خانهاخبار
جزئیات جدید پیرامون زمان عرضه پرچمدار OnePlus 6T

جزئیات جدید پیرامون زمان عرضه پرچمدار OnePlus 6T

خبرگزاری CNET مدعی شده است که پرچمدار جدید OnePlus 6T در ماه اکتبر عرضه خواهد شد و حتی یکی از اپراتورهای آمریکا، این مدل را تحت‌قرارداد به فروش می‌رساند.
۱۳۹۷/۵/۲۸

چندین ماه پیش مشخص شد که شرکت وان‌پلاس با تعدادی از اپراتورهای آمریکایی در حال مذاکره است تا در نهایت، حداقل یکی از آن‌ها را برای فروش گوشی‌های هوشمند خود تحت قرارداد راضی نماید. در آن زمان مشخص نشده بود که کدام‌یک از اپراتورهای ایالات متحده تصمیم دارد تا پرچمداران OnePlus را به فروش برساند اما گمان می‌رفت T-Mobile یا AT&T جزو گزینه‌های محتمل شرکت چینی باشند زیرا گوشی‌های OnePlus با استاندارهای فنی اپراتور Sprint یا Verizon سازگاری ندارد.

آن‌طور که خبرگزاری CNET ادعا می‌کند، OnePlus با اپراتور T-Mobile مذاکره داشته و به‌نظر می‌رسد که نتیجه این مذاکرات موفقیت‌آمیز خواهد بود. ضمن اینکه شرکت چینی تصمیم ندارد تا نسخه جهانی پرچمدار جدیدش یعنی OnePlus 6T را از طریق اپراتور T-Mobile به فروش برساند؛ به جای آن نسخه‌ای از این گوشی عرضه خواهد شد که برای اپراتور آمریکایی بهینه شده است و از باند 71 یا باندهای 600 مگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. تنها موردی که در حال‌حاضر مانع OnePlus شده است تا گوشی‌های هوشمند خود را در ایالات متحده به فروش برساند، تأیید پرچمدار OnePlus 6T از سوی تیم فنی اپراتور T-Mobile است. براساس اطلاعات به‌دست آمده، روند ارزیابی و تأیید هنوز کامل نشده است و در صورتی‌که مشکلی ایجاد شود؛ با تأخیر همراه خواهد بود. 

image

یکی‌دیگر از مواردی که می‌تواند نگران‌کننده باشد و به فروش OnePlus 6T در ایالات متحده از طریق اپراتور صدمه بزند، عرضه این گوشی با تأخیر قابل‌توجه است؛ به عبارت ساده‌تر، شرکت سازنده نسخه جهانی OnePlus 6T را عرضه نماید اما اپراتور T-Mobile با تأخیر چشمگیر نسبت به فروش این گوشی در ایالات متحده اقدام کند. خبرگزاری CNET که پرچمدار آینده OnePlus در ماه اکتبر عرضه خواهد شد؛ بازه‌زمانی که گوگل از پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL رونمایی خواهد کرد و شرکت چینی هوآوی نیز خانواده میت 20 را معرفی می‌کند.

یکی‌دیگر از مواردی که باعث خواهد شد تا از فروش OnePlus 6T در ایالات متحده جلوگیری شود، رابطه سیاسی چین و ایالات متحده است؛ همان‌طور که دیگر برندها از جمله هوآوی و ZTE موفق نشده‌اند تا به رویای خود برای حضور در بازار آمریکا جامه عمل بپوشانند، بعید نیست دولت آمریکا از حضور شرکت OnePlus در این کشور جلوگیری به عمل آورد. البته OnePlus شرکت چندان بزرگی نیست و احتمال دارد که بتواند گوشی‌های هوشمند خود را تحت‌قرارداد به کاربران آمریکایی عرضه نماید.

به جزء زمان عرضه و احتمال فروش OnePlus 6T در ایالات متحده، جزئیات بیشتری پیرامون جانشین OnePlus 6 به‌دست نیامده است. با این‌حال، بعید نیست پرچمدار آینده وان‌پلاس به گوشی OPPO R17 شباهت چشمگیری داشته باشد؛ به همین جهت، احتمالا شاهد بریدگی کوچک در بالای نمایشگر خواهیم بود و حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نیز باریک‌تر می‌شود. OnePlus 6 اولین گوشی شرکت سازنده بود که در بالای نمایشگر خود بریدگی داشت. همچنین احتمال دارد شرکت چینی OnePlus درنظر داشته باشد تا مانند  OPPO نسخه‌ای از پرچمدار جدید خود را با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر ارائه دهد. صرف‌نظر از طراحی، بعید نیست شرکت سازنده همچنان از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده کند؛ این تراشه در گوشی OnePlus 6 و بسیاری از پرچمداران اندرویدی دیگر در سال 2018 مورد استفاده قرار گرفته است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)