خانهاخبار
رندرهای جدید از دستبند سلامت Fitbit Charge 3

رندرهای جدید از دستبند سلامت Fitbit Charge 3

کمپانی Fitbit قصد دارد نسل تازه دستبندهای سلامت خود را به نام Charge 3 معرفی کند. تصاویر رندری این گجت هوشمند در دو رنگ متفاوت منتشر شده‌اند و آن را از زوایای مختلف به نمایش گذاشته‌اند.
۱۳۹۷/۵/۲۵

خبرگزاری Android Authority روز گذشته تصاویر رندر شده متعددی را منتسب به گجت هوشمند پوشیدنی Fitbit charge 3 منتشر کرد و آن را در دو نسخه با رنگ‌های متفاوت به نمایش گذاشت. البته تصاویر دیگری هم قبلا از این دستبند هوشمند منتشر شده بودند و مشخصاتی که این تصاویر تازه به نمایش می‌گذارند با اطلاعات قبلی همسو هستند. از طرفی این تصاویر رندری تازه باکیفیت بالا طراحی شده‌اند و می‌توانند نمای بهتری را از دستبند سلامت تازه Fitbit به نمایش بگذارند. در این تصاویر شاهد هستیم که یکی از این نسخه‌ها از بدنه اصلی به رنگ مشکی و بند سفید بهره می‌برد در حالی که نسخه دیگر Charge 3 به بدنه رزگلد و بند بنفش مجهز شده است.

 

کمپانی Fitbit در گجت‌های پیشین خود معمولا یک دکمه در کناره بدنه طراحی می‌کرد اما این بخش از طراحی Charge 3 حذف شده است و به همین خاطر شاهد تعبیه صفحه نمایشی با طراحی یکپارچه‌تر هستیم. ظاهرا Fitbit در توسعه این دستبند سلامت تازه از کنترل‌های متفاوت و تازه‌تری بهره گرفته است اما هنوز نمی‌دانیم این طرح باعث افزایش قیمت Charge 3 می‌شود یا خیر. از طرفی نسل قبلی که Charge 2 نام داشت به قیمت 150 تا 180 دلار روانه بازار شد و نسبت به رقیبان مشابهش گران‌تر به نظر می‌رسید. به همین خاطر کمپانی سازنده احتمالا همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از افزایش احتمالی هزینه ساخت و همچنین قیمت فروش محصول تازه خود بکاهد. Charge 2 حدودا دو سال پیش به بازار راه یافت و با فروش چشمگیرش همچنان از بهترین‌ دستبندهای هوشمند سلامت به شمار می‌رود؛ از طرفی Fitbit هم از آن زمان تا به حال هرگز درباره احتمال عرضه جانشین آن صحبت نکرده بود. این کمپانی مدتیست که با مشکلات مالی مواجه شده است چراکه میزان فروش دستبندهای هوشمند سلامت آن کمتر از انتظار بوده است و این مشکل در گزارش‌های مالی هم دیده می‌شود. درواقع کاربران این روزها کمتر به استفاده از دستبندهای سلامت علاقه نشان می‌دهند و به جای آن‌ها مایل هستند از ساعت هوشمندی که از اغلب ویژگی‌های سلامتی پشتیبانی می‌کند استفاده کنند.

انتظار می‌رود دستبند سلامت Charge 3 همچنین تا 5 اتمسفر در مقابل فشار آب مقاوم باشد و به عنوان مقاوم‌ترین دستبند سلامت Fitbit با قابلیت مقاومت در مقابل نفوذ آب تا عمق 5 متری معرفی شود. گفته می‌شود Fitbit قصد دارد Charge 3 را در چند نسخه متفاوت عرضه کند و یکی از این نسخه‌ها احتمالا از NFC پشتیبانی می‌کند. هنوز مشخص نیست Fitbit قصد دارد این محصول تازه را چه زمانی معرفی کند اما پیش بینی می‌شود که تا پیش از پایان سال 2018 عرضه شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)