خانهاخبار
اولین کالبد شکافی گلکسی نوت 9 سیستم خنک کننده‌ جدید و اختصاصی آن را نمایش می‌دهد

اولین کالبد شکافی گلکسی نوت 9 سیستم خنک کننده‌ جدید و اختصاصی آن را نمایش می‌دهد

با وجود این که گلکسی نوت ۹ شب گذشته رونمایی شد و هنوز ۲۴ ساعت از معرفی آن نمی‌گذرد، کالبد شکافی این گوشی انجام شده که جالب‌ترین بخش آن به سیستم خنک کننده‌ی موسوم به Water carbon cooling system است.
۱۳۹۷/۵/۱۹

کالبد شکافی پرچم‌دار ۱۰۰۰ دلاری جدید سامسونگ از تغییرات جدید این دستگاه نسبت به نسل قبلی گلکسی نوت حکایت دارد. بلاگ روسی Hi Tech Mail Ru که برای اولین بار کالبد شکافی گلکسی نوت ۹ را انجام داده است، پس از خارج کردن قاب پشتی این گوشی و مدار اصلی آن، به سیستم خنک کننده‌ی جدید گلکسی نوت ۹ رسید که نسبت به خنک کننده‌ی گلکسی نوت ۸ بزرگتر شده است. در پرچم‌دار جدید از یک لوله‌ی مسی بزرگ استفاده شده است که از آن را هم‌رده‌ی خنک کننده‌ی لپ‌تاپ‌ها می‌دانند!

سامسونگ این سیستم خنک کننده‌ی جدید را Water carbon می‌نامد و مدعی است که واقعا از آب در آن استفاده شده است. مانند سایر پرچم‌داران اندرویدی، لوله‌ی خنک کننده‌ی گلکسی نوت ۹ هم از مس ساخته شده است، اما ابعاد آن به طرز عجیبی بزرگتر است.

image

گفته می‌شود که کالبد شکافی گلکسی نوت ۹ نیز مانند گلکسی نوت ۸ بود و با مشاهده‌ی عایق‌هایی که موجب جلوگیری از نفوذ آب به دستگاه می‌شوند، مشخص شد که نماینده‌ی جدید کره‌ای‌ها نیز از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب برخوردار است. ترکیب اجزای مختلف گلکسی نوت ۹ در نگاه اول شبیه به نوت ۸ به نظر می‌رسد. اما با نگاه دقیق‌تر متوجه خواهید شد که تفاوت‌هایی وجود دارد:

محل قرار گیری S Pen تنگ‌تر شده است؛ پورت شارژر به مادربورد متصل است ولی بخشی از آن نیست تا تعمیر پذیری دستگاه را آسان‌تر نماید؛ بلندگو از نسل قبلی بزرگتر است که در نتیجه صدای بهتری تولید می‌کند.

در نهایت، به نظر می‌رسد که سامسونگ با دقت بیشتری قطعات گلکسی نوت ۹ را در کنار یکدیگر قرار داده است و گوشی در این زمینه نسبت به نسل قبل بهبود داشته است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

reza_j_l

۱۳۹۷/۶/۳
فکر میکنم از ۲۴ آگوست فروش در حدود ۵۰ کشور شروع شده ولی مطلبی درباره‌ی ایران نشنیدم.

mazileo

۱۳۹۷/۵/۲۳
احتمال دادم...امیدوارم همیشه پرقدرت باقی بماند

mazileo

۱۳۹۷/۵/۲۰
خیر

عرفان

۱۳۹۷/۵/۲۰
:))))))

علیSAMSUNG A

۱۳۹۷/۵/۲۰
مگه هواوی؟