خانهاخبار
احتمال معرفی اولین بلندگوی هوشمند نوکیا با دستیار اختصاصی Viki

احتمال معرفی اولین بلندگوی هوشمند نوکیا با دستیار اختصاصی Viki

تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی نوکیا به احتمال رونمایی از یک بلندگوی هوشمند اشاره دارد. به نظر می‌رسد این برند فنلاندی در نظر دارد به زودی از اولین بلندگوی هوشمند خود با دستیار اختصاصی Viki پرده بردارد.
۱۳۹۷/۵/۲۷

بیش از یک سال از همکاری HMD Global و نوکیا برای احیای این برند می‌گذرد و همه محصولاتی که HMD برای این برند تولید و عرضه کرده است، همگی گوشی همراه ساده یا هوشمند بوده‌‌اند. از طرفی تیزر تبلیغاتی تازه‌ای از یک محصول نوکیا منتشر شده است که نشان می‌دهد به زودی شاهد رونمایی از یک محصول غیرمنتظره خواهیم بود.

این تیزر تبلیغاتی روز گذشته در شبکه اجتماعی Weibo و در قالب یک فایل GIF منتشر شد. در این تیزر شاهد هستیم که گوشی Nokia X5 درون یک جعبه آبی می‌رود و بعد از آن نت‌های موسیقی از آن خارج می‌شوند. علاوه بر تصویر همچنین متن کوتاهی به همراه این تیزر منتشر شده که ترجمه آن "همه می‌آیند تا ببینند چه چیزی درون این جعبه است" می‌شود. باتوجه به کلمه‌های کلیدی: مستطیل، سخت و سخن‌گو می‌توان پیش بینی‌های مختلفی کرد اما اغلب پیش بینی‌ها معتقدند که دستگاه تازه نوکیا احتمالا یک بلندگو با قابلیت‌های هوشمند خواهد بود.

image

از طرفی نوکیا دستیار هوشمند اختصاصی ندارد. گوشی‌های نوکیا که خارج از چین عرضه می‌شوند به اندروید ناب که از دستیار گوگل بهره می‌برد مجهز شده‌اند. البته شایان ذکر است که در سال 2017 گزارش شد این کمپانی فنلاندی در تلاش است تا دستیار هوشمند اختصاصی خود را به نام Viki توسعه دهد. به نظر می‌رسد روند توسعه دستیار هوشمند Viki حالا به پایان رسیده باشد و ابتدا با اولین بلندگوی هوشمند حاصل همکاری نوکیا و HMD Global روانه بازار شود. این پیش بینی‌ها هنوز توسط مقامات رسمی مورد تأیید قرار نگرفته‌اند و ممکن است تنها شایعاتی بی اساس باشند اما در هر صورت مشتاقیم ببینیم اولین اسپیکر هوشمند نوکیا با دستیار اختصاصی آن چگونه خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)