خانهاخبار
سامسونگ برای معرفی گوشی میان‌رده Galaxy A4 آماده می‌شود

سامسونگ برای معرفی گوشی میان‌رده Galaxy A4 آماده می‌شود

سامسونگ در حال توسعه گوشی جدیدی با نام تجاری Galaxy A4 است؛ این مدل به‌تازگی موفق شده تا تأییدیه بلوتوث به‌دست آورد.
۱۳۹۷/۵/۲۷

سامسونگ برای اینکه به نیاز کاربران مختلف پاسخ دهد، گوشی‌های زیادی را در رده‌‌های قیمتی متفاوت عرضه می‌کند. اگر به دنبال یک گوشی ارزان‌قیمت هستید، می‌توانید از خانواده Galaxy J یکی از مدل‌های جدید را انتخاب کنید؛ اگر به دنبال یک گوشی میان‌رده هستید یا می‌خواهید بخشی از قابلیت‌های پرچمداران سامسونگ را تجربه کنید، نگاهی به محصولات تازه معرفی شده از سری Galaxy A داشته باشید. همچنین سری Galaxy S و Galaxy Note نیازهای کاربرانی را پوشش می‌دهد که به دنبال یک مدل گران‌قیمت هستند و گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از این دو خانواده معرفی می‌شود.

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در حال توسعه یک گوشی دیگر از سری Galaxy A است که احتمالا با قیمت مناسب، نیاز کاربران را پاسخ خواهد داد. مدل مذکور که احتمالا Galaxy A4 نامیده خواهد شد، به‌تازگی موفق شده است تاییدیه‌ی بلوتوث دریافت نماید؛ در صورتی‌که این گوشی وارد بازار شود، میان‌رده جدید سامسونگ قیمتی کم‌تر از Galaxy A8 یا Galaxy A6 دارد. نسخه‌های مختلف میان‌رده Galaxy A4 با شماره مدل SM-A460F، SM-A460F_DS، SM-A460N، SM-A460U، SM-A460X، SM-A460XN، و SM-A460XC فاش شده‌اند و احتمالا هر مدل در یک بازار عرضه خواهد شد. همچنین پسوند DS که در انتهای گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-A460F_DS وجود دارد، نشان می‌دهد که این مدل از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد که احتمالا در برخی بازارها، شاهد عرضه نسخه دو سیم گلکسی A4 باشیم.

image

در رابطه با قابلیت‌هایی که میان‌رده جدید سامسونگ ارائه می‌دهد، هنوز اطلاعاتی به‌دست نیامده است اما تشخیص آن‌ها چندان دشوار نخواهد بود! احتمال می‌دهیم سامسونگ میان‌رده جدیدش را با فریم آلومینومی ارائه دهد و آن‌را با حاشیه‌های باریک در اطراف نمایشگر طراحی کند؛ سامسونگ به نمایشگر کشیده گوشی‌های هوشمند خود که حاشیه‌های باریک دارند، عنوان تجاری Infinity Display را اعطا نموده است. البته هنوز نمی‌دانیم سامسونگ از چه تراشه‌ای در گوشی Galaxy A4 استفاده خواهد کرد و آیا می‌توان شاهد ارائه گوشی جدید شرکت کره‌ای با دوربین دوگانه بود یا خیر. 

شرکت کره‌ای از سری Galaxy A6 و Galaxy A8، نسخه‌ی قدرتمندتر آن‌ها را با پسوند Plus ارائه داده است و چندان بعید نیست در صورتی‌که نسخه Plus گوشی Galaxy A4 نیز معرفی شود. البته هنوز نمی‌دانیم این گوشی چه زمانی توسط سامسونگ به نمایش گذاشته خواهد شد یا قیمت احتمالی آن چه‌قدر است. با این‌حال، دریافت مجوز بلوتوث نشان می‌دهد که برای عرضه گوشی ارزان‌قیمت Galaxy A4 نباید مدت زمانی زیادی منتظر بمانیم و احتمال دارد شرکت کره‌ای در ماه آینده میلادی، عضو جدید سری Galaxy A را به صورت رسمی معرفی کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)