خانهاخبار
تیزشوو؛ تجربه تمیزی در هر کجای شهر

تیزشوو؛ تجربه تمیزی در هر کجای شهر

تیزشوو خدمات شستشوی خودرو را ارائه می‌دهد که با کمک آن می‌توانید یکی از متفاوت‌ترین و به‌روزترین روش‌های شستشوی خودروی خودتان را تجربه کنید.
۱۳۹۷/۶/۵

مدتی است که جمله "آب کم است" زیاد به گوشمان می‌خورد. ما ایرانی‌ها در مصرف نعمت‌های خدادادی از جمله آب هیچ چیز را رعایت نمی‌کنیم اما یکی دو سال است که بیشتر افراد سعی می‌کنند در مصرف مایه حیات یعنی آب صرفه‌جویی کنند تا خدایی نکرده نه خودشان و نه نسل‌های بعدی با مشکل بحران آب مواجه نشوند. یکی از کارهایی که آب زیادی را مصرف می‌کند شستن خودرو است. دیگر کمتر می‌بینیم که کسی آب را باز بگذارد و شروع به شستن خودروی خودش بکند اما هنوز کارواش‌ها در مصرف آب رعایت نمی‌کنند و خودروها را به صورتی می‌شویند که مصرف آب بالایی دارد.

image

به تازگی روشی برای شستن خودروها باب شده که کارواش بدون آب نام دارد. تیزشوو یکی از پیشگامان در این حوزه است که خدمات کارواش در محل را به کاربر ارائه می‌دهد در عین حال که هیچ آبی هنگام شستشوی خودرو مصرف نمی‌کند.. تیزشوو کارواش بدون آب است که خودروی شما را با مواد نانو تمیز می‌کند. مزیت استفاده از مواد نانو در کنار صرفه‌جویی در مصرف آب تمیز شدن خودرو بیشتر از حالتی است که با آب شسته شود و براق شدن آن به سبب واکس جلادهنده ای است که در مواد شوینده نانو قرار دارد، علاوه بر این زمانی که از مواد نانو برای شستشوی اتومبیل استفاده می‌شود دیگر لازم نیست نگران رنگ خودروی خودتان باشید زیرا زمانی که با آب و به روش سنتی خودرو را بشویید علاوه بر اینکه در فواصل زمانی کم نیاز به شستشوی دوباره پیدا می‌کنید رنگ خودرو آسیب می‌بیند اما شستشو با مواد نانو از آسیب دیدن و رنگ پریدگی اتومبیل شما جلوگیری می‌کند.

تیزشوو برای راحتی کاربران و سهولت استفاده از خدماتش، اپلیکیشن طراحی کرده که به واسطه آن می‌توانید به خدمات روشویی، نظافت داخل خودرو، موتورشویی، صفرشویی، شستشوی ویژه، پولیش و واکس بدنه و سرامیک بدنه‌ دسترسی پیدا کنید. از طریق اپلیکیشن تیزشوو می‌توانید سفارش خودتان را ثبت کنید و در زمان مقرر منتظر سفیر تیزشوو برای ارائه خدمتی که انتخاب کرده‌اید باشید.

همان‌طور که متوجه شدید مزیت‌های تیزشوو به کارواش‌های عادی در این است که شما بدون مصرف آب می‌توانید خودرویی تمیزتر از همیشه داشته باشید در عین اینکه هر کجا و هر زمان که تمایل داشته باشید به این خدمت دسترسی دارید. یکی دیگر از مزیت‌های تیزشوو به کارواش‌های دیگر این است که قرار نیست هیچ انعامی پرداخت کنید و به همین سبب تو رودربایستی بمانید تا به کسی که خودروی شما را شست و شو می‌دهد چقدر انعام بدهید. تیزشوو یک قابلیت جذاب دیگر هم دارد و آن شستشو بدون حضور مالک است. با کمک این خدمت می‌توانید سفارش شستشوی خودروی خودتان را بدهید و بدون اینکه خودتان حضور داشته باشید خودرویتان شسته شود و زمانی که به آن می رسید با خودرویی کاملا تمیز روبرو شوید.

بنابراین استفاده از تیزشو نه تنها راحت و آسان است بلکه شما را به یکی از دوستداران طبیعت و افراد موثر در صرفه جویی آب تبدیل می‌کند. برای نصب اپلیکیشن تیزشوو می‌توانید یا از لینک www.tizshoo.com/social استفاده کنید یا با توجه به نوع گوشی خودتان روی لینک‌های زیر کلید کنید.

 

image
   
image
   
image
   

image
   
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)