خانهاخبار
تصویر واقعی از گوشی Xiaomi Mi Mix 3

تصویر واقعی از گوشی Xiaomi Mi Mix 3

تصاویر فاش شده از نمونه واقعی Xiaomi Mi Mix 3 نشان می‌دهد که این گوشی طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسل قبل دارد.
۱۳۹۷/۵/۳۰

یکی از اولین‌ گوشی‌های هوشمندی با که طراحی بدون حاشیه به بازار عرضه شد و توانست این طراحی را به ترند تبدیل کند، Xiaomi Mi Mix است؛ شیائومی تاکنون سه مدل از این خانواده معرفی نموده است و تصمیم دارد در آینده‌ نزدیک، سومین نسل از پرچمداران بدون حاشیه Mi Mix ارائه دهد. البته شیائومی اکنون به طراحی کاملا جدیدی برای پرچمدار Xiaomi Mi Mix 3 نیاز دارد؛ جایگاه شیائومی در میان سازندگان گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه با رونمایی از OPPO Find X و Vivo Nex که تقریبا هیچ حاشیه‌ای ندارند، به خطر افتاده است و شرکت چینی باید تلاش کند تا جایگاه خود تثبیت نماید.

image

OPPO و Vivo با تعبیه دوربین سلفی درون بدنه گوشی، موفق شده‌اند تا حاشیه‌ی بالای نمایشگر را حفظ کنند؛ بدون آنکه نیاز باشد بریدگی در بالای صفحه‌نمایش ایجاد شود. حال شیائومی نیز تصمیم دارد تا از این دو شرکت تبعیت نموده و Xiaomi Mi Mix 3 را با طراحی دگرگون شده نسبت به نسل قبل ارائه دهد؛ تصاویری که اخیرا به‌دست آمده است، تایید می‌کند بیشتر از 90 درصد از پنل جلوی این گوشی به صفحه‌نمایش اختصاص یافته. ضمن اینکه خبری از حاشیه‌ی ضخیم در پایین نمایشگر نیست؛ در مدل‌های قبلی، دوربین سلفی به پایین صفحه‌نمایش منتقل شده بود و همین موضوع باعث شده است تا پرچمداران پیشین شیائومی از سری Mi Mix حاشیه‌ی ضخیمی در پایین نمایشگر خود داشته باشند. در Xiaomi Mi Mix 3، دوربین سلفی درون بدنه گوشی تعبیه شده است و هنگامی‌که برنامه دوربین را اجرا کنید؛ دوربین جلوی گوشی از بدنه خارج شده و نمایان خواهد بود. 

همچنین در قاب پشتی از دو دوربین استفاده شده است که چینش عمودی دارند و البته خبری از حسگر اثرانگشت نیست؛ به همین جهت، می‌توان گفت که جانشین Xiaomi Mix 2S از سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش استفاده خواهد کرد. قابلیت مذکور پیش‌تر در نسخه «اکسپلورر ادیشن» شیائومی Mi 8 مورد استفاده قرار گرفته بود. ضمن اینکه پرچمداران سری «میت 20» هوآوی نیز با این قابلیت تا پایان سال عرضه خواهند شد؛ به همین جهت، شرکت چینی شیائومی ترجیح داده است از رقیب خود عقب نماند! در حالی‌که در این تصویر به دوربین دوگانه برای Xiaomi Mi Mix 3 اشاره شده است، برخی مدعی بودند که این مدل از سه دوربین نظیر OPPO R17 Pro یا Huawei P20 Pro استفاده خواهد کرد.

image

دیگر قابلیت‌های پرچمدار جدید شیائومی، شامل تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است؛ همچنین انتظار داریم این گوشی در تاریخ 15 سپتامبر به صورت رسمی معرفی شود.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)