این گوشی را نسبت به مدل اصلی کاهش دهد.

دوربین ROG Phone به دو لنز ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی مجهز بود. در تصویر ارائه شده از سوی TENAA نیز دوربین گوشی جدید به صورتی دیده می‌شود که امکان وجود ماژول دوگانه را افزایش می‌دهد، اما خبرها این موضوع را تکذیب کرده‌اند.

image

متاسفانه نه ایسوس و نه سازمان چینی درباره‌ی مشخصات سخت افزاری گوشی جدید اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند و نمی‌دانیم که آیا واقعا این گوشی نسخه‌ای ارزان قیمت‌تر از ROG Phone است یا خیر. با توجه به این که اولین بار است در خبرها به وجود چنین دستگاهی اشاره می‌شود، ممکن است تصاویر منتشر شده از سوی TENAA فقط یک طرح اولیه باشند و این گوشی هنوز در حال توسعه باشد.

اولین گوشی گیمینگ ایسوس یا همان ROG Phone هنوز به بازار عرضه نشده است، اما در اوایل ماه جاری میلادی یک وب‌سایت فنلاندی به این موضوع اشاره کرد که به پیش فروش این گوشی با قیمت ۹۹۹ یورو (۱۱۵۰ دلار) به زودی آغاز خواهد شد. با توجه به قیمت بالای این گوشی، احتمال دارد فروش آن چندان مطابق میل ایسوس صورت نگیرد. همچنین با وجود رقیبی مانند Razer Phone که قیمت پایه‌ی آن ۷۰۰ دلار است، ارائه‌ی یک نسخه‌ی ارزان‌تر از ROG Phone اقدامی مناسب از سوی تایوانی‌ها خواهد بود تا بتوانند حضور بهتری در بازار نوپای گوشی‌های گیمینگ داشته باشند.

اگر قصد دارید با نخستین گوشی گیمینگ ایسوس و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید، می‌توانید با مراجعه به این لینک اطلاعات بیشتری درباره‌ی ROG Phone کسب کنید.
 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)