خانهاخبار
تصاویر رندری تازه از Mate 20 Lite هوآوی؛ بریدگی حاشیه و پنل نمایش 6.3 اینچی

تصاویر رندری تازه از Mate 20 Lite هوآوی؛ بریدگی حاشیه و پنل نمایش 6.3 اینچی

در ماه اکتبر شاهد رونمایی از سری تازه Mate 20 هوآوی با سه نسخه مختلف خواهیم بود. تصاویر رندری تازه‌ای منتسب به Mate 20 Lite از این سه گانه منتشر شده و آن را در نماهای مختلف فاش کرده است.
۱۳۹۷/۵/۳۰

هوآوی قصد دارد در ماه اکتبر از سه گوشی تازه خود پرده بردارد. این گوشی‌ها از سری Mate هستند و احتمالا به نام‌های Mate 20، Mate 20 Pro و Mate 20 Lite به بازار راه می‌یابند. تا به حال خبرهای متعددی درباره این گوشی‌ها منتشر شده است و همچنین در خلال روزهای اخیر تصاویر رندری منتسب به Mate 20 و Mate 20 Pro در فضای وب فاش شده‌اند. در این میان مدل Mate 20 Lite با توجه به نامش سطح پایین‌ترین نسخه در این سه گانه خواهد بود و امروز هم تصاویر رندری متعددی آن را در زوایای مختلف به نمایش گذاشته‌اند.

Mate 20 Lite هم مانند تازه‌ترین محصولات هوآوی طراحی شده است و صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچی با بریدگی حاشیه بسیار کوچک در قسمت بالا دارد. این ناچ کوچک ظاهرا برای تعبیه بلندگوی مکالمه و همچنین ماژول دوربین دوگانه سلفی با لنزهای 24 و 2 مگا پیکسلی طراحی شده است. همچنین شایان ذکر است که ماژول دوربین دوگانه دیگری هم در پنل پشتی این گوشی طراحی شده و از دو لنز 20 و 2 مگا پیکسلی برخوردار است. دوربین سلفی قدرتمند در گوشی Mate 20 Lite هوآوی از وضعیت HDR Pro پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر قادر است تصاویر باکیفیتی را به ثبت برساند. علاوه بر این موارد، میان رده سطح بالای تازه این غول تکنولوژی می‌تواند با تقلید از حرکات چهره کاربر و ایجاد Qmoji به رقابت با تکنولوژی‌های محبوب Samsung AR Emoji و Apple Animoji بپردازد. دوربین دوگانه اصلی در پنل پشتی هم از قابلیت پردازش هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و قادر است ویدیوهای صحنه آهسته را با سرعت 480 فریم بر ثانیه ضبط کند.

در این تصاویر رندری تازه همچنین بلندگوهای اصلی و جک هدفون 3.5 میلی متری در لبه پایینی بدنه دیده می‌شوند. این گوشی به پورت ارتباطی USB type-C مجهز شده است و از باتری با ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعتی هم بهره می‌برد.

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، انتظار می‌رود که سری Mate 20 هوآوی در اوایل ماه اکتبر معرفی شوند و روند فروش و عرضه‌شان هم از اواخر همان ماه آغاز شود. پیش بینی می‌شود هوآوی گوشی مذکور را در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی روانه بازار سازد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)