خانهاخبار
توضیحات سامسونگ درباره شباهت ظاهری Galaxy Note 9 با Note 8

توضیحات سامسونگ درباره شباهت ظاهری Galaxy Note 9 با Note 8

پرچمدار Galaxy Note 9 سرانجام با ظاهری مشابه نسل قبلی معرفی شد. سامسونگ حالا پس از سر و صدای خبرگزاری‌ها و کاربران در گزارشی به شرح دلیل این تصمیم خود پرداخته و توضیح داده است که چرا در طراحی ظاهری Note 9 شاهد اعمال تغییرات چشمگیر نیستیم.
۱۳۹۷/۵/۲۸

پرچمدار تازه سامسونگ تحت عنوان Galaxy Note 9 هفته گذشته معرفی شد و قرار است روند فروش رسمی و عمومی آن از هفته آینده آغاز شود. این گوشی جانشین Galaxy Note 8 است که سامسونگ در سال 2017 از آن رونمایی کرد و همچنین در بسیاری از موارد و جزئیات نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است اما طراحی ظاهری یکی از جنبه‌هایی است که در آن تفاوت چشمگیری دیده نمی‌شود. درواقع Galaxy Note 9 از نظر شمایل کلی ظاهری بسیار شبیه به Galaxy Note 8 طراحی شده است و در نگاه اول ممکن است اصلا متوجه تفاوت‌های آن‌ها نشوید. کمپانی سامسونگ چند روز پس از رونمایی رسمی از Galaxy Note 9 در گزارشی به شرح جزئیات تغییرات اعمال شده در طراحی کلی این پرچمدار تازه پرداخت و در نهایت به پرسش عمومی درباره این موضوع که چرا هر دو مدل Galaxy Note 9 و Note 8 از نظر ظاهری مشابه هستند، پاسخ داد.

image

سامسونگ در توسعه طراحی ظاهری Galaxy Note 9 بیش از هرچیز تلاش کرده است ضمن حفظ ابعاد کلی در حد بدنه Galaxy Note 8 آن را به پنل نمایش بزرگ‌تری مجهز کند. به همین خاطر این نسل تازه از پنل نمایش 6.4 اینچی بهره می‌برد در حالی که Note 8 به پنل 6.3 اینچی مجهز شده بود. در نتیجه گوشی Galaxy Note 9 فضای بیشتری را برای گیمینگ، اجرای اپلیکیشن‌ها و مخصوصا مواردی که برای کار با آن‌ها باید از قلم استایلوس استفاده کنید، در اختیارتان می‌گذارد. سامسونگ در طراحی این نسل تازه تلاش کرده است شکل و شمایل مستطیلی Note 8 را همچنان حفظ کند و آن را مانند سایر نسخه‌های قبلی سری محبوب Galaxy Note از طراحی Galaxy S با گوشه‌های خمیده متمایز سازد. این غول تکنولوژی از ابتدا معتقد بود که موفق شده است Galaxy Note 8 را با بهترین طراحی و مشخصات فنی توسعه دهد و به همین خاطر تلاش کرد به جای اعمال تغییرات چشمگیر تنها برخی موارد جزئی آن را در توسعه Galaxy Note 9 بهبود ببخشد و اصلاح کند.

image

یکی دیگر از تفاوت‌های جزئی اعمال شده در طراحی9  Galaxy Note استفاده از مته الماس به منظور دستیابی به سطحی صاف و براق برای پنل آن است. سامسونگ معتقد است که سطح پنل Note 9 به خاطر همین روند نسبت به Note 8 باکیفیت‌تر طراحی شده است و حس سطح بالاتری به کاربر منتقل می‌کند. امکان پیش خرید پرچمدار تازه سامسونگ در حال حاضر میسر شده است و روند فروش رسمی آن هم از جمعه 24 اوت آغاز می‌شود. قیمت نسخه‌های مختلف Galaxy Note 9 از 999 تا 1249 دلار اعلام شده است و در بازارهای مختلف احتمالا با تفاوت قیمت جزئی عرضه خواهند شد. Galaxy Note 9 تازه‌ترین پرچمدار سامسونگ به شمار می‌رود که اتفاقا گران‌ترین آن‌ها هم شناخته شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mazileo

۱۳۹۷/۵/۲۸
تنها تفاوت طراحی یک دهم اینچ صفحه نمایش بزرگتر؟؟؟???