خانهاخبار
رندر جدیدی از گوشی بلک‌بری KEY 2 LE

رندر جدیدی از گوشی بلک‌بری KEY 2 LE

تصویری که اخیرا از گوشی Blackberry KEY2 LE منتشر شده است، نسخه آبی‌ رنگ میان‌رده جدید بلک‌بری را با دوربین دوگانه به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۵/۲۷

شرکت‌های مختلف مجوز تولید گوشی با برند «بلک‌بری» را در اختیار دارند؛ شرکت هندی Optiemus اخیرا از دو گوشی Blackberry Evolve و Blackberry Evolve X رونمایی کرده است که مطابق با روند کنونی بازار موبایل، طراحی بدون حاشیه دارند. با این‌حال، بعید است این دو مدل در خارج از بازار هند عرضه شود. شرکت TCL نیز می‌تواند گوشی‌هایی را با برند «بلک‌بری» عرضه نماید و پس از مدل Blackberry KEY2 اکنون کاربران به گوشی میان‌رده چشم دوخته‌اند که با نام تجاری Blackberry KEY2 LE در حال توسعه است. 

تصویری که اخیرا منتشر شده است، رنگ آبی تیره نسخه «لایت» Blackberry KEY2 را به نمایش می‌گذارد؛ تصویر به‌دست آمده با آنچه که پیش‌تر از میان‌رده بلک‌بری فاش شده بود، هم‌راستا است. گوشی میان‌رده جدیدی که با برند بلک‌بری وارد بازار خواهد شد، به رنگ مشکی، آبی، مسی و قرمز در دسترس قرار خواهد گرفت؛ این در حالی است که عرضه Blackberry KEY2 به دو رنگ مشکی و نقره‌ای محدود شده است.

image

Blackberry KEY2 LE از یک نمایشگر 4.5 اینچی مانند Blackberry KEY2 استفاده می‌کند؛ نمایشگر این گوشی از نوع IPS LCD است و رزولوشن 1080 در 1620 پیکسل دارد. همچنین صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY که ویژگی جذاب خانواده KEY است، در مدل Blackberry KEY2 LE ارائه می‌شود و حتی انتظار داریم که حسگر اثرانگشت با دکمه‌ی Space ادغام شده باشد. البته برخی شایعات تأیید نشده حاکی از آن است که نمی‌توانید از کلیدهای کی‌برد به عنوان ترک‌پد استفاده کنید. در حالی‌که Blackberry KEY2 از پردازنده قدرتمندتر اسنپدراگون 660 کوالکام استفاده می‌کند، نسخه «لایت» به تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام مجهز شده است؛ این تراشه به اندازه چیپ‌ست مورد استفاده در Blackberry KEY2 قدرتمند نیست اما شرکت سازنده ناچار شده برای کاهش قیمت میان‌رده جدید خود، از پردازنده ضعیف‌تری استفاده نماید. چهار گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصاتی است که توسط Blackberry KEY2 LE ارائه می‌شود.

میان‌رده جدید بلک‌بری به دوربین دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ در حالی‌که Blackberry KEY2 از دوربین دوتایی 12 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. همچنین Blackberry KEY2 LE با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت همراه شده است که نسبت به باتری مورد استفاده در KEY2 نزدیک به 500 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت کم‌تری دارد. براساس شایعات، گوشی جدید با برند بلک‌بری در اواخر ماه اوت و نمایشگاه IFA 2018 معرفی خواهد شد اما زمان عرضه این مدل یا قیمت احتمالی آن هنوز مشخص نشده است؛ به همین جهت، باید منتظر افشای جزئیات بیشتری باشیم. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)