خانهاخبار
آنباکس گلکسی نوت 9 سامسونگ (اختصاصی جی‌اس‌ام)

آنباکس گلکسی نوت 9 سامسونگ (اختصاصی جی‌اس‌ام)

نوبت به جعبه گشایی یا آنباکسینگ یکی از بهترین محصولات سال یعنی گلکسی نوت 9 رسیده است. این محصول جذاب هم‌اکنون به دفتر جی‌اس‌ام رسیده و قبل از بررسی تخصصی می‌توانید در ویدیوی آنباکس نگاهی از نزدیک به آن داشته باشید.
۱۳۹۷/۵/۱۹

در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت پس از معرفی جهانی گلکسی نوت 9 این گوشی هیجان انگیز در دفتر جی‌اس‌ام قرار دارد و در اولین قدم از بررسی آن، ویدیوی آنباکس نوت 9 را در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید.

این گوشی به جرأت یکی از گوشی‌های برتر سال است و از هر نظر می‌تواند انتظارات کاربران را برآورده کند. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپرآمولد، پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ در کنار ۶ و ۸ گیگابایت رم (نسخه ۱۲۸ گیگ با ۶ گیگ رم و نسخه ۵۱۲ گیگ با ۸ گیگ رم) از مشخصات بارز نوت 9 هستند. 

نوت 9 با پشتیبانی از کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی به عنوان اولین گوشی ترابایتی دنیا به‌شمار می‌رود؛ حافظه‌ای که خیلی از لپ‌تاپ‌های بازار هنوز به آن نزدیک نشده‌اند. 

سامسونگ در نوت 9 مشکل باتری نسل‌های قبلی را با یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپری حل کرده و انتظار می‌رود کاربر بتواند یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد از این گوشی استفاده کند. همچنین قلم نوت 9 به بلوتوث مجهز شده که یک جهش بزرگ برای S Pen به‌شمار می‌رود. این قلم در ۴۰ ثانیه شارژ می‌شود و می‌تواند تا ۲۰۰ کلیک در حالت بلوتوث گوشی را همراهی نماید. 

در ویدیوی آنباکس گلکسی نوت 9 نگاه کامل و دقیقی به محتویات جعبه آن انداخته‌ایم که تماشای آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

uni

۱۳۹۷/۵/۲۴
ناراحتی ازینکه تونستن بخرن و آنباکسش کنن؟؟؟
میخوای گرون تر شه که خیال توم راحت بشه؟؟
میخوای انقد گرون شه که هیچوقت نتونن بخرن و آنباکسش کنن؟
دوستان بیاین یه همتی کنیم دلار بشه چهل هزار تا تو ایران هیشکی نتونه بخره که این دوستمون خیالش راحت شه.
یعنی وافعا به نظر تو هزار دلار که با پول ایران قیمتش ده هزار برابر میشه ارزونه؟؟؟؟

علیرضا ناصری

۱۳۹۷/۵/۲۱
داداش کمه دوتا پراید این مدل بزار ایشالاه با قیمت نوت ۹ تو ایران برابر میشه!!!

علیرضا ناصری

۱۳۹۷/۵/۲۱
من توی صفحه این گوشی ۱۵ مورد جدید در این گوشی رو نوشتم اینکه شما نمیدونی دلیل بر این نمیشه بگی هیچ فرقی ب نسل قبلی نکرده و تکراریه
متاسفانه کسانی هستند که هیچ چیزی از گوشی نمیدونن و فقط با در نظر گرفتن ظاهر گوشی نظر میدن

عارف

۱۳۹۷/۵/۲۱
چی بگم دیگه... اینم شانس ما ایرانی هاست... توی این بحران اقتصادی که ۹میلیارد دلار دولتی هم مفقود شده آیا واقعا امکان خرید این گوشی هست برای مردم ایران...داریم به کجا میریم حسن... اینم حتما قیمتش حدود 15میلیون هست.

شهریار

۱۳۹۷/۵/۲۱
یه پراید ۸۸ دارم با نوت۹ تعویض می‌شه