خانهاخبار
صدور مجوز برای 6 مدل ساعت هوشمند تازه اپل

صدور مجوز برای 6 مدل ساعت هوشمند تازه اپل

اپل برای عرضه 6 مدل ساعت هوشمند تازه در برخی کشورهای آسیایی مجوز دریافت کرده است. به همین خاطر به نظر می‌رسد که به زودی در نیمه اول ماه سپتامبر شاهد رونمایی از Apple Watch Series 4 در 6 مدل متفاوت باشیم.
۱۳۹۷/۵/۳۰

براساس اطلاعاتی که وبلاگ فرانسوی Consomac منتشر کرده، کمپانی اپل روز گذشته 6 مدل اپل واچ تازه را با شناسه‌های A1977، A1978، A1976،  A1975، A2007 و A2008 که همگی از سیستم عامل watchOS 5 بهره می‌برند در Eurasian Economic Commission ثبت کرده است.

دریافت این مجوز برای عرضه دستگاه‌هایی با امنیت بالا و اطلاعات رمزگذاری شده در کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه الزامی است.

این شناسه‌ها احتمالا به مدل‌های مختلف ساعت‌های هوشمند تازه اپل به نام سری Apple Watch 4 مرتبط هستند  و انتظار می‌رود که در خلال برگزاری رویداد Apple Event در سپتامبر سال جاری و در کنار آیفون‌های سه گانه 2018 این غول تکنولوژی رونمایی شوند.

image

پیش از این هم برخی محصولات هوشمند اپل چنین مجوزی را دریافت کرده بودند و شاهد بودیم که تنها چند هفته پس از صدور مجوز مذکور رسما معرفی شدند. در میان این دستگاه‌های متعدد برای مثال می‌توان به iPad  9.7 اینچی ارزان، iPad 10.5 Pro، iPad 12.9 Pro، iPhone 7 و iPhone 7 Plus،  Apple Watch Series 2، AirPod و MacBook Pro 2018 با پد لمسی اشاره کرد.

پیش از صدور این مجوز تازه هم پیش بینی می‌شد که ساعت‌های هوشمند نسل تازه اپل تا ماه آینده معرفی شوند اما انتشار خبر مجوز Eurasian Economic Commission حالا همه شک و تردیدها را در این باره به یقین تبدیل کرده است.

تنها نکته منحصر به فرد درباره این ساعت‌های تازه در تعداد آن‌هاست. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد سریApple Watch 4 را در 6 نسخه تازه معرفی کند در حالی که نسل قبلی سری Apple Watch 3 در 8 نسخه ( دو نسخه آلومینیومی با GPS و 6 نسخه LTE شامل بدنه آلومینیومی، استیل و سرامیک در دو اندازه متفاوت) عرضه شده بود.

همین موضوع تفاوت تعداد نسخه‌ها باعث شد برخی پیش بینی کنند که اپل امسال دیگر نسخه سرامیکی از سری Apple Watch 4 روانه بازار نمی‌کند اما هنوز اطلاعات دقیقی در این باره در دست نیست و همچنان باید به همه احتمال‌ها به یک اندازه دقت کرد.

مینگ چی کو، تحلیل گر ارشد، در اوایل سال 2018 پیش بینی کرد که نسخه‌های مختلف ساعت‌های هوشمند سریApple Watch 4 به صفحه نمایش‌هایی حدودا 15% بزرگ‌تر مجهز می‌شوند و علاوه بر توانایی‌های بهبود یافته در بخش پایش سلامت همچنین از باتری بزرگ‌تری هم بهره می‌برند.

اگر برنامه امسال اپل مانند سال‌های گذشته پیش رود، احتمالا در آخرین روزهای ماه اوت شاهد ارسال دعوتنامه‌هایی برای رویداد 12 سپتامبر خواهیم بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)