خانهاخبار
به‌روزرسانی اندروید اوریو برای ال‌جی V20 و Q6؛ بهبود دوربین G6 و G7

به‌روزرسانی اندروید اوریو برای ال‌جی V20 و Q6؛ بهبود دوربین G6 و G7

پس از گذشت چند روز از معرفی رسمی اندروید ۹.۰ پای از سوی گوگل، کمپانی ال‌جی به تازگی به عرضه‌ی به روز رسانی برخی از مدل‌های خود به نسخه‌ی قبل، یعنی اندروید ۸.۰ اوریو اقدام نموده است. علاوه بر مدل‌های V20 و Q6 که نسخه‌ی ۸.۰ اندروید را دریافت می‌کنند، به روز رسانی جدیدی برای دوربین پرچم‌داران G6 و G7 عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۶/۱

پس از مدت‌ها انتظار، به زودی به روز رسانی اندروید ۸.۰ اوریو برای پرچم‌دار سابق ال‌جی V20 و میان‌رده‌ی محبوب Q6 عرضه خواهد شد. به دنبال به روز رسانی گوشی‌های قدیمی ال‌جی، دو نسل اخیر پرچم‌داران سری G‌ نیز با دریافت یک به روز رسانی، بهبودهایی را در بخش دوربین تجربه خواهند کرد.

ال‌جی V20 و Q6 با دریافت اندروید اوریو از ویژگی‌ها و بهبودهایی نرم افزاری جدیدی بهره مند می‌شوند که شامل حالت تصویر در تصویر، پر کردن خودکار فیلد رمز عبور (Autofill)، کانال نوتیفیکشن‌ها و ... خواهد بود. همچنین، Q6 با این به روز رسانی از کانال صوتی فراگیر سه بعدی DTS:X 7.1 پشتیبانی می‌کند، این ویژگی جدید نور فلش گوشی را با توجه به بیت موزیکی که در حال پخش است خاموش و روشن می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد، پرچم‌داران G7 ThinQ و G6 نیز یک به روز رسانی نرم افزاری با تمرکز بر بهبود قابلیت‌های دوربین دریافت می‌کنند. به لطف این آپدیت دوربین ال‌جی G6 به ویژگی Bright Camera بهره مند از هوش مصنوعی این شرکت مجهز خواهد شد که به آن در انتخاب بهترین تنظیمات دوربین برای سوژه‌های مشخص شده در محیط کم نور کمک می‌کند و در نهایت امکان ثبت تصاویر بهتری را فراهم می‌کند. 

image

G7 نیز پس از به روز رسانی جدید از استیکرهای واقعیت افزوده پشتیبانی خواهد کرد؛ قابلیتی مشابه با Animoji اپل یا AR Emoji سامسونگ. به لطف بخش جدید ال‌جی که «مرکز آپگرید نرم افزاری» نام دارد، انتظار داریم این به روز رسانی به زودی در اختیار کاربران قرار بگیرد. هدف اولیه‌ی ایجاد این مرکز این بود که کره‌ای‌ها بتوانند به روز رسانی سیستم عامل را تسریع کنند، اما خوشحالیم که می‌بینیم ال‌جی بر ارائه‌ی ویژگی‌های نرم افزاری جدید برای پرچم‌داران قدیمی‌تر نیز تمرکز کرده است.

image

به روز رسانی‌‌های مذکور برای هر ۴ مدل به زودی در کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد و در ماه‌های پیش رو نیز به صورت جهانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Sadegh

۱۳۹۷/۱۰/۲۰
سلام
من الجی Q6 مدل LG-M700A رو دارم ولی هنوز اپدیت اندروید 8 رو دریافت نکردم درحالی که سه تا از رفیقام واسشون اندروید 8 اومد و اپدیت کردن
ممنون میشم راهنمایی کنین

علی

۱۳۹۷/۱۰/۵
سلام از وقتی گوشیمو(v20) آپدیت کردم هم دیر شارژ میشه هم زودتر از قبل خالی میکنه ولی سرعتش خیلی بالاتر رفته

Alireza519

۱۳۹۷/۹/۲۹
پس از مدتها واسعه مدل الجی وی بیست h990ds هم اندروید 8 اومد

Benyamin

۱۳۹۷/۶/۱۸
سلام کی اندروید 8 برای الجی وی 20 برای مدل های غیر از کره ای میاد؟؟؟

خخخخخخخخخخ

۱۳۹۷/۶/۷
من H870Sدارم.نزدیک1ماه هست که اندروید8رو گرفتم.