خانهاخبار
امکان ارتقای حافظه گلکسی نوت 9 به یک ترابایت؛ بدون حد و مرز دانلود کنید!

امکان ارتقای حافظه گلکسی نوت 9 به یک ترابایت؛ بدون حد و مرز دانلود کنید!

سامسونگ با معرفی گلکسی نوت 9 با 512 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه 512 گیگابایتی، اعلام کرده که پرچمدار جدیدش فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی ارائه می‌دهد.
۱۳۹۷/۵/۱۹

شرکت سامسونگ در جریان مراسم معرفی گلکسی نوت 9 پرچمدار جدید خود را در دو نسخه 128 و 512 گیگابایتی ارائه داد؛ برخلاف کهکشانی‌های پیشین سازنده کره‌ای خبر از نسخه 64 گیگابایتی نیست. مدل 128 گیگابیتی به شش گیگابایت رم مجهز شده است و مدل 512 گیگابایتی نیز با هشت گیگابات رم به بازار عرضه خواهد شد. با این‌حال در صورت خرید نسخه 512 گیگابایتی، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را تا یک ترابایت افزایش دهید که رقم خیره‌کننده‌ای محسوب می‌شود.

image

سامسونگ اعلام کرده است که کارت حافظه 512 گیگابایتی MicroSD وارد بازار خواهد کرد و از آنجایی‌که گلکسی نوت 9 از 512 گیگابایت کارت حافظه پشتیبانی می‌کند، فضای ذخیره‌سازی آن‌را می‌توانید تا سقف یک ترابایت افزایش دهید. لازم به‌ذکر است که هوآوی پیش‌تر فبلت میت RS پورش دیزاین را با 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه داده بود اما قیمت این گوشی بسیار بالا است؛ به طوری‌که باید نزدیک به 2000 دلار برای خرید آن هزینه کنید! در حالی‌که علاقه‌مندان می‌توانند نسخه 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 را با قیمت 1250 دلار خریداری کنند؛ ضمن اینکه فضای رم در این نسخه از جانشین گلکسی نوت 8 به هشت گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. همچنین بد نیست اشاره کنیم که نسخه 512 گیگابایتی برخلاف شایعات گذشته، عرضه محدودی نخواهد داشت و احتمالا می‌توانید آن‌را در بازارهای مختلف خریداری کنید.

پرچمدار گلکسی نوت 9 به صفحه‌نمایش 6.4 اینچی QHD+ از نوع سوپر آمولد، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت و تراشه اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است. فبلت جدید سامسونگ از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد و مانند گلکسی اس 9 پلاس، یکی از سنسورها دهانه لنزی متغیر F1.5 یا F2.4 دارد که در محیط‌های تاریک عملکرد دوربین را بهبود خواهد داد. ضمن اینکه هوش مصنوعی به کمک دوربین آمده است و با تشخیص بیش از 20 صحنه‌ی عکاسی، پارامترهای مختلف دوربین به صورت خودکار تنظیم خواهد شد. گلکسی نوت 9 در تاریخ 24 اوت وارد بازار می‌شود و پیش‌فروش آن در حال‌حاضر آغاز شده است؛ افرادی که گوشی را پیش‌خرید نمایند، هدایای رایگان از سوی سامسونگ دریافت خواهند کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

معین

۱۳۹۷/۵/۲۰
تو ایران بیاد از خود گوشی گرون تر میشه

Alireza

۱۳۹۷/۵/۱۹
بدون حد و مرز. میدونی قیمت اون اس دی چقد میشه؟؟؟!