خانهاخبار
در فروش محصولات با دیجیکالا همکار شوید و کمیسیون دریافت کنید!

در فروش محصولات با دیجیکالا همکار شوید و کمیسیون دریافت کنید!

احتمالا در جریان نبوده‌اید که دیجیکالا این فرصت را در اختیار همه قرار داده که در فروش کالاها با دیجیکالا همکار شوند و به ازای هر فروش سود خود را دریافت کنند. برای اطلاعات کاملتر با بررسی پنل همکاری فروش دیجیکالا همراه ما باشید.
۱۳۹۷/۵/۲۹

قبل از شروع بررسی پنل همکاری فروش دیجیکالا بیایید نگاهی مختصر و مفید به این سیستم بیاندازیم:

کالای دلخواه خود را از دیجیکالا انتخاب کنید، آن را در وب‌سایتتان تبلیغ کنید و در سود حاصل از فروش شریک شوید.

اصل داستان همین است. اگر صاحب وب‌سایت مطرحی هستید که از بازدید خوبی برخوردار است یا در شبکه‌های اجتماعی حساب کاربری یا کانال پرطرفداری دارید می‌توانید در فروش بیشتر کالاهای دیجیکالا شریک شوید و سهم خود را از این فروش دریافت کنید.

Affiliate.Digikala.com

بعد از ثبت نام در پنل همکاری فروش دیجیکالا با داشبورد یا پیشخوان مواجه می‌شویم که از هر نظر کامل است و اطلاعات خوبی را در یک نگاه منتقل می‌کند. اطلاعاتی از قبیل:

  • پرفروش‌ترین کالاها
  • آمار نمایش و کلیک‌هایی که روی لینک‌های شما شده
  • تعداد فروش کالا و میزان درآمد حاصل از لینک‌های شما
  • تعداد محصولات دیجیکالا و همچنین وضعیت تیکت‌هایی که در پشتیبانی ثبت کرده‌اید
image

اما برای شروع کار باید ابتدا وب‌سایت خود را پنل ثبت نمایید. از منوی سمت راست گزینه وب‌سایت را انتخاب کرده و با وارد کردن نام، آدرس، موضوع و نوع سایت، مراحل ثبت آن را طی کنید. بعد از ثبت نوبت به مرحله احراز هویت می‌رسد که از طریق درج یک کد مخصوص در وب‌سایتتان صورت می‌گیرد. به محض دریافت اولین در خواست درست از سمت سایت شما، احراز هویت انجام می‌شود و سپس باید منتظر باشید تا ادمین، اطلاعات شما را تأیید و جزئیات مربوط به سایت شما را بررسی نماید. در صورت عدم تأیید سایت، موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد.

image

بعد از ثبت موفق سایت، نوبت به ایجاد لینک می‌رسد. از منوی سمت راست گزینه مدیریت لینک‌ها را انتخاب کنید. از منوی کشویی وب‌سایت، سایت خود را انتخاب کنید، در منوی فروشگاه روی دیجیکالا کلیک کنید و برای لینک یک عنوان انتخاب کنید. سپس در فیلد آدرس، بایستی آدرس یکی از محصولات یا یک دسته از محصولات دیجیکالا را وارد کنید. پس از ساخت لینک، در پایین صفحه لینک ساخته شده را با عنوانی که انتخاب کرده‌اید همراه با آدرس کوتاه شده آن می‌بینید. آدرس کوتاه شده همان آدرسی است که باید در قالب یک بنر یا لینک متنی در وب‌سایتتان قرار دهید. تعداد کلیک‌هایی که روی لینک‌ها زده شده و همچنین تاریخ ساخت آن نیز در این بخش نمایش داده می شود.

