خانهاخبار
نسخه لوکس Galaxy Note 9 Fine Gold از جنس طلا معرفی شد

نسخه لوکس Galaxy Note 9 Fine Gold از جنس طلا معرفی شد

نسخه لوکس پرچمدار Galaxy Note 9 Fine Gold Edition توسط کمپانی روسی Caviar معرفی شد. این گوشی در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی معرفی شده است و برای خرید آن‌ها باید حدودا 58000 دلار پرداخت کنید.
۱۳۹۷/۵/۲۷

پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ هفته گذشته رسما رونمایی شد و در خلال روزهای اخیر هم بارها شاهد بودیم که سازندگان لوازم جانبی موبایل از محصولات مرتبط با آن رونمایی کردند. حالا Caviar هم نسخه محدود و گران قیمتی از Note 9 را معرفی کرده است. Caviar یک کمپانی روسی است که در زمینه شخصی سازی گوشی‌های هوشمند با قیمت بسیار بالا فعالیت می‌کند. این سازنده گوشی هوشمند تولید نمی‌کند اما نسخه‌هایی از گوشی‌ها را با شخصی سازی و دستکاری دوباره روانه بازار می‌سازد.

محصول تازه این کمپانی لوکس Galaxy Note 9 با بدنه 1 کیلوگرمی از جنس طلا است که Galaxy Note 9 Fine Gold Edition نام دارد. این نسخه محدود به جای بهره گرفتن از محافظ Corning Gorilla Glass 5 به روکش طلا مجهز شده است. همین موضوع باعث شده وزن گوشی مذکور از 201 گرم به بیش از 1 کیلوگرم افزایش پیدا کند. روی پنل پشتی این نسخه عبارت Fine Gold به همراه 999.9 حک شده و نام کمپانی و همچنین عبارت Net WT 1000g هم پایین‌تر نقش بسته است. نسخه 128 گیگابایتی این گوشی لوکس 3.87 میلیون روبل معادل 57.953 دلار قیمت گذاری شده است و نسخه 256 آن هم 3.89 میلیون روبل معادل 58.260 دلار قیمت دارد.

پرچمدار Galaxy Note 9 Fine Gold Edition از نظر مشخصات فنی و داخلی تفاوتی با Galaxy Note 9 که سامسونگ معرفی کرده است، ندارد و همان‌طور که اشاره کردیم، در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی معرفی شده است. تفاوت عمده ظاهری هم در پنل پشتی دیده می‌شود و پنل جلوی آن با نسخه رایج یکسان است. این گوشی پنل نمایش 6.4 اینچی با کیفیت کواد اچ دی پلاس از نوع Super AMOLED دارد و با دریافت مجوز IP68 در مقابل نفوذ گرد و خاک و آب مقاوم شده است. Galaxy Note 9 به باتری بزرگ 4000 میلی امپر ساعتی، بلندگوهای استریو و دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 12 مگا پیکسلی مجهز شده و حسگر اثرانگشت فیزیکی آن در پنل پشتی زیر ماژول دوربین اصلی قرار گرفته است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

امین

۱۳۹۷/۵/۲۸
کسی که این گوشی رو بخره یعنی پولداره و شکی درش نیست .

Nfcj

۱۳۹۷/۵/۲۷
ما تو همون پلاستیکش موندیم . عربا بیان جلو

cobweb

۱۳۹۷/۵/۲۷
من کاری به موضوع مقاله ندارم که بیشتر شبیه شوخی سرمایه دار ها با طبقه های پایین جامعه هست فقط اشاره کنم که باید تمام ۲۵۶ هارو به ۵۱۲ تبدیل کنید این گوشی فقط در اندازه ۱۲۸ و ۵۱۲ عرضه میشه

! A L

۱۳۹۷/۵/۲۷
اینو حتی جواد خیابانی هم میدونه

Amir

۱۳۹۷/۵/۲۷
به عنوان دمبل میشه ازش استفاده کرد