خانهاخبار
دستبند هوشمند سلامت Fitbit Charge 3 معرفی شد

دستبند هوشمند سلامت Fitbit Charge 3 معرفی شد

دستبند هوشمند Fitbit Charge 3 با قابلیت‌های متعدد مانند مقاومت در مقابل نفوذ آب، GPS متصل و پشتیبانی از 15 فعالیت ورزشی متفاوت معرفی شد. این گجت تازه 150 دلار قیمت دارد و به زودی روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۷/۵/۳۰

کمپانی Fitbit روز گذشته از تازه‌ترین نسل دستبندهای هوشمند سلامت خود از سری محبوب Charge پرده برداشت. این گجت تازه Charge 3 نام دارد و علاوه بر ویژگی‌های تحسین شده که در نسل قبلی (Charge 2) به کار رفته بودند به قابلیت‌های تازه‌تری هم مجهز شده است. Fitbit دستبند هوشمند Charge 3 را با صفحه نمایش بزرگتر مجهز کرده و همچنین وضعیت دریافت نوتیفیکیشن را روی آن بهبود بخشیده است. این دستبند هوشمند سلامت حالا در مقابل نفوذ آب تا عمق 50 متر مقاوم طراحی شده است و کاربر را قادر می‌سازد آن را در هنگام شنا هم به مچ دست خود ببندد. Fitbit همچنین Charge 3 را به Fitbit Pay مجهز کرده است. این دستبند تازه برخلاف Versa در هر دو مدل استاندارد و Special Edition خود از Fitbit Pay پشتیبانی می‌کند.

image

کمپانی Fitbit با طراحی و توسعه گجت‌های هوشمند خود سال‌هاست که امکان پایش فعالیت‌های ورزشی را روی مچ کاربران میسر ساخته است و این قابلیت مهم حالا در Charge 3 هم وجود دارد و حتی پیشرفته‌تر هم توسعه یافته است. در Charge 3 می‌توانید فعالیت ورزشی موردنظرتان را از میان 15 مدل مختلف ازجمله شنا،  دو، بدنسازی و بسیاری موارد دیگر انتخاب کنید. ویژگی تازه در این دستبند هوشمند این است که قادر خواهید بود پس از برگزیدن نوع فعالیت همچنین آن‌ها را باتوجه به هدف موردنظرتان تنظیم کنید. بدین ترتیب به جای تنظیم دویدن به مدت 30 دقیقه می‌توانید مدت زمان لازم را براساس میزان کالری مصرفی 300 یا حتی مسافت 5 کیلومتری تنظیم کنید. همچنین قادر خواهید بود اطلاعات را به صورت زنده و در لحظه روی صفحه نمایش مشاهده کنید و حتی متوجه شوید دقیقا چه زمانی توانسته‌اید به هدف تعیین شده‌تان دست یابید. همان‌طور که اشاره کردیم، Charge 3 می‌تواند فعالیت شنا را پایش کند و مانند Flex 2، Iconic و Versa مدت زمان شنا در استخر را هم تحت کنترل بگیرید.

کمپانی Fitbit در توسعه Charge 3 به جای GPS داخلی از GPS متصل بهره گرفته است. این سازنده در توجیه تصمیم خود تشریح کرده است که استفاده از GPS متصل با افزایش دوام انرژی دستبند هوشمند Charge 3 را قادر می‌سازد تا با یک بار شارژ باتری حدودا 7 روز دوام بیاورد. از طرف دیگر دوندگانی که سطح فعالیت بالاتری دارند و به GPS بیشتر نیاز دارند، می‌توانند به جای این دستبند از Iconic بهره ببرند. Charge 3 به قابلیت دیگری به نام Female Health Tracking مجهز شده است که در ابتدای سال 2018 اولین بار با گجت پوشیدنی Versa معرفی شد. دستبند تازه Fitbit همچنین از قابلیت‌های پیشرفته پایش خواب پشتیبانی می‌کند و اطلاعات دقیقی درباره مدت زمان خواب عمیق کاربر در اختیار او قرار می‌دهد.

امکان پیش خرید دستبند هوشمند سلامت Fitbit Charge 3 در حال حاضر در وب‌سایت سازنده فراهم شده است و از فردا هم توسط برخی فروشگاه‌های آنلاین تأیید شده به قیمت 149 دلار پیش فروض خواهد شد. همچنین قرار است نسخه گران‌تری از این گجت پوشیدنی به قیمت 169 دلار روانه بازار شود. Fitbit قصد دارد بندهای بافت، سیلیکونی و چرمی دستبند هوشمند Charge 3 را به صورت جداگانه هم به قیمت 29 تا 49 دلار عرضه کند تا علاقه مندان بتوانند گجت سلامت خود را با توجه به سلیقه خودشان شخصی سازی کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)