خانهاخبار
Honor View 10 با هشت گیگابایت رم در راه است

Honor View 10 با هشت گیگابایت رم در راه است

برند آنر به‌زودی نسخه رده‌بالای فبلت Honor View 10 یا Honor V10 را با هشت گیگابایت رم ارائه خواهد داد؛ این گوشی در دسامبر 2017 به صورت جهانی معرفی شده بود.
۱۳۹۷/۵/۲۱

برند آنر هوآوی در ماه دسامبر از نسخه جهانی فبلت رده‌بالای خود با نام Honor View 10 رونمایی کرد؛ این گوشی در بازار چین با نام Honor V10 شناخته می‌شود. Honor View 10 به عنوان یک جانشین ارزان‌قیمت برای اعضای سری «میت 10» معرفی شده بود و قابلیت‌هایی از جمله دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی (سنسور 20 مگاپیکسلی تنها می‌تواند تصاویر را به صورت سیاه و سفید به ثبت برساند؛ سنسور 16 مگاپیکسلی به یک لنز با دیافراگم F1.8 مجهز شده است) و صفحه‌نمایش 5.99 اینچی FullView ارائه می‌دهد. در ابتدا این فبلت با چهار گیگابایت رم یا شش گیگابایت رم ارائه شده بود اما شرکت سازنده مدعی است که نسخه هشت گیگابایتی Honor V10 به‌زودی عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند این نسخه را در تاریخ 14 اوت سفارش دهند.

image

گوشی Honor V10 به چیپ‌‍ست Kirin 970 مجهز شده است؛ همان تراشه‌ای که برای اولین‌بار در اواخر سال 2017 معرفی شد و در پرچمداران میت 10 و میت 10 پرو هوآوی مورد استفاده قرار گرفت. مدتی بعد و در اوایل بهار، شرکت چینی پرچمداران جدیدش یعنی P20 و P20 Pro را مجهز به چیپ‌ست Kirin 970 ارائه داده بود. همچنین ساب‌برند آنر هوآوی محصولات مختلفی را با تراشه Kirin 970 ارائه داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به Honor 10، آنر پلی و Honor Note 10 اشاره نمود. تراشه Kirin 970 از نظر پردازشی عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌دهد اما هوآوی برای ارتقای عملکرد واحد پردازشگر گرافیکی این چیپ‌ست، فناوری به نام GPU Turbo معرفی نموده که رندر محتوای گرافیکی را در تراشه Kirin 970 بهبود می‌دهد. به همین جهت، گمان می‌کنیم که Honor V10 نیز قابلیت GPU Tubo را دریافت خواهد نمود؛ البته در نسخه 8 گیگابایتی که به‌زودی معرفی خواهد شد، احتمالا این ویژگی در ابتدا در دسترس قرار می‌گیرد.

image

پرچمدار ساب‌برند آنر هوآوی از رام EMUI 8.0 برخوردار است؛ این رام براساس سیستم‌عامل اندروید اوریو توسعه یافته. همچنین باتری 3750 میلی‌آمپر ساعت از نظر شارژدهی عملکرد بسیار خوبی دارد و در برای شارژ کردن آن نیز چندان به زحمت نخواهید افتاد؛ به لطف فناوری Super Charge می‌توانید باتری گوشی Honor V10 را در مدت 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ نمایید. 

لازم به‌ذکر است که هنوز نمی‌دانیم گوشی Honor V10 با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی چه قیمتی خواهد داشت اما بعید نیست این نسخه بیشتر از 3500 یوآن که قیمت نسخه 6 گیگابایتی Honor V10 با 128 گیگابایت حافظه داخلی بود؛ قیمت‌گذاری شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیرضا

۱۳۹۷/۵/۲۱
و همچنان گوشی های کیلویی از هوآوی در راهند ....