خانهاخبار
نتایج آزمون باتری پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ

نتایج آزمون باتری پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ

پرچمدار Galaxy Note 9 سرانجام با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد. تازه‌ترین آزمون این گوشی دوام باتری و همچنین مدت زمان لازم برای شارژ کامل آن را در مقایسه با سایر پرچمداران موجود نشان می‌دهد.
۱۳۹۷/۵/۲۷

یکی از بهترین قابلیت‌های تعبیه شده در پرچمدار Galaxy Note 9 این است که سامسونگ آن را به باتری بزرگی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت مجهز کرد. این باتری بزرگ یک روز کامل دوام می‌آورد و اگر استفاده شما از گوشی کم باشد، دوامش بیشتر هم خواهد شد.

image

سامسونگ گوشی Galaxy Note 9 را چند روز پیش رسما معرفی کرد و از زمان رونمایی تا به حال شاهد انتشار بررسی‌های متعددی از آن بوده‌ایم. البته این گوشی هنوز رسما عرضه نشده است اما برخی کارشناسان توانسته‌اند به آن دسترسی پیدا کنند. ظرفیت باتری در Note 9 نسبت به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی که در Note 8 تعبیه شده بود افزایش پیدا کرده است و به همین خاطر قطعا بیش از نسل قبلی دوام می‌آورد. اما حالا نتایج آزمون باتری این گوشی در مقایسه با سایر مدل‌های پرچمداران سامسونگ و دیگر سازندگان منتشر شده است و به خوبی می‌توان بررسی کرد که سامسونگ در توسعه تازه‌ترین فبلت سطح بالای خود چقدر تلاش کرده است.

image

باتری Note 9 نسبت به Note 8 حدودا 20% بزرگ‌تر شده است و این تفاوت در نتیجه آزمون هم دیده می‌شود. این گوشی‌ها همگی در شرایط مشابه مورد آزمون قرار گرفته‌اند و براساس نتایج آن‌ها شاهد هستیم که باتری Note 9 در آزمونی به مدت 9 ساعت حدودا 14% بهتر عمل کرده است.

در نتایج این آزمون مشاهده می‌شود که باتری Galaxy Note 9 همچنین نسبت به اغلب پرچمداران به طرز چشمگیری بهتر عمل می‌کند.

سرعت شارژ

مدت زمان لازم برای شارژ کامل باتری از 0 تا 100% هم یکی دیگر از مهم‌ترین معیارهای سنجش عملکرد و توانایی این قطعه به شمار می‌رود.

image

Note 9 از باتری بزرگی برخوردار است و همین ظرفیت بالا احتمالا باعث می‌شود مدت زمان لازم برای شارژ کامل طولانی‌تر شود.

خوشبختانه مدت زمان شارژ کامل این باتری همچنان کوتاه است. شارژ کامل آن از 0 تا 100% حدودا 1 ساعت و 49 دقیقه به طول می‌انجامد.

در ادامه می‌توانید مدت زمان لازم برای شارژ کامل باتری پرچمداران مختلف را در مقایسه با یکدیگر مشاهده کنید. در این نمودار هرچه رقم کمتر باشد، نتیجه بهتر است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۵/۲۹
تو‌با چه رویی نظر میدی هنگ جی بوت لوپی تو‌این نمودار آخره البته قبلش هنگ میکنه و‌بوت لوپ میشه بگذریم از سوختن پیکسل های پنل های مذخرفش.دقت کنی دیگه گوشی های هنگ جی تو بازار وجود نداره و‌مردم از دست این برند داغون راحت شدن خدا رو‌شکر
hang is good

رضا

۱۳۹۷/۵/۲۷
بازم که سامهنگ تو باتری تر زد واقعا خجالت آوره که با این حجم باتری از پرچمدارای پارسال ال جی و گوگل یعنی lg v30 و pixle 2 xl که بازم ساخت الجی هستش در ضمن با آیفون تن که باتری 2700 داره فقط یه ربع بیشتر عمب داشته تست باتریش خیلی خیلی ضعیف تر عمل کرده که این نشون میده صفحه مزخرف سوپر آملت مصرف باتریش بالاست همینطور اون فیبر کربنش هم الکی ازآب دراومد خیلی تأثیری تو خنک کردن دستگاه نداشته

رامین

۱۳۹۷/۵/۲۷
یه ایفون 8 plus دوستان داشتن
صفر خریده بود.اصلا خوب نبود باطریش یک ساعت کانتر بازی میکردی شبکه؛ نصفه میشد
حالا دیگه نوت 9 هم ک ازین ضعیف تره