خانهاخبار
گوشی اندروید Go سامسونگ به‌زودی عرضه می‌شود

گوشی اندروید Go سامسونگ به‌زودی عرضه می‌شود

فایل راهنمای اولین گوشی سامسونگ با سیستم‌عامل Android Go فاش شده است و بخشی از قابلیت‌های این مدل را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۵/۳۰

سیستم‌عامل اندروید Go که نسخه سبک‌تر سیستم‌عامل اندروید است، برای گوشی‌های اندرویدی با سخت‌افزار ضعیف توسعه یافته؛ بدین شکل، دستگاه‌های قدیمی یا مدل‌های ارزان‌قیمت نیز می‌توانند سیستم‌عامل اندروید را به راحتی و بدون مشکل اجرا نمایند. حال به‌نظر می‌رسد که سامسونگ نیز به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل Android Go اضافه خواهد شد و درنظر دارد تا مدل ارزان‌قیمتی را به همین منظور ارائه دهد؛ این مدل احتمالا با نام تجاری Galaxy J2 Core راهی بازار خواهد شد.

image

اطلاعاتی که اخیرا از Galaxy J2 Core منتشر شده، چندان جدید نیست اما اکنون جزئیات رسمی بیشتری پیرامون این گوشی در اختیار داریم. مدل مذکور به تراشه اگزینوس 7570 مجهز شده است که چهار هسته پردازشی را شامل می‌شود؛ البته از این پردازنده نباید انتظار خاصی داشته باشید زیرا یک تراشه رده‌پایین محسوب می‌شود. یک گیگابایت رم نیز برای Galaxy J2 Core درنظر گرفته شده است؛ با توجه به این حافظه رم، منطقی بود که کره‌ای‌ها میان‌رده جدید خود را با سیستم‌عامل Android Go ارائه دهند.  

image

Galaxy J2 Core از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند اما اگر مایل هستید تا فضای ذخیره‌سازی آن‌را افزایش دهید، باید قید یکی از سیم‌کارت‌های خود را بزنید زیرا درگاه سیم‌کارت دوم و کارت حافظه Micro SD مشترک است. ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد دسترسی به قاب پشتی گوشی فراهم باشد؛ در تصاویری که از فایل راهنمای گوشی به‌دست آمده است، اشاره می‌شود که قاب پشتی Galaxy J2 Core قابل جداسازی است و می‌توانید باتری را خارج کنید. همچنین پورت Micro USB نیز برای گوشی درنظر گرفته شده است و با توجه به اینکه مدل مذکور یک گوشی ارزان‌قیمت خواهد بود، از این تصمیم چندان متعجب نشدیم!

image

 با اینکه Galaxy J2 Core به نسخه سبک‌ سیستم‌عامل اندروید یعنی Android Go مجهز شده است، تصاویرم وجود در دفترچه راهنمای گوشی نشان می‌دهد که برخی از برنامه‌های اختصاصی سامسونگ روی این گوشی اجرا می‌شود؛ از جمله آن‌ها می‌توان به Galaxy Apps (فروشگاه اختصاصی سامسونگ) و Smart Switch (برنامه‌ای برای کنترل وسایل هوشمند یا گجت‌هایی که با بلوتوث به گوشی وصل می‌شوند) اشاره کرد. هنوز نمی‌دانیم Galaxy J2 Core با چه قیمتی عرضه خواهد شد یا چه زمانی معرفی می‌شود اما چندان متعجب نخواهیم شد که سامسونگ، نمایشگاه IFA 2018 را برای معرفی این گوشی انتخاب کند؛ با رونمایی از گلکسی نوت 9، ساعت هوشمند Galaxy Watch و تبلت Galaxy Tab S4 سامسونگ محصول جدیدی برای ارائه در نمایشگاه IFA 2018 نخواهد داشت و به همین جهت رونمایی از Galaxy J2 Core محتمل به‌نظر می‌رسد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

pars71

۱۳۹۷/۵/۳۰
خوبه که برای پایینرده ها سمت اندروید Go رفته ...