خانهاخبار
مشکل تازه ساعت‌های هوشمند سامسونگ با اندروید 9.0

مشکل تازه ساعت‌های هوشمند سامسونگ با اندروید 9.0

برخی دارندگان گجت‌ها و ساعت‌های هوشمند سامسونگ گزارش کرده‌اند که میان اتصال این دستگاه‌ها با گوشی همراه‌شان مشکل پیش آمده است. گفته می‌شود این مشکل در گوشی‌هایی دیده شده است که به سیستم عامل اندروید 9.0 پای ارتقا یافته‌اند.
۱۳۹۷/۵/۲۰

گجت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل Tizen هم مانند ساعت‌های هوشمندی که از Wear OS قدرت می‌گیرند، با آیفون‌های اپل و همچنین گوشی‌های اندرویدی سازگار هستند. البته که تلفیق و همکاری ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ با گوشی آیفون 10 اپل اصلا جالب نیست، اما همچنان نتیجه اتصال آن‌ها به هم رضایت بخش قلمداد می‌شود در حالی که ساعت‌های هوشمند کمپانی سامسونگ در حال حاضر با برخی گوشی‌های اندرویدی اصلا سازگار نیستند.

بسیاری از کاربران و دارندگان دستگاه‌های Gear S3، S2، Gear Sport و حتی Gear IconX گزارش کرده‌اند که این گجت‌ها اصلا با گوشی‌هایی که از سیستم عامل اندروید 9.0 پای بهره می‌برند، سازگار نیستند. از طرفی این مشکل پیش از این هم از سوی کاربران گزارش شده بود و اصلا تازه به نظر نمی‌رسد. سامسونگ هم اعلام کرده بود که قصد دارد مشکل هماهنگی این دستگاه‌ها را پیش از اتمام دوره بتای اندروید 9.0 رفع کند اما حالا نسخه نهایی این سیستم عامل تازه گوگل منتشر شده اما مشکل گجت‌های هوشمند سامسونگ هنوز رفع نشده است.

image

نسخه نهایی و رسمی سیستم عامل اندروید 9.0 پای برای گوشی‌های گوگل پیکسل و اسنشال فون منتشر شده است و کاربران هم بروز مشکل هماهنگی دستگاه‌ها را همچنان گزارش می‌کنند. درواقع مشکل پیش آمده بسیار مهم و جدی است چراکه باعث می‌شود دستگاه‌های مجهز به اندروید 9.0 پای در تلاش برای اتصال به گجت‌های هوشمند سامسونگ کرش کنند.

کاربران گزارش‌های متفاوتی در این باره ارائه کرده‌اند اما نکته اصلی در همه آن‌ها یکسان است و به نظر می‌رسد که به اپلیکیشن Gear مربوط شود. اگر گوشی خود را به اندروید 9.0 پای ارتقا داده‌اید و آن را به گجت هوشمند خود متصل کرده‌اید و همچنان هیچ مشکلی بروز نکرده، بهتر است فعلا سراغ اپلیکیشن Gear نروید. سامسونگ هم وعده داده است که ریشه اصلی بروز مشکل ارتباطی دستگاه‌ها را به سرعت کشف و آن را به به روزرسانی نرم افزاری رفع کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)