خانهاخبار
لپ‌تاپ گیمینگ ASUS Zephyrus S معرفی شد

لپ‌تاپ گیمینگ ASUS Zephyrus S معرفی شد

ایسوس تازه‌ترین لپتاپ گیمینگ خود را به نام Zephyrus S معرفی کرد. این محصول هوشمند نمایشگر 15.6 اینچی دارد و از پردازنده Intel Core i7 قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۷/۵/۲۷

کمپانی ایسوس روز گذشته تازه‌ترین لپتاپ خود را از سری محصولات Republic of Gamers (ROG) به نام Zephyrus S رسما معرفی کرد. این لپتاپ تازه درواقع جانشین Zephyrus است که سونی آن را سال گذشته روانه بازار کرد. Zephyrus S از طراحی منحصر به فردی بهره می‌برد و همچنین مشخصات فنی سطح بالایی هم دارد.

image

لپتاپ ایسوس Zephyrus S با شناسه GX531 صفحه نمایش 15.6 اینچی با نرخ رفرش 144 هرتز و نرخ پاسخ 3 هزارم ثانیه دارد و از پردازنده Intel Core i7-8750H با پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1070 قدرت می‌گیرد. متاسفانه جزئیات رم و حافظه داخلی این مدل منتشر نشده است اما می‌دانیم که از مموری DDR4 2666 مگاهرتز و حافظه NVMe بهره می‌برد. Zephyrus S همچنین از پورت‌های ارتباطی USB Type-C، USB Type-A و HDMI فول سایز برای خروجی به صفحه نمایش مستقل برخوردارد است.

شاسی لپتاپ Zephyrus S به طور کامل فلزی طراحی شده و در آن آلیاژهای آلومینیوم و منیزیم به کار رفته است. صفحه کلید آن هم با طراحی مناسب باعث می‌شود کاربر به راحتی با آن کار کند.

این محصول ایسوس مانند سایر محصولات سازنده از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و علاوه بر آن می‌توانید نور LED را به کمک Aura Sync شخصی سازی کنید. لپتاپ گیمینگ Zephyrus S از ماه سپتامبر عرضه می‌شود اما هنوز قیمت نهایی آن مشخص نیست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)