خانهاخبار
تغییر نام اپلیکیشن Samsung Gear به Galaxy Wearable

تغییر نام اپلیکیشن Samsung Gear به Galaxy Wearable

سامسونگ نرم افزار ارتباطی گجت‌های هوشمند خود را از Samsung Gear به Galaxy Wearable تغییر داده است. به نظر می‌رسد مشکل عدم ارتباط صحیح میان ساعت‌های هوشمند این سازنده با اندروید 9.0 پای در همین نسخه تازه نرم افزاری حل شود.
۱۳۹۷/۵/۲۵

اپلیکیشن Samsung Gear که کاربران می‌توانند آن را به صورت رایگان از بازار اپلیکیشنی گوگل دریافت کنند، حالا به روزرسانی شده و نامش هم به Galaxy Wearable تغییر یافته است. پس از عرضه در تاریخ 14 اوت در بخش تغییرات مربوط به این اپلیکیشن درباره نسخه منتشر شده تازه آن تنها اشاره شد که از ساعت هوشمند Galaxy Watch پشتیبانی می‌کند اما از روز گذشته ظاهرا امکان اتصال گوشی‌هایی که از اندروید 9.0 پای بهره می‌برند با گجت‌های هوشمند Gear S3، Gear S2، Gear Sport، Gear Fit 2، Gear Fit 2 Pro و Gear IconX هم میسر شده است.

پیش از این گزارش کرده بودیم که ساعت‌ها و گجت‌های هوشمند مذکور در اتصال با دستگاه‌های مجهز به اندروید 9.0 پای دچار مشکل شده‌اند و این مشکل ظاهرا از زمان انتشار نسخه‌های بتای این سیستم عامل تازه گوگل وجود داشته است. این مشکل پس از انتشار نسخه نهایی اندروید 9.0 هم رفع نشد.

image

اغلب کاربران که با این مشکل درگیر شده بودند گزارش کردند که باز کردن اپلیکیشن Samsung Gear باعث کرش کردن گوشی و خاموش شدن می‌شود. به همین خاطر بسیاری از آن‌ها مجبور شدند از این قابلیت پیشرفته تا زمانی که به روزرسانی نرم افزاری مخصوص رفع آن منتشر نشده است، استفاده نکنند.

با توجه به تازه‌ترین گزارش‌هایی که در این باره منتشر شده‌اند، این مشکل دیگر رفع شده است. البته همچنان برای اینکه مشکل مذکور را کاملا مرتفع شده بدانیم کمی زود است. همچنین باید اشاره کنیم که در لاگ تغییرات اپلیکیشن تازه سامسونگ به پشتیبانی از اندروید 9.0 پای اشاره نشده است. امیدواریم منظور سامسونگ از به روزرسانی نرم افزار ارتباطی گجت‌های هوشمندش رفع همین مشکلات اساسی نرم افزاری بوده باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بابک

۱۳۹۷/۵/۲۵
الان چار پنج روزه که گالکسی گیر ۳ من ، اصلا بالا نمیاد و با ریست کردن هم درست نشده. خیلی مسخره ست. ساعت بلااستفاده شده.????