خانهاخبار
حاشیه‌های صفحه در Galaxy Note 9 ضخیم‌تر از Note 8 هستند!

حاشیه‌های صفحه در Galaxy Note 9 ضخیم‌تر از Note 8 هستند!

پرچمدار Galaxy Note 9 با سر و صدای فراوان معرفی شد و با گذشت حدودا یک هفته از تاریخ رونمایی همچنان شاهد انتشار گزارش‌های مختلفی درباره آن هستیم. تصویری از مقایسه ظاهری این گوشی با نسل قبلی منتشر شده است که نشان می‌دهد حاشیه‌های کنار صفحه در Note 9 ضخیم‌تر از Note 8 هستند.
۱۳۹۷/۵/۲۶

پرچمدار Galaxy Note 9 هفته گذشته رسما معرفی شد و به نظر می‌رسد که حاشیه‌های صفحه نمایش آن از نسل قبلی هم (Galaxy Note 8) ضخیم‌تر طراحی شده باشند. پیش از این انتظار می‌رفت که سامسونگ حاشیه‌های نسل تازه فبلت‌های خود را کاهش دهد اما تصویری که یکی از افشاگران مشهور با نام کاربری Ice Universe منتشر کرده است خلاف انتظارمان را نشان می‌دهد. در تصویری که در ادامه مطلب مشاهده می‌شود، دو گوشی Galaxy Note 9 و Galaxy Note 8 در کنار هم قرار گرفته‌اند و از مقایسه ظاهری آن‌ها اینگونه به نظر می‌رسد که حاشیه‌های کناره صفحه نمایش در Note 9 ضخیم‌تر از حاشیه‌های Note 8 طراحی شده‌اند. نکته جالب توجه اینجاست که سامسونگ در تصویر تبلیغاتی گوشی تازه خود Note 9 را به رنگ مشکی به تصویر کشیده است و با تصویر پس زمینه مشکی و تلفیق رنگ‌ها در میان آن تلاش کرده است حاشیه‌های کناره صفحه کمتر دیده شوند.

image

از طرفی حاشیه‌های صفحه نمایش این گوشی همچنان بسیار باریک هستند و حاشیه‌های قسمت بالا و پایین صفحه هم تقریبا هم اندازه حاشیه‌های مشابه در Note 8 طراحی شده‌اند؛ اما در هر صورت باید توجه کرد که حاشیه‌های کناره صفحه در Note 9 از کناره‌های صفحه در Note 8 ضخیم‌تر دیده می‌شوند. از طرفی این موضوع ممکن است برای کاربران اصلا مهم نباشد چراکه حاشیه‌ها بسیار نازک هستند. Galaxy Note 9 هفته گذشته در نیویورک معرفی شد و اغلب شایعه‌هایی را که اخیرا منتسب به آن منتشر شده بودند، مورد تأیید قرار داد. این گوشی از نظر ظاهری بسیار شبیه به Note 8 به نظر می‌رسد اما در برخی موارد اساسی مانند موقعیت حسگر اثرانگشت دستخوش تغییر شده است. این حسگر در Note 8 در کنار لنزهای دوربین تعبیه شده بود و حالا در Note 9 زیر آن‌ها طراحی شده است. صفحه نمایش Note 9 مانند Note 8 از کناره‌ها خمیده طراحی شده و پنل پشتی آن هم خمیده است. قلم استایلوس هم در این نسخه تازه ارتقا یافته است و از بلوتوث پشتیبانی می‌کند. حالا کاربران آن قادر هستند از قلم S برای ثبت تصویر، کنترل موسیقی و بسیاری موارد دیگر بهره ببرند.

image

پرچمدار Galaxy Note 9 در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف اگزینوس 9810 و کوالکام اسنپ‌دراگون 845 و همچنین کانفیگ 6 و 8 گیگابایت رم معرفی شده است. این گوشی همچنین پنل نمایش 6.4 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس از نوع Super AMOLED، باتری غیرقابل تعویض 4000 میلی آمپر ساعتی، بلندگوهای استریو و دو لنز 12 مگا پیکسلی اصلی دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)