خانهاخبار
قابلیت Group FaceTime در زمان عرضه iOS 12 در دسترس نخواهد بود

قابلیت Group FaceTime در زمان عرضه iOS 12 در دسترس نخواهد بود

بنابر گفته‌های رسمی اپل، این شرکت قصد دارد ویژگی برقراری تماس گروهی در FaceTime که در iOS 12 معرفی شد را در یک بروزرسانی جداگانه به دست کاربران برساند.
۱۳۹۷/۵/۲۳

می‌توان با قاطعیت گفت که اولین و مهمترین هدف اپل در سیستم عامل iOS 12 بهبود سرعت و عملکرد آن بر روی تمام محصولاتش بوده تا کاربران تجربه روان‌تری در کار با آیفون و آیپد خود داشته باشند. هرچند جدا از عملکرد بهتر، اپل ویژگی‌های مورد انتظار دیگری را نیز به iOS 12 اضافه کرد که یکی از آن‌ها، قابلیت برقراری تماس تصویری گروهی تا ۳۲ نفر یا همان Group FaceTime است. بعید می‌دانیم که عموم کاربران بخواهند به طور هم‌زمان با ۳۲ نفر دیگر از طریق فیس‌تایم با هم دیگر تماس برقرار کنند، اما بازهم قابلیت تماس تصویری چند نفره از طریق فیس‌تایم از آن ویژگی‌هایی است که مدت هاست انتظارش را می‌کشیدیم. حال اگر انتظار داشتید که به محض عرضه iOS 12 از این ویژگی استفاده کنید، باید ناامیدتان کنیم، چرا که اپل اعلام کرده که این ویژگی در آینده و در بروزرسانی دیگری به دست کاربران خواهد رسید. 

image

اگر‌ نمی‌دانید، فیس‌تایم سرویس رسمی اپل برای برقراری تماس‌های تصویری بین دوستان است که به لطف iOS 12 از برقراری تماس با افراد مختلف تا سقف ۳۲ نفر پشتیبانی می‌کند. حال امروز، اپل در طی پیامی به کاربران خود، اعلام کرده که قابلیت Group FaceTime فعلا از سیستم عامل iOS 12 حذف شده و تا آخر پاییز سال جاری، درطی یک بروزرسانی نرم‌افزاری دیگر به دست کاربران خواهد رسید.

درطی چند سال اخیر، شاهد این موضوع بوده‌ایم که برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری اپل با کمی تاخیر منتشر می‌شوند؛ همانند قابلیت عکاسی پرتره که چند هفته بعد از عرضه iPhone 7 Plus برای کاربران منتشر شد. البته این تنها بحث تاخیر در عرضه سرویس‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزاری اپل است. اهالی کوپرتینو پیش از این محصولات سخت افزاری خود مانند هوم‌پاد و ایرپاد را نیز با تاخیر عرضه کرده اند و حتی از هم اکنون پیش بینی می‌شود که آیفون ۶.۱ اینچی این شرکت با کمی تاخیر نسبت به دو مدل دیگر عرضه شود.

اهالی کوپرتینو، دلیل مشخصی برای این حرکت را متتشر نکرده اند و درست نمی‌دانیم که چرا قابلیت Group FaceTime در زمان عرضه iOS 12 در دسترس نخواهد بود. نکته جالب اینجاست که قابلیت تماس تصویری گروهی از اولین نسخه بتای سیستم عامل iOS 12 در اختیار کاربران قرار گرفته بود. نظر شما چیست؟ چرا اپل قابلیت Group FaceTime را با تاخیر عرضه خواهد کرد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)