خانهاخبار
اچ تی سی ساخت گوشی U12 Life را به شرکت دیگری واگذار می‌کند!

اچ تی سی ساخت گوشی U12 Life را به شرکت دیگری واگذار می‌کند!

شایعه تازه‌‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند گوشی بعدی کمپانی اچ تی سی توسط سازنده دیگری تولید می‌شود. این گوشی U12 Life نام دارد و احتمالا با سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۷/۵/۲۳

براساس ادعای LlabTooFer، افشاگر مشهور، گوشی هوشمند بعدی برند اچ تی سی که گفته می‌شود U12 Life نام دارد توسط این کمپانی ساخته نمی‌شود و به جای اندروید 9.0 پای هم به سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو مجهز خواهد شد. کاربر LlabTooFer در خلال سال‌های اخیر بارها شایعه‌های مختلفی درباره محصولات برند اچ تی سی منتشر کرده است که اغلب آن‌ها درست از آب درآمده‌اند و به همین خاطر هم ممکن است این خبر تازه صحت داشته باشد. افشاگر مذکور در شبکه اجتماعی توییتر توییت کرده است که HTC U12 Life احتمالا یک گوشی ODM خواهد بود؛ بدین معنی که توسط سازنده دیگری تولید می‌شود اما لوگوی برند اچ تی سی روی آن نقش می‌بندد. هنوز مشخص نیست اچ تی سی به چه دلیلی چنین تصمیمی اتخاذ کرده است اما حدس می‌زنیم که مشکلات مالی اخیر این سازنده در بخش موبایل بی‌تأثیر نبوده باشند.

image

درواقع انتشار خبر احتمال معرفی U12 Life با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو چندان تعجب برانگیز نیست. سامسونگ هم چند روز پیش پرچمدار تازه خود را به نام Galaxy Note 9 با همین نسخه معرفی کرد. از طرفی شایان ذکر است که نسل قبلی این گوشی اچ تی سی سال گذشته به نام U11 Life در حالی عرضه شد که از اندروید وان بهره می‌گرفت. بدین ترتیب اگر U12 Life هم مانند نسل قبلی‌اش با اندروید وان عرضه شود، مجهز شدنش به اندروید 8.1 اوریو به جای نسخه 9.0 پای کمی غیرمنتظره خواهد بود. گوشی‌هایی که به اندروید وان مجهز می‌شوند، زودتر از سایر دستگاه‌ها قادر خواهند بود به نسخه‌های تازه این سیستم عامل که توسط گوگل منتشر می‌شوند، ارتقا یابند. از طرفی متغیرهای دیگری هم وجود دارند که در تحقق این امر دخیل هستند. برای مثال اگر گوشی U12 Life از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 قدرت بگیرد، مدت زمان طولانی‌تری طول می‌کشد تا کوالکام بتواند استانداردهای لازم برای سازگاری پردازنده مذکور با اندروید 9.0 پای را منتشر کند و به همین خاطر ممکن است انتشار نسخه تازه سیستم عامل هم برای U12 Life به تعویق بیفتد.

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره گوشی HTC U12 Life منتشر نشده است اما شایعه‌ها اشاره کرده‌اند که این گوشی صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی پلاس با نسبت تصویر 18:9 دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 قدرت می‌گیرد. انتظار می‌رود این گوشی به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود و همچنین دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی آن قرار گیرد. پیش بینی شده است که لنزهای این دوربین دوگانه 16 و 5 طراحی شوند و یک لنز 13 مگا پیکسلی هم در پنل جلوی آن برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شود. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که HTC U12 Life به باتری بزرگی با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعت هم مجهز می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mazileo

۱۳۹۷/۵/۲۳
قابل توجه yh و Cadillac