خانهاخبار
ال‌جی V40 پس از آیفون‌های جدید معرفی می‌شود؛ V45 اولین گوشی 5G ال‌جی

ال‌جی V40 پس از آیفون‌های جدید معرفی می‌شود؛ V45 اولین گوشی 5G ال‌جی

با توجه به فروش ناامید کننده‌ی ال‌جی G7، کمپانی کره‌ای در تلاش برای توسعه‌ی پرچم‌دار بعدی خود V40 است که طبق خبرها در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. بنابراین، پرچم‌دار جدید ال‌جی پس از آیفون‌های اپل رونمایی خواهند شد.
۱۳۹۷/۶/۱

با توجه به گزارش رسانه‌های کره‌ای، ال‌جی V40 در هفته‌ی اول اکتبر پیش رو یا روز دهم همان ماه رونمایی خواهد شد. طبق خبرها، آیفون‌های سال ۲۰۱۸ (یا حداقل مدل‌های مجهز به نمایشگر OLED) در ماه سپتامبر رونمایی خواهند، یعنی حدود یک ماه زودتر از پرچم‌دار ال‌جی.

هدف ال‌جی فروش ۳ میلیون دستگاه از پرچم‌دار نخست امسالش، G7 بود؛ اما تنها موفق به فروش نصف این تعداد شد و اکنون برای توسعه‌ی ۵۰۰ هزار دستگاه V40  برنامه ریزی کرده است. با توجه به سفارش ۱.۵ میلیونی برای V30، به نظر می‌رسد هدف‌گذاری امسال کره‌ای‌ها با کاهش چشمگیری مواجه شده است.

ظاهرا ال‌جی دو نسخه از V40 را با نام‌های Phoenix و Falcon تولید خواهد کرد که مدل نخست گران قیمت‌تر و قدرتمندتر یا همان نسخه‌ی پریمیوم است و مدل دوم ضعیف‌تر است و نتوانسته است نظر اپراتورهای همکار ال‌جی را جلب کند. گزارش شده است ال‌جی نسخه‌ی پریمیوم را به گوگل فروخته، اما این خبر از سوی ال‌جی رد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد، انتظار داریم آنچه تا به حال در تصاویر افشا شده از پیکسل‌های جدید گوگل دیده‌ایم یک نسخه‌ی گوگلی از V40 Falcon باشد که طبق ادعای منابع داخلی، کره‌ای‌ها ۸۰۰ هزار دستگاه از آن را تولید خواهند کرد.

تصویر منتسب به ال‌جی V40 که به V35 شباهت دارد

اما خبر جذاب‌تری که امروز منتشر شد این بود که ال‌جی نخستین گوشی 5G خود که همان V45 خواهد بود را با مشخصاتی مشابه و ترکیبی از G7 و V40 برخوردار خواهد بود تا هزینه‌های تولید را برای این شرکت کاهش دهد. دوربین‌ها و نمایشگر مشابه با V40 خواهد بود ولی از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد.

استقبال از گوشی‌های ال‌جی در چند سال اخیر با کاهش مواجه بوده است؛ باید دید که V40 و V45 می‌توانند هدف گذاری ال‌جی برای فروش پرچم‌داران جدیدش را محقق می‌سازند؟!

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ali

۱۳۹۷/۶/۳
سی تا هم نفروخته خالی بند هنگ چی کارش تمومه

reza_j_l

۱۳۹۷/۶/۳
ممنون از شما که نگران سلامتی من هستید!
ما نگفتیم سه میلیون فروخته، ذکر کردیم هدفگذاریش ۳ میلیون بوده که به اون نرسیده کاربر عزیز.

رضا

۱۳۹۷/۶/۱
فروش ناامیدکننده 3 میلیونی دقیقا کی گفته که اصلا 3 میلبون فروخته حالت خوبه جلالی ها!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۱
نه.
ال‌جی همیشه لنگ می‌زنه و یه چیزی کم میذاره.
من نوکیا را خیلی موفق‌تر از ال‌جی می‌بینم
نوکیا10 گوشی شاخیه? اگر بیاد