خانهاخبار
به‌روزرسانی نرم‌افزاری تازه برای Galaxy Note 8 سامسونگ

به‌روزرسانی نرم‌افزاری تازه برای Galaxy Note 8 سامسونگ

سامسونگ هفته گذشته بسته ماه اوت را برای پرچمدار Galaxy Note 8 خود منتشر کرد اما این بسته باگ‌ها و مشکلاتی با خود به همراه داشت که سازنده را وادار کرده است حالا به روزرسانی نرم افزاری دیگری برای رفع این مشکلات منتشر کند.
۱۳۹۷/۵/۲۷

کمپانی سامسونگ در اقدامی جالب و عجیب در ابتدای ماه اوت بسته امنیتی همین ماه را برای Galaxy S8 و S8 Plus منتشر کرد. از طرفی دو هفته از آن تاریخ گذشته است و هنوز مشخص نیست آن بسته شامل چه موارد تازه‌ای برای بهبود وضعیت امنیتی و نرم افزاری گوشی‌های مذکور بوده است. این غول تکنولوژی در ادامه انتشار بسته‌های امنیتی حالا بسته ماه اوت را برای پرچمدار Galaxy Note 9 خود هم منتشر کرده است.

image

البته لازم است ذکر کنیم که این بسته امنیتی ابتدا هفته گذشته منتشر شد اما باگ‌ها و مشکلات نرم افزاری مختلفی در اثر نصب آن در Note 8 به وجود آمد و سامسونگ به همین خاطر تصمیم گرفت تنها یک هفته بعد مشکلات مذکور را با انتشار به روزرسانی تازه‌تری رفع کند. در لاگ تغییرات این به روزرسانی تازه جزئیات چندانی دیده نمی‌شود و تنها به ذکر بهبود موارد امنیتی بسنده شده است. البته معمولا مواردی برای بهبود کلی سیستم، پایداری و حفظ و بهبود وضعیت تجربه نرم افزاری هم در این بسته‌ها تعبیه می‌شود و در بسته هفته گذشته هم مواردی برای بهبود اپلیکیشن Game Launcher سامسونگ در نظر گرفته شده بود.

این به روزرسانی نرم افزاری تازه فعلا در امارات متحده عربی منتشر شده است و انتظار می‌رود که روند انتشار عمومی آن در هفته‌های آینده ادامه یابد. اگر نوتیفیکیشن دریافت این بسته نرم افزاری را دریافت نکردید، می‌توانید در منوی تنظیمات و بخش به روزرسانی آن را به صورت دستی جستجو کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۵/۲۷
هنوز هم بروزرسانی ها برای ایران دیر منتشر میشن

امیرحسین

۱۳۹۷/۵/۲۷
مثل همیشه نوشته عالی بود بعضیا واقعا باید یاد بگیرن ?