خانهاخبار
سامسونگ: فروش گلکسی نوت 9 از نسل قبل بهتر خواهد بود

سامسونگ: فروش گلکسی نوت 9 از نسل قبل بهتر خواهد بود

رئیس موبایل سامسونگ در یک مصاحبه ابراز امیدواری کرده است که گلکسی نوت 9 نسبت به نسل قبل فروش بالاتری خواهد داشت.
۱۳۹۷/۵/۲۳

در حالی‌که انتظار می‌رفت گلکسی اس 9 از نسل قبل فروش بهتری داشته باشد، آمارها نشان می‌دهد که رویای سامسونگ محقق نشده و استقبال کم‌تری از پرچمداران سامسونگ برای نیمه اول سال 2018 در مقایسه با کهکشانی‌های Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus صورت گرفته است. همین موضوع باعث شده است تا کره‌ای‌ها به دنبال یک راه چاره باشند و گلکسی نوت 9 را به عنوان پرچمدار جدید خود در نیمه دوم سال 2018 عرضه نمایند؛ مدلی که به گفته‌ی مقامات سامسونگ، فروش بالاتری را نسبت به نسل قبل خود یعنی گلکسی نوت 8 تجربه خواهد کرد.

سامسونگ برای اینکه به رویای خود مبنی بر فروش بالاتر گلکسی نوت 9 جامه عمل بپوشاند، این مدل را دو هفته زودتر از نسل قبل و در تاریخ 9 اوت معرفی کرد؛ گلکسی نوت 8 در اواخر ماه اوت 2017 رونمایی شده بود. بدین شکل، سامسونگ می‌تواند اطمینان حاصل کند که پرچمدار جدیدش پیش از هر پرچمدار دیگری در نیمه دوم سال 2018، وارد بازار خواهد شد. کوپرتینویی‌ها تا یک ماه دیگر آیفون‌های 2018 خود را معرفی خواهند کرد و هوآوی نیز در ماه اکتبر سری «میت 20» را ارائه می‌دهد. ضمن اینکه سامسونگ قابلیت‌های گلکسی نوت 9 را ارتقا داده است و این محصول را به آنچه که انتظار داشتیم، نزدیک‌تر نموده؛ از جمله ویژگی‌های جدید پرچمدار سامسونگ برای نیمه دوم سال 2018 می‌توان به افزایش چشمگیر ظرفیت باتری، بهبود قلم S-Pen و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره کرد که باعث می‌شود گلکسی نوت 9 از نسل قبل جذاب‌تر باشد.

image

انتظارات از فروش گلکسی نوت 9 

پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ بسیاری از قابلیت‌ها را برای اولین‌بار از سری «گلکسی نوت» ارائه می‌دهد. اولین‌بار است که سامسونگ پرچمداری را از سری «گلکسی نوت» با قلم S-Pen مجهز به بلوتوث ارائه می‌دهد؛ همچنین جانشین گلکسی نوت 8 به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که چنین باتری در هیچ‌یک از پرچمداران پیشین سامسونگ از سری «گلکسی نوت» به‌کار گرفته نشده بود. 

دی‌جی‌ کوه، رئیس موبایل سامسونگ در رابطه با گلکسی نوت 9 و انتظارات شرکت متبوع‌اش از فروش این پرچمدار اعلام کرده است: 

گلکسی نوت 9 بهترین عملکرد را با قلم اختصاصی S-Pen و دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. ما امیدواریم که فروش (این محصول) از گلکسی نوت 8 بالاتر باشد.

همچنین رئیس سامسونگ موبایل، دیدگاه خود را نسبت به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه فروش گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس پایین‌تر از حد انتظار بوده؛ ارائه داده است و ادعا می‌کند که بررسی روند فروش پرچمداران جدید سامسونگ از سری «گلکسی اس» نشان می‌دهد که فروش این مدل‌ها افزایش یافته و حتی در برخی بازارها، استقبال بیشتری از سری «گلکسی اس 9» نسبت به نسل قبل صورت گرفته است. دی‌جی کوه در همین رابطه اعلام نموده است:

گلکسی اس 8 در ماه آوریل سال گذشته عرضه شده بود و پرچمدار گلکسی اس 9 نیز در ماه مارس به فروش رسید. زمانی‌که شش ماه نخست فروش این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم، به رشد 6 درصدی دست خواهیم یافت. 

در حال‌حاضر، مشخص نیست رویای سامسونگ پیرامون فروش بیشتر گلکسی نوت 9 محقق خواهد شد یا خیر؛ این مدل نزدیک به 1000 دلار قیمت دارد که آن‌را به گران‌قیمت‌ترین پرچمدار سامسونگ از سری «گلکسی نوت» مبدل ساخته است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

الکس

۱۳۹۷/۵/۲۳
و البته lg v40

الکس

۱۳۹۷/۵/۲۳
آره تو خواب

mazileo

۱۳۹۷/۵/۲۳
بعید میدونم

آرش

۱۳۹۷/۵/۲۳
احتمالا تو بازار ایران خیلی حساب کرده و یادشون به میت 20 و آیفون 10 پلاس نبوده.