خانهاخبار
تصاویر مفهومی گوشی تاشوی Galaxy F سامسونگ

تصاویر مفهومی گوشی تاشوی Galaxy F سامسونگ

گوشی تاشوی سامسونگ از یک نمایشگر انعطاف‌پذیر بهره می‌گیرد و می‌توانید نمایشگر آن‌را به داخل تا کنید؛ اما طراحی این مدل در واقعیت چگونه است؟
۱۳۹۷/۵/۲۷

در طی چند هفته گذشته، شایعات مختلفی پیرامون گوشی تاشوی سامسونگ منتشر شده است؛ برخی مدعی هستند که این مدل با نام تجاری Galaxy X عرضه خواهد شد و برخی دیگر از عرضه آن با نام تجاری Galaxy F خبر داده‌اند. رئیس واحد موبایل سامسونگ مدتی پیش تأیید کرد که شرکت متبوع‌اش شاید اولین گوشی تاشو را عرضه نکند اما مدل مفهومی گوشی تاشوی خود را در اوایل سال آینده ارائه می‌دهد تا رقبایش را با معرفی یک گوشی بی‌نقص کنار بزند. لازم به‌ذکر است که هوآوی نیز برای رونمایی از یک گوشی تاشو آماده می‌شود تا بدین شکل، به جمع سازندگانی اضافه شود که گوشی تاشو عرضه خواهند کرد.

image

گوشی جدید سامسونگ نه‌ تنها نمایشگر انعطاف‌پذیر دارد؛ بلکه احتمالا بتوانید به راحتی آن‌را تا کنید. تاکنون شایعات مختلفی پیرامون طراحی آن فاش شده است اما پتنت‌هایی که اخیرا از سوی سامسونگ به ثبت رسیده، احتمالا طراحی نهایی پرچمدار تاشوی کره‌ای‌ها را فاش می‌کند.

ظاهرا در حالتی‌که گوشی به طور کامل باز شود، Galaxy X یا هر نام تجاری دیگری که برای این مدل درنظر گرفته خواهد شد؛ نمایشگر 7 اینچی ارائه می‌دهد. همچنین زمانی‌که گوشی را تا کنید، این مدل به راحتی در جیب شما جای می‌گیرد. بد نیست اشاره کنیم که گوشی تاشوی سامسونگ به سمت داخل تا می‌شود؛ به عبارت بهتر، نمایشگر گوشی در حالت تاشو به دو قیمت تبدیل می‌شود و این دو روی یک‌دیگر قرار خواهند گرفت. لازم به‌ذکر است که نمونه‌های اولیه گوشی تاشوی سامسونگ از دو نمایشگر مجزا بهره می‌گرفت که با یک لولا به‌ یک‌دیگر متصل شده‌ بودند اما ظاهرا کره‌ای‌ها از عرضه این مدل که طراحی مشابه با ZTE Axon M ارائه می‌دهد؛ صرف‌نظر کرده‌اند و تصمیمی برای عرضه گوشی مجهز به دو نمایشگر ندارند. اگر مایل هستید بدانید که گوشی تاشوی سامسونگ با طراحی تاشو و نمایشگر انعطاف‌پذیر چگونه خواهد بود؛ می‌توانید به تصاویر مفهومی که در ادامه آمده است نگاهی داشته باشید:

بد نیست اشاره کنیم که گوشی تاشوی سامسونگ چندان ارزان نخواهد بود؛ به‌طوری‌که برخی ادعا می‌کنند این مدل بیشتر از 1500 دلار قیمت خواهد داشت. قطعاتی که در تولید گوشی تاشوی سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ باعث خواهد شد تا مدل مذکور محصول گران‌قیمتی باشد. ضمن اینکه تولید گوشی تاشوی سامسونگ محدود است و برخی ادعا می‌کنند که شاید تنها 300 تا 500 هزار از این دستگاه به تولید برسد؛ البته پس از دریافت بازخورد کاربران، ممکن است تولید این مدل افزایش پیدا کند یا مدل‌های ارزان‌قیمت‌تری معرفی شود. ضمن اینکه گوشی تاشوی Galaxy X یا Galaxy F اولین مدلی خواهد بود که با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات (5G) ارائه می‌شود؛ پیش‌تر گمان می‌رفت Galaxy S10 با پشتیبانی از 5G عرضه شود اما ظاهرا ویژگی مذکور به دلیل اینکه هنوز چندان کاربردی نیست، به جانشین Galaxy S9 راه نخواهد یافت. 

همان‌طور که اشاره شد، جدا از سامسونگ سازندگان دیگری نیز مشغول توسعه گوشی‌های تاشو هستند؛ OPPO و شیائومی از جمله سازندگان چینی محسوب می‌شوند که خود را برای رونمایی از یک گوشی تاشو آماده می‌کنند. همچنین شایعاتی مطرح شده که نشان می‌دهد ال‌جی نیز به دنبال توسعه یک گوشی با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر است اما هنوز نمی‌دانیم که این مدل چه زمانی معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۲۷
هرکی گلکسیF داره جاش توو بهشته??? انگور و درخت و گلکسیF و لیوان‌ژله? و فلفل‌هندی? و