خانهاخبار
تصاویر جدیدی از پرچمدار Pixel 3 XL گوگل

تصاویر جدیدی از پرچمدار Pixel 3 XL گوگل

تصاویر واقعی از گوشی Pixel 3 XL در کانادا به‌دست آمده است؛ این گوشی در اوایل مهر به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۵/۳۱

شرکت سامسونگ پیش از سازندگان دیگر، پرچمدار جدیدش را برای نیمه دوم سال 2018 معرفی کرده است و به‌زودی آن‌را وارد بازار خواهد کرد. اما به‌نظر می‌رسد که سازندگان دیگر نیز پرچمداران قدرتمندی را توسعه می‌دهند که ممکن است گلکسی نوت 9 را کنار بزند! یکی از این شرکت‌ها گوگل است که پرچمداران 2018 خود را شامل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ال در تاریخ 4 اکتبر معرفی خواهد کرد و تصاویری که اخیرا از نسخه بزرگ‌تر فاش شده است، نشان می‌دهد جانشین پیکسل 2 ایکس‌ال در اطراف نمایشگر خود حاشیه‌های باریکی دارد. 

image

اخیرا فردی در کانادا، نسخه‌ای از گوشی Pixel 3 XL را در اختیار داشته است و تصاویر منتشر شده، طراحی این مدل را به نمایش می‌گذارد. پرچمدار آینده گوگل در بالای نمایشگر خود بریدگی خواهد داشت؛ مانند آنچه در آیفون 10 اپل دیده‌ایم و البته حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف نشده است. بریدگی که گوگل در بالای صفحه‌نمایش Pixel 3 XL اعمال کرده، نسبت به ناچ آیفون 10 یا پرچمداران اندرویدی دیگر نظیر هوآوی پی 20، شیائومی می 8، وان‌پلاس 6 و LG G7 ThinQ متفاوت است و طول بیشتری دارد؛ هرچند عرض آن نسبت به ناچ آیفون 10 کم‌تر است.

درون بریدگی که در بالای صفحه‌نمایش اعمال شده ، دوربین سلفی دوگانه جای گرفته است و بلندگوی مخاطب نیز در بین آن‌ها دیده می‌شود. با بهره‌گیری از دوربین سلفی دوتایی، می‌توان انتظار داشت که پرچمدار جدید گوگل عکس‌های سلفی پرتره به ثبت برساند یا عملکرد بهتری در احراز هویت کاربران از طریق تشخیص چهره آن‌ها داشته باشد. همچنین تصاویر به‌دست آمده، بخشی از پنل پشتی Pixel 3 XL را نیز به نمایش می‌گذارد که شامل یک دوربین، و فلاش LED است؛ به همین جهت، بعید است در سال 2018 گوگل گوشی مجهز به دوربین دوگانه عرضه نماید. همچنین پنل پشتی طراحی دو رنگ نسل‌های قبل را نیز حفظ کرده است.

image

با توجه به اطلاعاتی که از گزارش‌های پیشین در اختیار داریم، Pixel 3 XL نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی خواهد داشت و از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام بهره می‌گیرد. این مدل همچنین به چهار گیگابایت رم مجهز شده است؛ اخیرا یکی از گوشی‌های گوگل با چنین مقدار رم و تراشه اسنپدراگون 845 در آزمون گیک‌بنچ فاش شده بود که گمان می‌رود جانشین Pixel 3 XL باشد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)