خانهاخبار
تصاویر رندر هوآوی میت 20 لایت؛ گوشی 400 دلاری با چهار دوربین

تصاویر رندر هوآوی میت 20 لایت؛ گوشی 400 دلاری با چهار دوربین

تصاویر رندری فاش شده از میت 20 لایت هوآوی نشان می‌دهد که میان‌رده جدید شرکت چینی با ظاهری جذاب و چهار دوربین عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۵/۲۳

هوآوی برای رونمایی از خانواده میت 20 در اوایل سه ماهه پایانی سال 2018 آماده می‌شود؛ آن‌طور که پیداست از این سری نزدیک به چهار گوشی معرفی خواهد شد که میت 20 لایت ارزان‌قیمت‌ترین آن‌ها است. مدل‌های دیگر شامل میت 20، میت 20 پرو و احتمالا میت 20 پورش دیزاین یا یک مدل لاکچری است که با همکاری پورش توسعه می‌یابد. به‌تازگی نیز تصاویر رندر پرچمدار هوآوی میت 20 لایت منتشر شده است که این مدل میان‌رده را به رنگ طلایی و مشکی فاش می‌کند.

image

ظاهرا گوشی هوآوی میت 20 لایت به مدل‌های هوآوی پی اسمارت پلاس (+Huawei P Smart) و هوآوی نوا 3 آی (Huawei Nova 3i) که اخیرا رونمایی شده‌اند؛ ارتباط دارد زیرا تمامی آن‌ها از یک فرم‌ور مشترک بهره می‌گیرند. هوآوی برای اولین‌بار، پرچمدار P20 و P20 Pro را با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه داد و مدتی بعد، ناچ به ویژگی ثابت میان‌رده‌های این شرکت تبدیل شد؛ حال ظاهرا این روند در طراحی خانواده میت 20 نیز تأثیرگذار بوده و باعث شده است تا هوآوی میت 20 لایت با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش ارائه شود. ضخامت بریدگی که در بالای نمایشگر اعمال شده، چندان زیاد نیست ظاهرا شرکت چینی دو دوربین سلفی در میت 20 لایت به کار گرفته است؛ همچنین بلندگوی مخاطب نیز درون Notch تعبیه شده است. مانند دیگر میان‌رده‌هایی که هوآوی با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه داده، جانشین میت 10 لایت از حاشیه‌ی نسبتا نازکی در پایین صفحه‌نمایش خود بهره می‌گیرد و البته لوگوی شرکت چینی در جلوی گوشی تعبیه نشده است.

image

گفته می‌شود هوآوی میت 20 لایت به نمایشگر 6.3 اینچی از نوع LCD مجهز خواهد شد؛ رزولوشن صفحه‌نمایش، 1080 در 2340 پیکسل اعلام شده است و رزولوشن نسبتا غیرعادی نمایشگر به دلیل بریدگی است که در بالای صفحه‌نمایش وجود دارد. تراشه Kirin 710 که مدتی پیش توسط هوآوی معرفی شد، قلب تپنده‌ی میت 20 لایت است؛ این چیپ‌ست بر مبنای فرآیند ساخت 12 نانومتری توسط TSMC توسعه یافته و شامل چهار هسته قدرت‌مند Cortex A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته کم‌مصرف Cortex A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است. همچنین هوآوی میان‌رده مذکور را با حداکثر شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد داد؛ نسخه‌ای که پیش‌تر از هوآوی میت 20 لایت آزمون گیک‌بنچ فاش شده بود، به چهار گیگابایت رم مجهز شده است.

image

در قاب پشتی هوآوی میت 20 لایت شاهد استفاده از دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی هستیم؛ سنسور اصلی 20 مگاپیکسلی بوده و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی تنها برای ثبت تصاویر با افکت بوکه کاربرد خواهد داشت. همچنین تصاویر سلفی به کمک دو سنسور 24 و 2 مگاپیکسلی به ثبت می‌رسد که مجددا سنسور ثانویه برای بهبود تصاویر پرتره کاربرد خواهد داشت. گفته می‌شود جانشین میت 10 لایت با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 به بازار عرضه خواهد شد و از یک باتری 3650 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. لازم به‌ذکر است که ارزان‌قیمت‌ترین مدل از خانواده میت 20 به حسگر اثرانگشت مجهز شده است و پنل پشتی از جنس شیشه دارد. هوآوی احتمالا از این گوشی در اواخر ماه آوریل رونمایی خواهد کرد و ممکن است برچسب قیمتی 400 دلار را برای آن درنظر بگیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

امید

۱۳۹۷/۵/۲۴
مرد حسابی چطوری تخمین زدی؟دلار ده هزار اینم400دلار یعنی 4میلیون که برسه دست منو شما میش5پس تا عیدم فوقش بشه همون4 مقصر اصلی خودمونیم گرون میش بیشتر استقبال میکنیم خب کیه که از سود زیاد بدش بیاد والا زوره خیلی هم زوره کاش مردم یکم همدل میبودن

305

۱۳۹۷/۵/۲۳
میتونه متفاوت باشه از سایر گوشی ها

Mohammad.Sh

۱۳۹۷/۵/۲۳
تا عید میشد اینو 1200 خرید الان بیا باید 4میلیون پول بدیم...

ali_micro_f

۱۳۹۷/۵/۲۳
پی اسمارت پلاس کی معرفی شده؟
من که هرچی میگردم پیدا نمیکنم و همون عکس نوا 3i رو میاره!
فکر کنم همونه فقط اسمش عوض شده.
این mate 20 lite هم گوشی خوب و میان رده‌ی باکلاسی هست اگه این شکلی باشه.

مرد

۱۳۹۷/۵/۲۳
گوشی میانرده و ارزان قیمت دنیا تو ایران با دلار10800 به اضافه حداقل سود و مالیات و ارزش افزوده حدودا 5تا5.5 میلیون تومان!