image

اما اگر انتخاب محصول و ساخت لینک برای شما راحت نیست یک روش ساده‌تر نیز وجود دارد. از منوی سمت راست گزینه پروموشن‌ها را انتخاب کنید تا لیستی از پروموشن‌ها در دسته محصولات مختلف با ذکر میزان تخفیف، تاریخ شروع و تاریخ پایان پیش روی شما قرار گیرد. کافیست روی گزینه کد در انتهای ردیف پروموشن دلخواه خود کلیک کنید و یک بنر حاضر و آماده در اندازه دلخواه در قالب iframe دریافت کنید و در یک مکان مناسب در سایتتان قرار دهید.

image

گزینه محصولات در منوی سمت راست پیشخوان این امکان را به شما می‌دهد تا جستجوی کاملی از همه محصولات دیجیکالا انجام دهید و یک بنر برای فروش محصولاتی مشخص با تصویر و قیمت آن محصول بسازید. به عنوان مثال اگر در این بخش در دسته پراهن جستجو انجام دهید می‌توانید بنری برای فروش سه مدل پیراهن بسازید که در آن قیمت و عکس هر سه پیراهن وجود دارد و بنر روی صفحه اختصاصی یکی از آنها لینک شده است. کد این بنر نیز در قالب iframe در اختیار شما قرار می‌گیرد.

image

گزینه پشتیبانی از منوی سمت راست همانطور که از نام آن پیداست محلی برای حل مشکلات و گرفتن کمک از نیروهای پشتیبانی سرویس از طریق ثبت تیکت است. تیکت‌های شما در همه موضوعات اینجا لیست می‌شوند و براساس اولویتی که برای آن تعیین کرده‌اید پاسخ داده خواهد شد.

image

اما بخش هیجان‌انگیز ماجرا در منوی سمت راست امور مالی نام دارد. در این صفحه میزان درآمد و فروش شما مشخص شده و می‌توانید در هر زمانی که مایل بودید درخواست تسویه حساب کنید. لازم به ذکر است که قبل از تسویه حساب بایستی کد ملی و شماره شبا حساب بانکی خود را در صفحه پروفایل‌تان ثبت کرده باشید.

image

بخش گزارشات در منوی سمت راست شامل گزارشات مالی و آماری می‌شود که لیست درآمد شما در چند روز اخیر را نشان می‌دهد. در جدولی که داخل این صفحه قرار گرفته به تفکیک هر روز می‌توانید تعداد نمایش، تعداد کلیک، تعداد کل سفارشات، تعداد کل سفارشات پرداخت شده، تعداد محصولات، درآمد و خرید نهایی شده را مشاهده کنید.

image

گزینه اعلانات در منوی سمت راست به رساندن پیغام‌های سیستم به شما اختصاص دارد. به عنوان مثال اگر مشکلی در احراز هویت یا تایید سایت شما ایجاد شود یا مشکلی در تسویه حساب بوجود بیاید، شرح مشکل پیش آمده در بخش اعلانات قرار می‌گیرد و می‌توانید به آن رسیدگی کنید.

image

در نهایت به گزینه تبلیغات همسان می‌رسیم. در این بخش می‌توانید با دریافت کدهای مربوط و قرار دادن آن در وب‌سایتتان پنجره‌ای از فروش محصولات دیجیکالا را به نمایش بگذارید که محتوای آن به‌صورت خودکار توسط دیگر کاربران پنل همکاری فروش دیجیکالا تغییر می‌کند. درواقع تبلیغاتی که کاربران دیگر در پنل همکاری فروش خودشان ایجاد کرده‌اند از طریق تبلیغات همسان می‌تواند در وب‌سایت شما نیز نمایش داده شود با ذکر این نکته که سود حاصل از فروش محصولاتی که از سمت سایت شما به دیجیکالا هدایت شده‌اند به حساب شما واریز می‌شود. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mazileo

۱۳۹۷/۶/۶
نظر قبلی بنده را تایید کنید
حرف های من واقعیت است

امین

۱۳۹۷/۵/۳۰
affiliate marketing توی دنیا جا افتاده الان امازون داره ازش استفاده می کنه حالا نمی دونم توی ایران چقدر فیدبک فروش بده