خانهاخبار
برندگان EISA 2018 اعلام شدند؛ گوشی‌های چینی در صدر

برندگان EISA 2018 اعلام شدند؛ گوشی‌های چینی در صدر

فهرست بهترین گوشی‌های سال 2018 – 2019 از دید EISA منتشر شده است. در این میان گوشی‌های چینی سهم بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.
۱۳۹۷/۵/۲۶

EISA برندگان سال 2018 – 2019 را در بخش موبایل اعلام کرد.

image

اجازه دهید با Honor 10 که به عنوان بهترین گوشی سبک زندگی انتخاب شده است شروع کنیم. این دستگاه به خاطر طراحی ظاهری فوق العاده زیبا، رنگ چشمگیر گرادیان و پردازنده داخلی قدرتمندی که از پردازش هوش مصنوعی هم پشتیبانی می‌کند، برنده اعلام شده است. این روزها اینستاگرام به سبک زندگی کاربران تبدیل شده است و همه باید بتوانند تصاویر سلفی با کیفیتی به کمک گوشی‌های خود ثبت کنند. به همین خاطر Honor 10 موفق شده است با دوربین باکیفیتش رتبه اول را کسب کند و بهترین شود.

image

گوشی Huawei P20 Pro هم به خاطر عملکرد بی نظیر دوربین مخصوصا در نور کم، قابلیت‌های هوش مصنوعی، صفحه نمایش AMOLED و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی جایزه بهترین گوشی همراه را به خود اختصاص داده است.

image

جایزه بهترین گوشی ویژه مصرف کنندگان هم به Nokia 7 Plus رسیده است. این گوشی از پردازنده اسنپ‌دراگون 660، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 6 اینچی بدون بریدگی حاشیه با کیفیت فول اچ دی پلاس بهره می‌برد و به قیمت مناسبی عرضه شده است.

image

در آخرین بخش NOA Element N10 برنده جایزه بهترین انتخاب شده است. جالب است بدانید برند کمتر شناخته شده NOA سال گذشته هم با مدل NOA Element H10le در همین بخش برنده جایزه شده بود.

برندگان EISA از میان 53 مجله تخصصی که در 25 کشور مختلف چاپ شده‌اند برگزیده شده‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Ark

۱۳۹۷/۵/۳۰
واقعا همینطوره باید استفادش کنی تا بفهمی چه گوشی خوبیه

salim

۱۳۹۷/۵/۲۶
حالا هی اماتور ها بیان بد هواوی بگن ولی مصرف کنندگان این برند دیگه خوب میدونن ک این برند چ گوشی های درجه یک و پر از نواوری و همه چی تمام میسازه درود ب هواوی