خانهاخبار
طراحی احتمالی OnePlus 6T چگونه است؟

طراحی احتمالی OnePlus 6T چگونه است؟

شرکت OPPO اخیرا گوشی جدیدش را با نام تجاری OPPO R17 ارائه داده است اما چرا گمان می‌کنیم پرچمدار OnePlus 6T مشابه این گوشی خواهد بود؟
۱۳۹۷/۵/۲۳

شرکت OPPO به‌تازگی از گوشی جدیدش با نام تجاری OPPO R17 به صورت رسمی رونمایی کرده است و به‌نظر می‌رسد که گمانه‌زنی‌های پیشین پیرامون طراحی و مشخصات آن صحت داشته است. اما آیا OPPO R17، به طور ناخواسته طراحی پرچمدار احتمالی سازنده دیگری را فاش می‌کند؟ ممکن است پرچمدار آینده وان‌پلاس که OnePlus 6T نامیده خواهد شد، با طراحی مشابه با گوشی OPPO R17 راهی بازار شود. 

image

اگر شباهت‌های موجود میان محصولات OPPO و وان‌پلاس را درنظر بگیریم، بعید نیست که پرچمدار OnePlus 6T مشابه با گوشی OPPO R17 بریدگی بسیار کوچکی در بالای صفحه‌نمایش خود داشته باشد و از حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش بهره بگیرد. گوشی OnePlus 5 که سال گذشته عرضه شده بود، با طراحی مشابه با گوشی OPPO R11 در دسترس قرار گرفت و همچنین نسخه ارتقا یافته آن که OnePlus 5T نامیده می‌شود، طراحی مشابه با گوشی OPPO R11S داشت. ضمن اینکه آخرین پرچمدار OnePlus یعنی OnePlus 6 بی‌شباهت به گوشی OPPO R15 نیست و وجه اشتراک زیادی با این مدل دارد. جلوی گوشی پرچمدار 2018 وان‌پلاس شبیه به OPPO R15 است و اگر در قاب پشتی از دوربین و حسگر اثرانگشت فاکتور بگیرید، بعید است تفاوتی میان این مدل و میان‌رده شرکت OPPO پیدا کنید. 

با درنظر گرفتن این شباهت‌ها، این احتمال وجود دارد که پنل جلوی گوشی OnePlus 6T مشابه با OPPO R17 باشد؛ به همین جهت می‌دانیم این گوشی چه طراحی خواهد داشت (کافی است به تصویر بالا دقت کنید). در صورتی‌که این پیش‌بینی به حقیقت مبدل شود، بعید نیست ضخامت Notch در پرچمدار آینده وان‌پلاس کاهش پیدا کند؛ همچنین شرکت چینی پرچمدار OnePlus 6T را با حاشیه‌های باریک‌تر در مقایسه با نسل قبل ارائه دهد. مدل OnePlus 6 که اوایل امسال معرفی شده بود و از ناچ بهره می‌گرفت، حاشیه‌ی پایین نمایشگر را حفظ کرده است و احتمالا شاهد تکرار شدن این روند در گوشی OnePlus 6T خواهیم بود؛ در آن زمان، رئیس وان‌پلاس مدعی شد که حفظ حاشیه‌ی پایین نمایشگر از گوشی‌های اندرویدی ممکن نیست زیرا به پنل‌های اولد انعطاف‌پذیر نیست که استفاده از آن‌ها قیمت نهایی گوشی را افزایش می‌دهد. در همین حال، اپل موفق شده است تا آیفون 10 را با ناچ و بدون حاشیه در پایین صفحه‌نمایش توسعه دهد.

image

ضمن اینکه انتظار داریم OnePlus 6T به یک نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی مانند OPPO R17 مجهز شود؛ رزولوشن صفحه‌نمایش احتمالا FHD+ یا 1080 در 2160 پیکسل خواهد بود و بعید است که OnePlus از یک پنل نمایشگر با رزولوشن QHD+ در گوشی جدیدش استفاده نماید. در صورتی‌که شرکت چینی مایل باشد تا جدیدترین پرچمدار خود را با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر ارائه دهد، ممکن است OnePlus 6T در دو نسخه توسعه یابد؛ مدل ارزان‌قیمت‌تر فاقد حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش باشد اما مدلی که گران‌قیمت‌تر است، از سنسور اثرانگشت درون نمایشگر بهره بگیرد. در نهایت انتظار داریم تا باتری بهتری در گوشی OnePlus 6T مورد استفاده قرار بگیرد؛ احتمالا از یک باتری 3400 یا 3500 میلی‌آمپر ساعت در این گوشی استفاده خواهد شد. چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام و حداقل شش گیگابایت رم (مشابه با OnePlus 6) از دیگر مشخصات احتمالی است که پرچمدار آینده OnePlus ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)