خانهاخبار
مدل 2019 هوندا سیویک معرفی شد

مدل 2019 هوندا سیویک معرفی شد

شرکت هوندا یکی از محبوب‌ترین خودروهای خود، هوندا سیویک را بروزرسانی کرد. این خودرو با ظاهری جدید معرفی شد.
۱۳۹۷/۵/۲۴

تا به امروز چندین تصویر مخفیانه از نسخه فیس‌لیفت هوندا سیویک Type R در اینترنت منتشر شده که مدل 2019 این خودرو را به نمایش می‌گذارند. در حالی که تصاویر جاسوسی این خودرو به اینترنت راه پیدا کرده بودند، این شرکت ژاپنی از مدل 2019 هوندا سیویک استاندارد رونمایی کرده است. نسخه فیس‌لیفت نمونه‌های سدان و کوپه سیویک در معرض دید عموم قرار گرفت. 

یکی از دلایل معرفی نسخه‌های سدان و کوپه هوندا سیویک ‌پیش از رونمایی از هوندا سیویک Type R مربوط به فروش بیشتر آن‌هاست. در حالی که ظاهر این خودرو تغییراتی را تجربه کرده است، نمی‌توان از آن به عنوان انقلابی در این محصول شرکت هوندا نام برد. طراحی جلو پنجره، سپر جلو، سپر عقب و چراغ‌های این خودرو با تغییراتی همراه بوده‌اند. 

image

هوندا علاوه بر رونمایی از مدل 2019 هوندا سیویک، تصمیم گرفته یک تریم جدید را به این محصول دوست داشتنی اضافه کند. هوندا تریم اسپرت را به سیویک اضافه کرده است. این تریم در میان نمونه پایه LX و تریم میانی EX قرار می‌گیرد. در نسخه Sport شاهد استفاده از رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی هستیم. در این نمونه اگزوز در وسط بخش پشتی خودرو خودنمایی می‌کند. 

در حالی که نسخه اسپرت هوندا سیویک هاچ‌بک به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با امکان تولید 174 اسب بخار مجهز شده است، هوندا برای تریم مشابه مدل‌های کوپه و سدان یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری تنفس طبیعی با امکان تولید 158 اسب بخار قدرت را در نظر گرفته است. هر دو مدل سدان و کوپه سیویک به همراه جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا CVT در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. 

هوندا به تازگی از مدل 2019 خودروهای HR-V و پایلوت رونمایی کرده است. مدل 2019 هوندا سیویک مانند این دو محصول به سیستم سرگرمی جدید به همراه نمایشگر 7.0 اینچی مجهز شده است. هوندا برای این محصول خود از دکمه برای تنظیم صدای سیستم صوتی استفاده کرده که این تغییر برای بسیاری از خریداران آن خوشایند خواهد بود. 

image

مدل 2019 هوندا سیویک به سیستم‌های ایمنی زیادی مجهز شده است. این خودرو از تکنولوژی Sensing هوندا بهره می‌برد. این فناوری سیستم ترمز برای کاهش تصادف، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم نگهداری خودرو در بین خطوط، سیستم هشدار تصادف از جلو و کروز کنترل تطبیقی را شامل می‌شود. حضور این سیستم‌های ایمنی در مدل 2019 هوندا سیویک ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد. 

در حال حاضر هوندا قیمت مدل 2019 سیویک را اعلام نکرده است. انتظار می‌رود این خودرو در آینده نزدیک برای فروش در اختیار نمایندگی‌های این برند ژاپنی قرار بگیرد و قیمت آن نیز برای خریداران مشخص شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)